Ballus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Snap! Prøv å få med deg en romferje-oppskytning. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hmmm, musical... Har eigentleg aldri likt musikalar, kjenner eg får kreft i lungene av å sjå/høyre folk som skal synge-snakke for så å synge enda meir i alle situasjonar. Hamleys kan vere aktuelt. Systera mi er 12, men ho er inne i "fjasefjortis"-perioda. Ikkje ekte fjortis, men litt wannabe, kanskje. Ho ser filmar kun fordi folk ho har sett i Twilight spelar i dei. Og ho elskar Johnny Depp og Robert Pattinson. Ho hatar merkeleg nok Justin Bieber. Og ho skal på død og liv sjå skrekkfilmar. Er noko rart med jenter i den alderen der, skal prøve å vere så vaksne. Så tvilar på at ho er veldig interessert i leikebutikk. Men EG er alltids interessert, var ikkje for ingenting eg hadde med ein Patrick-bamse (svampebob) på flyet frå Kreta. Torturmuseum, kan ver vere interessant. Har høyrt at det skal vere turar på natta i gatene der Jack the Ripper herja også? Einaste kleda eg har på meg kjem frå kappahl og H&M, så vidt eg veit. Og diverse jallasjapper på kanariøyene, så det blir nok lite shopping på klesbutikkar. Rolling with style Og 7 dagar er ganske lenge ja, men når ein først skal på tur, så skal ein på tur. Me er liksom aldri på dagsturar, det er få og lange ferier. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ang. Romantisk komedie: Amélie. Vet du hvor jeg kan laste den ned? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Snap! Prøv å få med deg en romferje-oppskytning. Høres ikke så gøy ut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Torturmuseet baserer seg veldig på Jack the Ripper og the great fire of London. Så man lærer mye historie samtidig som det er interaktivt og man blir guidet rundt der inne. Tipper søsteren din som liker skrekkfilmer hadde likt the London Dungeon. Trenger ikke være musical, kan jo være teater, standup eller alt annet. Lion King var teater, og det var veldig bra. Hamleys ja, ta dere en tur innom. Er nok av ting for kvasi-fjortizzer osv. der også. De har en spillavdeling for gutter (og den sjeldne rasen av gamergirls) i kjelleren om jeg husker korrekt. Typisk at de sender alle gamer basement dwellers ned i kjelleren. Få med dere et pubmåltid. Selv om dere er "underage" kommer dere inn på pub med faren deres, og da kan dere oppleve den typiske pubkulturen i UK, samt nyte et under middels godt måltid. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fantastisk! Kostymefest! :'D Dette er skrevet fra Dell-burken. Klarte å tvinge den opp i 1024x768, fra 800x600. Hakke leika med IBM-en enda. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Høres ikke så gøy ut Hmm, fortell meg hva som høres morsommere ut? :/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor er det blitt av Tricell? Ble han permbannet tilslutt? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor er det blitt av Tricell? Ble han permbannet tilslutt? Ser slik ut, med mindre han er en av de mange andre jeg har lagt merke til at bare.. forsvinner Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Mange som rett og slett bare tar seg en pause fra forumet.. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Høres ikke så gøy ut Hmm, fortell meg hva som høres morsommere ut? :/ Alt som har med dyr å gjøre... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er i grunn ganske stusselig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Høres ikke så gøy ut Hmm, fortell meg hva som høres morsommere ut? :/ Alt som har med dyr å gjøre... Busch Gardens i Tampa (Florida) er kombinert dyrepark og fornøyelsespark. Man kan dra på safari osv. der. Stikker å legger meg / ser en film. Det blir SALT med Angelina Jolie. Endret 2. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Du kan jo prøve krokodille wrestling. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 De har en spillavdeling for gutter (og den sjeldne rasen av gamergirls) i kjelleren om jeg husker korrekt. Typisk at de sender alle gamer basement dwellers ned i kjelleren. Passar nok fint til meg, mtp at eg er i ein kjellar. Med ein 46" LED-skjerm. Til gaming... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Alt som har med dyr å gjøre... Stilig! De har en drive-through safari i florida et sted, men jeg tror du må sende mail for å komme inn eller noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Stikker å legger meg / ser en film. Det blir SALT med Angelina Jolie. Og du som kunne valgt The Fighter med Mark Wahlberg istedenfor Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 God natt. Kanskje det blir The Fighter i morgen. SALT var grei nok den. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Heeeeeeeei. Jeg har sett både alle sammen filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg