Bytex Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Irriterer meg noe vanvittig at det er bare 3-4 av de BESTE bitene i de basset's allsorts pakkene. Nemlig den gummigreia med kulestrø på. Hvorfor kan de ikke lage egne pakker med bare sånne? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvorfor kan de ikke lage egne pakker med bare sånne? De finnes da de. De heter "Se til helvete å gi faen i å surve over luksusproblemer". Fåes i pakker på 125g og 250g. 2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvorfor kan de ikke lage egne pakker med bare sånne? De finnes da de. De heter "Se til helvete å gi faen i å surve over luksusproblemer". Fåes i pakker på 125g og 250g. Har man ikke andre problemer, får en lage nye. Problemer i hverdagen er et must. Forøvrig helt enig, lag en facebook-gruppe og få mange medlemmer. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vet noen om sentrale personer/hendelser i nazismen i Norge under 2. verdenskrig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Josef Terboven. Sjefen over alle sjefer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Inb4 Knut Hamsun. Endret 3. april 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Quisling og Terboven er notert ned. Knust Hamsun? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Norsk forfatter, kanskje den beste siden Ibsen. Så kommer kvælden. Endret 3. april 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Forfatter, ja. Men hadde han noen innvirkning på nazismen i Norge? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Vel, han var uttalt nazist og støttet oppunder okkupasjonen. Ironisk nok den eneste i norsk historie som virkelig har brukt ytringsfriheten, enda han ikke støttet den. Og for det er han forhatt. Han skrev også Hitlers nekrolog. Endret 3. april 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vet noen om sentrale personer/hendelser i nazismen i Norge under 2. verdenskrig? Det tar deg to sekunder å google det, det er ikke vanskligere enn å lese denne. Lettere å gjøre leksene sine selv, vettu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Jeg sverger. Når jeg blir rockestjerne skal jeg ha på rideren min 20 poser Bassett's Allsorts Liquorice, BARE geledingser med kulestrø skal sorteres ut og has i en bolle og plasseres på mitt private backstage area. Hvis det er noen andre stygge biter der, blir det ikke noe konsert. Når Ozzy kan forlange en bolle med bare røde M&M's, må jeg da kunne forlange bare gummi-tingene. Selv om det er bare 3 i hver pose. Endret 3. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Pokker heller Bytex, skal du bare ha en slik skål stående? Jeg hadde minst krevd en skål med bare den lille fliken på peanøttene i tillegg (den helt i enden mellom båtene). Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Okei, notert ned, Lycantorphe! Takk. Det tar deg to sekunder å google det, det er ikke vanskligere enn å lese denne. Lettere å gjøre leksene sine selv, vettu Jeg gjør vel strengt tatt leksene mine selv, men leter bare etter ting jeg kan skrive om. Da fikk jeg litt hjelp av dere, det er valgfritt å svare. Ikke vær så krass Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er fortsatt litt betent og politisk ukorrekt å se på Hamsun på den måten, da, men jeg kan ikke komme på noen annen som virkelig har benyttet ytringsfriheten som han. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvorfor kan de ikke lage egne pakker med bare sånne? De finnes da de. De heter "Se til helvete å gi faen i å surve over luksusproblemer". Fåes i pakker på 125g og 250g. Absolutt ikkje eit luksusproblem. Hadde dei laga posar med kun prikkete geleting hadde eg ikkje vore nøydt til å kaste den ekle lakrisen, og ungane i afrika hadde fått meir mat. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 off det der "spis opp maten din, tenk på barna i afrika" må være ett av de verste utrykkene noensinne, hvis jeg er forsynt skal jeg da pokker spise mer for å bli kvalmen og få ett dårlig kosthold. Hva skulle de gjort med maten uansett, pakket den ner og sendt den med ekspresspost til afrika? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvem er egentlig administratorer her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg