Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det være at jeg kan hjelpe deg, Lars?

Ok. Jeg har en del utstyr som skal sendes til Oslo. Deriblant et telt. Jeg har fått stappa det meste i to esker. En på 28kg (90*30*40cm) og en på litt over 10Kg (40*40*40cm). Det som er problemet er stengene. De er rette og på litt over meteren. Hvis jeg bunter dem sammen og tar søppelsekk rundt dem, må jeg da betale for spesialgodsending? For det er fort en hundrelapp ekstra. Er allerede oppe i et par kolli utenom stengene. Ville det hjulpet om jeg fant noe papp og plasserte på utsiden slik at de ikke rullet?

Ta papp på utsiden, det blir spesial med en gang de er runde, tror jeg. men lengden skal ikke være noe problem. Tror du må over 120cm før det blir spesialtillegg.

Men nå er det en stund siden jeg drev noe med post, så det er sikkert greit å dobbeltsjekke med Oda. Pluss at jeg ikke har noen fullverdig opplæring, for å være ærlig. :p

Lenke til kommentar

Gjør dere selv en tjeneste og aldri stikk på en nederlandsk bar/diskotek/pub/nattklubb en sen lørdagskveld. Helt ødelagt, jeg. Heldigvis hadde jeg en het flørt med flyverten dagen derpå som dro meg opp fra sørpa. Lenge leve service!

På nattklubb i syndens by :nei: Jeg regner med du drakk apfelkorn, hvis ikke blir du pent nødt til å dra sporenstreks tilbake.

Jeg har lyst til å dra på nattklubb i Beograd, Tel Aviv eller Istanbul jeg.

Lenke til kommentar

På nattklubb i syndens by :nei: Jeg regner med du drakk apfelkorn, hvis ikke blir du pent nødt til å dra sporenstreks tilbake.

Hvem har sagt at jeg var i Amsterdam? Dette var "bygdefest" med white trash-jenter uten like! Jesus, for noen søskenbarn jeg har.

Lenke til kommentar

Bygdefest i Nederland gitt. Bacardi Breezer er jo faktisk nesten nasjonaldrikken der, var det mange som drakk det?

e: jeg elsker en god bacardi breezer.

Er det egentlig noen plasser i Norge man får kjøpt Bacardi Breezer? Annet enn enkelte utesteder... Blir liksom litt lei av cidern og smirnoff ice som man får kjøpt om man ikke rekker polet når man skal ut :p

Edit: Hadde vært så mye enklere om jeg hadde likt øl. Mye mer utvalg da...

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Bygdefest i Nederland gitt. Bacardi Breezer er jo faktisk nesten nasjonaldrikken der, var det mange som drakk det?

e: jeg elsker en god bacardi breezer.

Er det egentlig noen plasser i Norge man får kjøpt Bacardi Breezer? Annet enn enkelte utesteder... Blir liksom litt lei av cidern og smirnoff ice som man får kjøpt om man ikke rekker polet når man skal ut :p

Ultra og Meny fører Breezer

Lenke til kommentar

Har da sett det på polet her i nærheten.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å gå over til GinTonic.

Det er visst ikke akseptert at gutter på 20-ish drikker Bacardi Breezer. Spesielt ikke i vennegjengen :(

Gjør som jeg gjorde. Skaff deg rosa mobil. Så tar du opp den og later som du skriver en sms. Ha homseknekk i håndleddet. Hvis du gjør dette foran bartenderen så kommer han ikke til å lure på hva slags fyr du er. Han tror allerede han vet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...