Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan de ikke lage egne pakker med bare sånne?

De finnes da de. De heter "Se til helvete å gi faen i å surve over luksusproblemer". Fåes i pakker på 125g og 250g.

Har man ikke andre problemer, får en lage nye. Problemer i hverdagen er et must. Forøvrig helt enig, lag en facebook-gruppe og få mange medlemmer.

Lenke til kommentar

Vel, han var uttalt nazist og støttet oppunder okkupasjonen. Ironisk nok den eneste i norsk historie som virkelig har brukt ytringsfriheten, enda han ikke støttet den. Og for det er han forhatt.

Han skrev også Hitlers nekrolog.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Jeg sverger. Når jeg blir rockestjerne skal jeg ha på rideren min

20 poser Bassett's Allsorts Liquorice, BARE geledingser med kulestrø skal sorteres ut og has i en bolle og plasseres på mitt private backstage area. Hvis det er noen andre stygge biter der, blir det ikke noe konsert.

Når Ozzy kan forlange en bolle med bare røde M&M's, må jeg da kunne forlange bare gummi-tingene. Selv om det er bare 3 i hver pose.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Okei, notert ned, Lycantorphe! Takk.

Det tar deg to sekunder å google det, det er ikke vanskligere enn å lese denne. Lettere å gjøre leksene sine selv, vettu ;)

Jeg gjør vel strengt tatt leksene mine selv, men leter bare etter ting jeg kan skrive om. Da fikk jeg litt hjelp av dere, det er valgfritt å svare. Ikke vær så krass :)

Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke lage egne pakker med bare sånne?

De finnes da de. De heter "Se til helvete å gi faen i å surve over luksusproblemer". Fåes i pakker på 125g og 250g.

Absolutt ikkje eit luksusproblem.

Hadde dei laga posar med kun prikkete geleting hadde eg ikkje vore nøydt til å kaste den ekle lakrisen, og ungane i afrika hadde fått meir mat. :thumbup:

Lenke til kommentar

off det der "spis opp maten din, tenk på barna i afrika" må være ett av de verste utrykkene noensinne, hvis jeg er forsynt skal jeg da pokker spise mer for å bli kvalmen og få ett dårlig kosthold.

Hva skulle de gjort med maten uansett, pakket den ner og sendt den med ekspresspost til afrika?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...