Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 ASDFGHJKLØÆ* Du er god, jeg trykket svar nå, men likevell popper ditt innlegg opp før mitt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 og til syvende og sist komme seg på Gardermoen. Dette burde ta rundt fire timer. Hva/Hvor skal du? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeeeeesus det tar lang tid å laste ned Grand theft auto IV fra steam. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 og til syvende og sist komme seg på Gardermoen. Dette burde ta rundt fire timer. Hva/Hvor skal du? Jeg får faen ikke sove i natt, virker det som. Skal opp om fire-fem timer for å dra på Gardermoen og møte kjæresten som kommer hjem =D Usj, jeg kan ikke fordra søndager. ♪ I dont want this weekend to end ♫ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 ER DET MULIIIIIG!!!! Akkurat ferdig å laste ned GTA, og så må det oppdatere seg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Som dere ser, etter et par gintonic's i går kveld ble jeg meget hjelpsom! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da drar om få strakser til Schiphol! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da drar om få strakser til Schiphol! Europas beste flyplass. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som har peil på windows live på pc ? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 GFWL? Einaste eg veit om det, er at det suger. Hardt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 ja. Helt enig, det suger, men må bruke det på gta. Da jeg kjøpte spillet lagde jeg en konto som er sperret av parental control. Noen som har peil på hvordan man fjerner det ? Har tilgang til kontoen som er brukt til sperringen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 satan i helvete, gud i himmeln, koranen i askebegeret og FRP politikkern i dusjen med småunger... Denne sofaen var digg! Lenke til kommentar
GF Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Mulig og få en admin til og slette brukeren min? Har en gal stalker som følger meg og leser alle innlegg jeg har skrevet... :SSS tihi <3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Søndager er noe herk. Jeg har heldigvis klart å bruke dagen på en delvis konstruktiv måte. Trening. Nå skal jeg bli biff igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hva, en deilig saftig biff som bare smelter i munnen? ... Det kan misforstås... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nå er det straks klart for å stikke til kinoen for å se Klovn:The Movie. Jeg har ekstremt høye forhåpninger etter å ha sett alle episodene som er laget. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hva, en deilig saftig biff som bare smelter i munnen? ... Det kan misforstås... Joda, jeg skal bli deilig og saftig. Jeg kommer nok ikke til å smelte i munnen på noen rent direkte, men det kan vel forstås som en metafor antar jeg. Jeg kan godt si bass i stedet for biff om det er lettere å forstå. Nå skal jeg bli bass igjen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg kan godt si bass i stedet for biff om det er lettere å forstå. Nå skal jeg bli bass igjen. Skal du begynne å vibrere og skape lydbølge også nå ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg