Coa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går ikke. Jeg skal kjøre 30 mil i morgen, tanken er 1/4 full, og jeg kan fylle for 230 kroner. Går det? Det burde da ikke by på noen problemer. Om det blir krise kan du da altids flørte deg til noe liter bensin om du sikter deg inn på en litt smålig svett herremann med trailer. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen som har noen fine tips til glad-sanger? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen som har noen fine tips til glad-sanger? Happiness Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DdVvnLrXH7U 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da har man fått krysset av på liftkurs prøven. Det slår aldri feil: teori prøver for noe praktisk. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen som har noen fine tips til glad-sanger? HEI HANNA! Gladsang - Tonight i'm fuckin' you hohohohohohohohohohohohohohoho. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen som har noen fine tips til glad-sanger? HEI HANNA! Gladsang - Tonight i'm fuckin' you hohohohohohohohohohohohohohoho. HEI AM! Jeg har tatt meg en skype-pause for å ikke spre mitt ekstremt dårlige humør over på dere Skal høre på den nå. Nå kommer jeg til å tenke på deg hver gang jeg hører den Liker det ^-^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen flere enn meg her som bruker Firefox 4, og har problemer med page up/down ol.? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det burde da ikke by på noen problemer. Om det blir krise kan du da altids flørte deg til noe liter bensin om du sikter deg inn på en litt smålig svett herremann med trailer. Satser på at du har rett. (at bensinen rekker, ikke at jeg må flørte med halvsvette trailergubber) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen flere enn meg her som bruker Firefox 4, og har problemer med page up/down ol.? Ingen problem med det, men får ikkje lasta opp vedlegg her. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen ganger funker ikke page down i det hele tatt, og når jeg trykker page up blir jeg kasta rett til toppen av siden istedet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen flere enn meg her som bruker Firefox 4, og har problemer med page up/down ol.? Hos meg funker det helt fint.. Problemet mitt er at FF4 enda ikke har smart bookmarks bar. Det irriterer. Veldig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tingen er at det funker helt supert hjemme, men her på skolen hvor vi har vista opplever jeg at FF bugger ganske mye.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fy faen for en lat dag dette har vært ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg syns den har gått skremmende fort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det har den sikkert. Jeg har sitti i sofaen 60% av hele dagen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 DETTE HAR FAEN IKKE VÆRT EN LAT DAG HØRER DU?! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 DETTE HAR FAEN IKKE VÆRT EN LAT DAG HØRER DU?! DET HAR DET SÅ VISST FAEN VÆRT DET! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva har jeg gjort idag da? Våknet, spist, hørt musikk, dusjet, nå er det på tide å få på seg skikkelige klær, senere skal jeg jamme med bandet DETTE HAR FAEN IKKE VÆRT EN LAT DAG HØRER DU?! Din jobb er jo ferie og reising, du skal ikke klage! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 DETTE HAR FAEN IKKE VÆRT EN LAT DAG HØRER DU?! Din jobb er jo ferie og reising, du skal ikke klage! I dag har jeg sittet alt for mye i tlf. Får ørekreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg