Pubé Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Høyreklikk, lagre link som.. eller noe. Endret 4. april 2011 av Knut Knudsen 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er 4sound seriøse? Om butikken er seriøs? Eller om ett tilbud el. lignende? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) 4sound er kjempeseriøse, de har svære butikker flere steder i landet. Har handlet mye både i storbutikken i Oslo og noen ganger på nett. Kjernekarer og kjerneservice. Butikkene som inngår i 4sound er stort sett mindre uavhengige musikkforretninger som har eksistert i 10-15 år, som joiner den store kjeden, ala nærbutikken på hjørnet som plutselig ble Kiwi, men har de samme ansatte som alltid, med like stor kunnskap som alltid. Endret 4. april 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 4sound er kjempeseriøse, de har svære butikker flere steder i landet. Har handlet mye både i storbutikken i Oslo og noen ganger på nett. Kjernekarer og kjerneservice. Butikkene som inngår i 4sound er stort sett mindre uavhengige musikkforretninger som har eksistert i 10-15 år, som joiner den store kjeden, ala nærbutikken på hjørnet som plutselig ble Kiwi, men har de samme ansatte som alltid, med like stor kunnskap som alltid. Takk! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) F.eks. mindre butikker som Stordahl Musikk i Moss, eller Marios Musikk i Harstad, Imerslund Musikk i Oslo, alle butikker som har hatt de samme ansatte med svært høy kompetanse innen sine felt de siste 20 årene, har gått inn i 4sound, som gir en komplett pakke med nettbutikk og standardiserte priser, tror jeg. På Stordahl har de f.eks. en som er ekspert på piano,keyboards, synther, en annen ekspert på gitarer, en på trommer etc. Er ofte slik i musikkforretninger som har god suksess. Men nettsida deres er 4sound.no, så kan du finne enkeltbutikkene der. Endret 4. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Snart ferdig på jobb. Chillerino. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Skal snart på jobb..ikke chillerino. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jente: Jeg er ikke fjern! Jeg bare tenker på noe annet! Lolwut? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fjern er et synonym for ruset/stein her i hvertfall. Snart Brannkamp, hipp hurra. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 BRANN KOMMAR TIL Å KNUUUUUUUUSE LSK: men jo, hvis jeg sier "OVER 9000". Har dere hørt det før? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har hørt det over 9000 ganger tror jeg ja. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fjern er et synonym for ruset/stein her i hvertfall. Ikke her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har du noen spennende uberkønige tips for Thailand og Phuket? Utenom det vanlige med klapp på hodet, aids, foten og kongen? Husk dette, i sør-øst Asia må du alltid smile som en pedofil jævel når du pruter på ting. Med en gang du blir sur eller "mister ansikt" har du tapt. Prut på alt. I taxier og tuk-tuks - alltid bestem pris på forhånd, ellers blir du lurt. Ikke gå inn i templer med shorts og t-shirt. Ellers er Phuket et sted jeg ikke har vært så mye, liker meg ikke på så veldig turistinfiserte steder med mindre noen andre betaler turen for meg. I oktober er det noen andre som gjør nettopp det, og da blir det nok Koh Lanta eller muligens Phuket. Selv om Chiang Mai frister mer. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) BRANN!!!!! 2-0 for faen, 9 minutter spilt, Ojo har et mål og en målgivende! På sine to første kamper. Liker det. Endret 4. april 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er vår postspesialist i tråden i dag? Fjern er et synonym for ruset/stein her i hvertfall. Ikke her. Du henger bare med streitinger tydeligvis. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Er vår postspesialist i tråden i dag? Er en postspesialist en som har sprunget frem fra og hevet seg over spesialistkulturen? Endret 4. april 2011 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Gud, jeg visste det var en grunn til at jeg likte deg, Lord Britishface. Jeg mente selvsagt en ekspert på Posten (nærmere bestemt Lemon), men ditt forslag var vel verd et plusspoeng. Endret 4. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan det være at jeg kan hjelpe deg, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan det være at jeg kan hjelpe deg, Lars? Ok. Jeg har en del utstyr som skal sendes til Oslo. Deriblant et telt. Jeg har fått stappa det meste i to esker. En på 28kg (90*30*40cm) og en på litt over 10Kg (40*40*40cm). Det som er problemet er stengene. De er rette og på litt over meteren. Hvis jeg bunter dem sammen og tar søppelsekk rundt dem, må jeg da betale for spesialgodsending? For det er fort en hundrelapp ekstra. Er allerede oppe i et par kolli utenom stengene. Ville det hjulpet om jeg fant noe papp og plasserte på utsiden slik at de ikke rullet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 OK, det ble utenfor mitt område, kjenner jeg! Beklager bryderiet. Lemon er nok greiere, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg