Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja Musikksmaken min er jo digg da. Musikksmaken din er merkelig og uforståelig. Du likte ingen av gudene mine. oO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Musikksmaken din er merkelig og uforståelig. Du likte ingen av gudene mine. oO Hvilke guder? I r confused! Anywayz, det er long time ago liksom. Jepp. Mmmmagi Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva i helvete skal denne nynorsken være godt for, sa vestlendingen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Mine guder: Johnny Cash Elvis Presley Lifehouse Tom McRae (Metallica og Dolly Parton har nylig falt til engle-status). Svært logisk. ^^ Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva i helvete skal denne nynorsken være godt for, sa vestlendingen. verdensherredømme n'stuff.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvilke da? Kva for nokre då? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Mine guder: Johnny Cash Elvis Presley Lifehouse Tom McRae (Metallica og Dolly Parton har nylig falt til engle-status). Svært logisk. ^^ Metallica, kjære Metallica ... Du har ikke billetter, tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvilke da? Kva for nokre då? Unnskyld. Øvelse gjør mester. *Startar nynorsken* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva i helvete skal denne nynorsken være godt for, sa vestlendingen. Kva i helvete skal denne bokmålen tyde? Det kan sjåast derfrå også. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Metallica, kjære Metallica ... Du har ikke billetter, tilfeldigvis? Nei. Ikke vil jeg ha, heller. x) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva i helvete skal denne nynorsken være godt for, sa vestlendingen. Kva i helvete skal denne bokmålen tyde? Det kan sjåast derfrå også. Bokmål er eldre. Metallica, kjære Metallica ... Du har ikke billetter, tilfeldigvis? Nei. Ikke vil jeg ha, heller. x) Hva?! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 På tide å køye folkens. Snakkes imorgon. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Pusur. Slutt å argumenter mot nynorsken, du får det tydeligvis ikke til. Og korrekt, jeg har ikke spesielt lyst på Metallica-biletter. Bortkastede penger. x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hva i helvete skal denne nynorsken være godt for, sa vestlendingen. Kva i helvete skal denne bokmålen tyde? Det kan sjåast derfrå også. Bokmål er eldre. Tran er eldre. Metallica, kjære Metallica ... Du har ikke billetter, tilfeldigvis? Nei. Ikke vil jeg ha, heller. x) Hva?! Eg vil ikkje sjå dei. Berre ein song eg klarar å like, og det er Master of Puppets. God natt, Darkbuster. May the force be with you. Endret 24. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Okies, Underpants. Kan du være så snill å øve deg i notepad eller noe? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Okies, Underpants. Kan du være så snill å øve deg i notepad eller noe? Kva? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Okies, Underpants. Kan du være så snill å øve deg i notepad eller noe? Åhåhåh. hit the weak spot Nei, av det jeg har hørt av metal så må jeg si at jeg ikke kan forstå, for fem øre hva de mener med at jeg hører på "syre" og dunk-dunk Endret 24. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Pusur. Slutt å argumenter mot nynorsken, du får det tydeligvis ikke til. Og korrekt, jeg har ikke spesielt lyst på Metallica-biletter. Bortkastede penger. x) Nynorsk er en minoritet! Det er det aldeles ikke. KISS-billettene er ikke utsolgt. Og Metallica-billetter selges faktisk helt ned i 1000-lappen. Hm ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Se filmen hos Youtube Nie: hvis fyren vil prøve å skrive nynorsk så la han gjøre det og slutt å whine om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg