SnittLeif Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tingen er at det funker helt supert hjemme, men her på skolen hvor vi har vista opplever jeg at FF bugger ganske mye.. her på skolen hvor vi har vista her på skolen..vista skolen..vista vista Hva slags ubrukelig skole tillater bruken av vista?! Also; that's probably why shit doesn't work. 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 :!: Er nok Idéfagskolen, 3D Design. De må jevnlig kjøpe nye lisenser til mange dyre programmer, Adobe Creative Suit, Autodesk Maya 2011, Zbrush 4 osv. Og da blir nye lisenser til W7 nedprioritert, uheldigvis. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 DETTE HAR FAEN IKKE VÆRT EN LAT DAG HØRER DU?! Din jobb er jo ferie og reising, du skal ikke klage! I dag har jeg sittet alt for mye i tlf. Får ørekreft. I dag, tipper jeg rundt 4t kontiuerlig i tlf. og jeg som hater det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 .. Det var du som skulle bo et halvt år i Thailand og trene Thai-boksing, sant? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 .. Det var du som skulle bo et halvt år i Thailand og trene Thai-boksing, sant? ja Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 ja Nice. Når skal du dra, og hvor mye penger regner du med å bruke der nede? Og hvor skal du bo? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fuck it, har nok ødelagt litt for meg selv nå. Har jobba lenge med ei jente jeg liker. I helga var jeg på fest og klinte heftig med ei anna jente. Bilder ble tatt, Facebook eksisterer, you know the rest. Jaja. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) ja Nice. Når skal du dra, og hvor mye penger regner du med å bruke der nede? Og hvor skal du bo? Jeg skal jobbe i sommer/høst, kanskje litt utover å vinteren, og når jeg har nok penger drar jeg. Akkurat nå sikter på www.tigermuaythai.com, de er dyrere, mer turisme og de ligger i Phuket. Altså er det ikke helt "ekte" camp tørr jeg å påstå, men jeg velger det pga sikkerhet. Mange turister som kan engelsk, internasjonalt sykehus og folk fra hele verdenen. Har fått tilbud av min trener å dra til Bangkok, men det tørr jeg ikke i et halvår + at jeg liker strender og grønt. Jeg regnet med mat, billig bosted og trening i den campen blir det ca 25 000 for et halvår, og det er faktisk dyrt. Så jeg skal spare opp 40-50 000 slik at jeg ikke har så mange begrensninger der nede, skal dock leve primitivt og ikke feste bort pengene. Er du også gira? Endret 4. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fuck it, har nok ødelagt litt for meg selv nå. Har jobba lenge med ei jente jeg liker. I helga var jeg på fest og klinte heftig med ei anna jente. Bilder ble tatt, Facebook eksisterer, you know the rest. Jaja. Ouch. Lykke til med å fikse det igjen. :/ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Fuck it, har nok ødelagt litt for meg selv nå. Har jobba lenge med ei jente jeg liker. I helga var jeg på fest og klinte heftig med ei anna jente. Bilder ble tatt, Facebook eksisterer, you know the rest. Jaja. Ouch. Lykke til med å fikse det igjen. :/ Hahahaha!¨ Facebook er mer skremmende enn DLD. Endret 4. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg skal jobbe i sommer/høst, kanskje litt utover å vinteren, og når jeg har nok penger drar jeg. Akkurat nå sikter på www.tigermuaythai.com, de er dyrere, mer turisme og de ligger i Phuket. Altså er det ikke helt "ekte" camp tørr jeg å påstå, men jeg velger det pga sikkerhet. Mange turister som kan engelsk, internasjonalt sykehus og folk fra hele verdenen. Har fått tilbud av min trener å dra til Bangkok, men det tørr jeg ikke i et halvår + at jeg liker strender og grønt. Jeg regnet med mat, billig bosted og trening i den campen blir det ca 25 000 for et halvår, og det er faktisk dyrt. Så jeg skal spare opp 40-50 000 slik at jeg ikke har så mange begrensninger der nede, skal dock leve primitivt og ikke feste bort pengene. Er du også gira? Det høres veldig fristende ut og bare ta med seg masse penger ned til et varmt strøk og bare slappe av og trene, skal innrømme det. Bare det å komme seg vekk fra Norge en liten stund og slippe alt av stress og mas. Men jeg må nok dessverre gjøre ferdig skole osv. før jeg kan finne på noe sånt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 ja Nice. Når skal du dra, og hvor mye penger regner du med å bruke der nede? Og hvor skal du bo? Jeg skal jobbe i sommer/høst, kanskje litt utover å vinteren, og når jeg har nok penger drar jeg. Akkurat nå sikter på www.tigermuaythai.com, de er dyrere, mer turisme og de ligger i Phuket. Altså er det ikke helt "ekte" camp tørr jeg å påstå, men jeg velger det pga sikkerhet. Mange turister som kan engelsk, internasjonalt sykehus og folk fra hele verdenen. Har fått tilbud av min trener å dra til Bangkok, men det tørr jeg ikke i et halvår + at jeg liker strender og grønt. Jeg regnet med mat, billig bosted og trening i den campen blir det ca 25 000 for et halvår, og det er faktisk dyrt. Så jeg skal spare opp 40-50 000 slik at jeg ikke har så mange begrensninger der nede, skal dock leve primitivt og ikke feste bort pengene. Er du også gira? Kult jeg skal til sør-øst Asia to ganger i år. Blir Thailand på gratistur i oktober, i juli blir det Vietnam og Cambodia. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Har du noen spennende uberkønige tips for Thailand og Phuket? Utenom det vanlige med klapp på hodet, aids, foten og kongen? Endret 4. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har du noen spennende uberkønige tips for Thailand og Phuket? Utenom det vanlige med klapp på hodet, aids, foten og kongen. Det mest spennende man kan gjøre i Phuket er å knulle en gutteprostituert og se om man har HIV etterpå. Alltid like spennende, har jeg eller har jeg ikke? Den spillet spiller jeg alltid i Thailand. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg skal jobbe i sommer/høst, kanskje litt utover å vinteren, og når jeg har nok penger drar jeg. Akkurat nå sikter på www.tigermuaythai.com, de er dyrere, mer turisme og de ligger i Phuket. Altså er det ikke helt "ekte" camp tørr jeg å påstå, men jeg velger det pga sikkerhet. Mange turister som kan engelsk, internasjonalt sykehus og folk fra hele verdenen. Har fått tilbud av min trener å dra til Bangkok, men det tørr jeg ikke i et halvår + at jeg liker strender og grønt. Jeg regnet med mat, billig bosted og trening i den campen blir det ca 25 000 for et halvår, og det er faktisk dyrt. Så jeg skal spare opp 40-50 000 slik at jeg ikke har så mange begrensninger der nede, skal dock leve primitivt og ikke feste bort pengene. Er du også gira? Det høres veldig fristende ut og bare ta med seg masse penger ned til et varmt strøk og bare slappe av og trene, skal innrømme det. Bare det å komme seg vekk fra Norge en liten stund og slippe alt av stress og mas. Men jeg må nok dessverre gjøre ferdig skole osv. før jeg kan finne på noe sånt. Absolutt, bare spise, sove, trene og leve enkelt. Har lenge hatt en fantasi om å flytte til en indianerstamme og springe naken på stranda og spise frukt, dette er relativt nærme og jeg vil ikke bruke opp så mye tid som jeg gjør på mitt rom, full eller på pcn. (klisje huh) Har du noen spennende uberkønige tips for Thailand og Phuket? Utenom det vanlige med klapp på hodet, aids, foten og kongen. Det mest spennende man kan gjøre i Phuket er å knulle en gutteprostituert og se om man har HIV etterpå. Alltid like spennende, har jeg eller har jeg ikke? Den spillet spiller jeg alltid i Thailand. Vil du si at småguttene i Thailand er bra da? Hører mye godt om Fillipinene hvis man vil prøve slikt. Endret 4. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Gjør dere selv en tjeneste og aldri stikk på en nederlandsk bar/diskotek/pub/nattklubb en sen lørdagskveld. Helt ødelagt, jeg. Heldigvis hadde jeg en het flørt med flyverten dagen derpå som dro meg opp fra sørpa. Lenge leve service! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dansa du med tresko? Hvis nei, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har du noen spennende uberkønige tips for Thailand og Phuket? Utenom det vanlige med klapp på hodet, aids, foten og kongen. Det mest spennende man kan gjøre i Phuket er å knulle en gutteprostituert og se om man har HIV etterpå. Alltid like spennende, har jeg eller har jeg ikke? Den spillet spiller jeg alltid i Thailand. Vil du si at småguttene i Thailand er bra da? Hører mye godt om Fillipinene hvis man vil prøve slikt. Filippinene og Thailand - Same same, but different! Er du riktig heldig finner du deg en ladyboy på 13 år. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har bare et raskt spørsmål jeg... Noen som vet hvordan man kan laste ned noe i firefox som bare åpner seg i WMP? Trykker "last ned" knappen på nettsida, men isteden for å laste ned åpner den seg bare i WMP. In desperate need of help! ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg