Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg hadde mareritt natt til i dag. Sov ikke godt... Tror det kan ha noe med at RBK tapte på hjemmebane i går Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Høres ikke trivelig ut Mikkel. Selv stod jeg opp klokken 04:30 for å skifte en maskin i en butikk i drammen. Nå sitter jeg og halvsløver på et liftkurs. Meeeget spennende. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg håper jeg drømmer at jeg gir Janne Jönsson deng i natt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Høres ikke trivelig ut Mikkel. Selv stod jeg opp klokken 04:30 for å skifte en maskin i en butikk i drammen. Nå sitter jeg og halvsløver på et liftkurs. Meeeget spennende. Slutte å spille WoW, så sover du bedre... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Brukt 9000 av lønna allerede :/ Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Liker ikke kombinasjonen av lav dollar kurs og lite penger på konto.. Endret 4. april 2011 av sawfish Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Skulle ønske jeg også drømte om kjendiser kom og ødela laptoppene mine. Jeg drømmer bare slike drømmer som er glemt når jeg våkner. Skal nevnes at det kan ha vært Tutankhamon. Jeg var ikke helt sikker da jeg fortalte det litt fortvilt til Gunnar i halvsøvne. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Slutte å spille WoW, så sover du bedre... Er vel generelt sett ikke trøtt. Har mer med underholdnings verdien med dette kurset å gjøre. Ikke det at det skal være spennende, men kursholderen er ikke akkurat 'engasjerende.' Spiller nå heller ikke WoW så veldig ofte uansett. Noen timer blir det jo alltids, det skal jeg ikke nekte for. Endret 4. april 2011 av n4w Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Liker ikke kombinasjonen av lav dollar kurs og lite penger på konto.. Elsker at det er lav dollarkurs. Får dra på forex å bytte til meg noen gærninger. Noen som vet om man kan veksle til seg 1-dollarsedler? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva skjer hvis man fyller bensin, og betaler med kort. Så fyller man for mer enn man har penger på kortet (betalingsautomater i bensinpumpene) Anyone? Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Liker ikke kombinasjonen av lav dollar kurs og lite penger på konto.. Elsker at det er lav dollarkurs. Får dra på forex å bytte til meg noen gærninger. Noen som vet om man kan veksle til seg 1-dollarsedler? Du får vel det ja Jeg tviler på at du kan ta ut 1-dollarsedler, men det finner du fort ut av:P Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke stort. Åssen var det ute med Heilage på lørdag, Runar? Flott! Flipp var bra, dog ikke så veldig stort. Men absolutt et sted jeg kan komme tilbake til. Er Flipp gamle John's/Trangt? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva skjer hvis man fyller bensin, og betaler med kort. Så fyller man for mer enn man har penger på kortet (betalingsautomater i bensinpumpene) Anyone? Det går ikke. Den stopper når du ikke har mer disponibelt. Æ har prøvd! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ja ok. Hadde håpet at man havnet i minus og ble trekt når man fikk penger på konto eller noe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har man ikke råd til bensin er det lurt å sykle eller ri på hest Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går ikke. Jeg skal kjøre 30 mil i morgen, tanken er 1/4 full, og jeg kan fylle for 230 kroner. Går det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det spørs jo helt hva slags drivstoff du bruker og hvor mye bilen din bruker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Den bruker 95 blyfri. Den bruker litt over en halv tank på den strekningen jeg skal kjøre, tror jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går ikke. Jeg skal kjøre 30 mil i morgen, tanken er 1/4 full, og jeg kan fylle for 230 kroner. Går det? Ill leave this riiiiiight here http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10099786 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er Flipp gamle John's/Trangt? Slik jeg oppfattet det, ja. Jeg var ikke ute i Gjøvik før jeg flyttet hit i fjor høst, så jeg var der aldri selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg