The Doctor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 God natt. Kanskje det blir The Fighter i morgen. SALT var grei nok den. The Fighter er awesome. Christian Bale er enorm. Heeeeeeeei. Jeg har sett både alle sammen filmene Legg deg du, du med 2.5 i promille. :!: Hadde man fått promille av Urge hadde jeg sannsynligvis gått rundt med 2 i promille til alle døgnets tider.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du er teit, og kjevebeina mine. Ser gjennom gamle bilder, jeg vil ha mine markerte kjevebein tilbake. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Kaller du meg teit? det er faktisk personangrep. jeg reportere deg Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 for trøtt, sove, søting stakk.snakkes henrik Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 for trøtt, sove, søting stakk.snakkes henrik haha, snakkes ann mari, sov godt Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 du glemte i´bindrestrek Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg bruker ikke bindestrek mellom mine to navn *æddabædda* Ja, jeg har to fornavn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du er teit, og kjevebeina mine. Ser gjennom gamle bilder, jeg vil ha mine markerte kjevebein tilbake. Dropp urge => gå ned i vekt => få tydelige kjevebein. Kall meg magisk. ---------- Jeg får faen ikke sove i natt, virker det som. Skal opp om fire-fem timer for å dra på Gardermoen og møte kjæresten som kommer hjem =D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Waddup fuckfaces? Skal gå til Sverige om 3 timer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ga opp å få sove noe nå. Så det betyr dusj, frokost, tømme kameraet, gå ut og se om jeg finner noe interessant på morrakvisten å ta bilde av, og til syvende og sist komme seg på Gardermoen. Dette burde ta rundt fire timer. Du kan jo ikke kjøpe ti kilo kjøtt når du går til Sverige, Mikkel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Fantastisk! Jeg satt til klokka syv og spilte World of Tanks. Klokka vel inn 12-14 timer på dette fantastiske spillet. <3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hurra, vakna no, 3-4 timar for tidleg fordi eg plutseleg er kvalm som faen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ga opp å få sove noe nå. Så det betyr dusj, frokost, tømme kameraet, gå ut og se om jeg finner noe interessant på morrakvisten å ta bilde av, og til syvende og sist komme seg på Gardermoen. Dette burde ta rundt fire timer. Du kan jo ikke kjøpe ti kilo kjøtt når du går til Sverige, Mikkel? Neh... Har spist 3DL yoghurt med kornblanding, 1 brødskive, masse vitaminer, drukket 2 kopper kaffe og en halv liter med proteinshake. Jeg er småkvalm nå Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da har søndagsspamminga atter startet her på forumet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 QWERTYUIOPÅASDFGHJKLØÆZXCVBNM Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 QWERTYUIOPÅASDFGHJKLØÆZXCVBNM Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Umulige å følge med når så mange preker i kjeften på hverandre... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ja, helt enig. Hva kan annet kan man forvente, det er lazy sunday Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg