Lycantrophe Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Altså, jeg liker øl. Drikker mye av det. Men blir litt kjedelig i lengden? Nei. Derfor jeg er gått over til Gin&Tonic. Vi får kolonisere verden en gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Altså, jeg liker øl. Drikker mye av det. Men blir litt kjedelig i lengden? Nei. Derfor jeg er gått over til Gin&Tonic. Vi får kolonisere verden en gang. Ja, jeg har jo bodd i kolonistater en gang, så hver gang jeg er ute i verden bestiller jeg Gin&Tonic, omtaler de innnfødte som "locals" og spiser aldri deres mat, kun på Foreign Colonials Club (FCC). Jeg har 2 indere som i skrivende stund, veksler på å skrive innleggene mine på diskusjon.no. Nei, men seriøst Gin&Tonic er svært bra for helsen. Holder unna malariamyggen her i Oslo. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Er jo det jeg sier: Vi får legge verden under oss med hver vår G&T. Edit: Du er jo strengt tatt godt igang alt. Endret 4. april 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Når jeg blir "voksen" skal jeg sitte i et U-land og drikke GT dagen lang. Helst sub-sahara, men east-Asia går også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hipp hurra, Spotify oppdatert med mye bra musikk så da blir det partystemning på vei til jobb i morgen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mulig jeg finner det på polet her og da nå som jeg har kommet til en litt større plass. Hadde det ikke på polet i Kristiansund ihvertfall Det er stygg dyrt da 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mulig jeg finner det på polet her og da nå som jeg har kommet til en litt større plass. Hadde det ikke på polet i Kristiansund ihvertfall Det er stygg dyrt da Koster å være storkar med rusbrus vettu. :!: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Når jeg blir "voksen" skal jeg sitte i et U-land og drikke GT dagen lang. Helst sub-sahara, men east-Asia går også. Hva sier du til å sette igang et militärt kupp på et land i denne regionen? Du kan godt få være diktator, men jeg skal være general. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Vi får bare lære av Moland og French, og ikke gjøre den samme tabben. Endret 4. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mulig jeg finner det på polet her og da nå som jeg har kommet til en litt større plass. Hadde det ikke på polet i Kristiansund ihvertfall Det er stygg dyrt da Koster å være storkar med rusbrus vettu. Er jo faktisk dyrt i utlandet også Storkar viss du spanderer på damene Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Mulig jeg finner det på polet her og da nå som jeg har kommet til en litt større plass. Hadde det ikke på polet i Kristiansund ihvertfall Det er stygg dyrt da Koster å være storkar med rusbrus vettu. Er jo faktisk dyrt i utlandet også Storkar viss du spanderer på damene ikke hvis du eier utlandet Edit: Har du spilt Tropico serien Mchansern? Endret 4. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tropico? PC-spill? @Yavel, nei, det er jo dritbillig i utlandet da. Wtf snakker du om? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ja, der er du diktator over et uland! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Regner med at Hansern og Sebbe eier i Risk. Morsomt spill foresten, må spille det snart. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har ikke spilt det mye, men liker det svært godt. Sjakk og monopol eier jeg i! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har ikke spilt det mye, men liker det svært godt. Sjakk og monopol eier jeg i! Glem det. Ingen slår meg i Monopol. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har ikke spilt det mye, men liker det svært godt. Sjakk og monopol eier jeg i! Glem det. Ingen slår meg i Monopol. Du har ikke sjans! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ingen slår meg i quizzer. Vant en tur til Thailand på torsdag, gratis pga. mine überkönige skills i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg