Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, musical... Har eigentleg aldri likt musikalar, kjenner eg får kreft i lungene av å sjå/høyre folk som skal synge-snakke for så å synge enda meir i alle situasjonar.

Hamleys kan vere aktuelt. Systera mi er 12, men ho er inne i "fjasefjortis"-perioda. Ikkje ekte fjortis, men litt wannabe, kanskje. Ho ser filmar kun fordi folk ho har sett i Twilight spelar i dei. Og ho elskar Johnny Depp og Robert Pattinson. Ho hatar merkeleg nok Justin Bieber. Og ho skal på død og liv sjå skrekkfilmar. Er noko rart med jenter i den alderen der, skal prøve å vere så vaksne. Så tvilar på at ho er veldig interessert i leikebutikk. Men EG er alltids interessert, var ikkje for ingenting eg hadde med ein Patrick-bamse (svampebob) på flyet frå Kreta. :D

Torturmuseum, kan ver vere interessant. Har høyrt at det skal vere turar på natta i gatene der Jack the Ripper herja også?

Einaste kleda eg har på meg kjem frå kappahl og H&M, så vidt eg veit. Og diverse jallasjapper på kanariøyene, så det blir nok lite shopping på klesbutikkar. Rolling with style :cool:

Og 7 dagar er ganske lenge ja, men når ein først skal på tur, så skal ein på tur. Me er liksom aldri på dagsturar, det er få og lange ferier.

Lenke til kommentar

Torturmuseet baserer seg veldig på Jack the Ripper og the great fire of London. Så man lærer mye historie samtidig som det er interaktivt og man blir guidet rundt der inne. Tipper søsteren din som liker skrekkfilmer hadde likt the London Dungeon.

Trenger ikke være musical, kan jo være teater, standup eller alt annet. Lion King var teater, og det var veldig bra.

Hamleys ja, ta dere en tur innom. Er nok av ting for kvasi-fjortizzer osv. der også. De har en spillavdeling for gutter (og den sjeldne rasen av gamergirls) i kjelleren om jeg husker korrekt. Typisk at de sender alle gamer basement dwellers ned i kjelleren.

Få med dere et pubmåltid. Selv om dere er "underage" kommer dere inn på pub med faren deres, og da kan dere oppleve den typiske pubkulturen i UK, samt nyte et under middels godt måltid.

Lenke til kommentar

Høres ikke så gøy ut :ermm:

Hmm, fortell meg hva som høres morsommere ut? :/

Alt som har med dyr å gjøre... :p

Busch Gardens i Tampa (Florida) er kombinert dyrepark og fornøyelsespark. Man kan dra på safari osv. der.

Stikker å legger meg / ser en film. Det blir SALT med Angelina Jolie.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

De har en spillavdeling for gutter (og den sjeldne rasen av gamergirls) i kjelleren om jeg husker korrekt. Typisk at de sender alle gamer basement dwellers ned i kjelleren.

Passar nok fint til meg, mtp at eg er i ein kjellar. Med ein 46" LED-skjerm. Til gaming... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...