Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hmm en natt på 4chan bilde tråden of 400 bilder samlet!? Love Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Faen. Jeg slutta å spille litt over fire, og skulle bare fikse en playlist og nå er klokken straks syv. Jeg klarte nemlig å rote meg bort på Wikipedia mens jeg leste om en av sangene. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Av og til er døgning det som må til for å få unnagjort ting. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har noen virkelig vært langt selv som bestemt å bruke selv gå vil til å gjøre se mer ut som? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 How fun. For ett år siden på tida her satt jeg på ramma og spyla dassen i brunt vann. I guess skirenn is not the reason for the magasjau Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har noen virkelig vært langt selv som bestemt å bruke selv gå vil til å gjøre se mer ut som? Say what? Orginal: Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? Svar: you’ve got to be kidding me. I’ve been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It’s just common sense. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har noen virkelig vært langt selv som bestemt å bruke selv gå vil til å gjøre se mer ut som? Say what? Orginal: Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? Svar: you've got to be kidding me. I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense. Fucking WINNING! +1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 God morgen. Hvordan gikk det i Romania? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Og nå må vi plutselig gjøre eksamen på kubuntu. Av og til lurer jeg på om lærere går inn for å plage oss. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke stort. Åssen var det ute med Heilage på lørdag, Runar? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Snakket akkurat med et flyselskap som ikke gir ut refunds til Libya, men gjorde det til Cairo. Logic, where are thou? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Her en natt drømte jeg at Kofi Annan maltrakterte jobb-laptopen. Lettelse å komme hit og se at den fortsatt har det bra. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke stort. Åssen var det ute med Heilage på lørdag, Runar? Flott! Flipp var bra, dog ikke så veldig stort. Men absolutt et sted jeg kan komme tilbake til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Her en natt drømte jeg at Kofi Annan maltrakterte jobb-laptopen. Lettelse å komme hit og se at den fortsatt har det bra. Skulle ønske jeg også drømte om kjendiser kom og ødela laptoppene mine. Jeg drømmer bare slike drømmer som er glemt når jeg våkner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg