Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Du glemte å sensurere navnet på guttekjæresten din

Burde kanskje si at det forholdet ikke er seriøst? :p

Vi følte oss så alene begge to...

Jeg er en åpen person jeg, det er ikke noe galt å like gutter, altså. Du trenger ikke å være flau, du er blant venner.

:tease:

Lenke til kommentar

Jeg er en åpen person jeg, det er ikke noe galt å like gutter, altså. Du trenger ikke å være flau, du er blant venner.

:tease:

Hadde jeg faktisk likt gutter hadde jeg verken vært flau over det eller ikke innrømt det. Jeg er og gjør ingen av delene.

Jeg kommer aldri til å forstå meg på metal. Det er for meg helt uforståelig at folk faktisk kan nyte å høre på det. :p

For meg er det uforståelig at noen kan nyte listepop. Hver sin smak.

Lenke til kommentar

Hans, du som er slik ein fantastisk og erfaren mann innenfor reiseliv kan sikkert gi meg nokre tips om kva ein 16 år gamal gut kan finne på med faren sin i London i 7 dagar?

Ai ai!

London, da vil jeg foreslå å dra på Musical. Høres sikkert jævla gay ut å dra på musical med faren sin men trust me. Det er faktisk dritfett. Dro på Lion King for et par år siden.

Alle bør ta en tur innom Hamleys i London. ENORM leketøysbutikk på hele syv etasjer. Dersom du har et mindre søsken så kan det være et påskudd for å dra inn. Jeg sniker meg alltid inn en tur.

Jeg digget torturmuseet/skrekkmuseet The London Dungeon, men det er mulig det kun er for "spesielt interesserte".

Ellers er shopping av klær en slager, finner mye fint i alle prisklasser. Dra til Harrods for øvre prissjikt, og du finner flere outlets om du vil gjøre noen varp.

Jeg utelater å nevne Madame Tussauds, Tower of London og London Eye, da dette vel er "obligatoriske ting".

7 dager var relativt lenge. Noe spesielt dere skal der?

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til å forstå meg på metal. Det er for meg helt uforståelig at folk faktisk kan nyte å høre på det. :p

Er ikke fan av metal selv, men må man virkelig musikk nytes?

Bare musikken får deg til å føle deg eller at du føler noe positivt, eller en følelse du liker eller vil ha, er det mest sansynlig verdt å høre på.

Lenke til kommentar

Jeg blir rolig av å høre på Metal, det er jo som nevnt tidligere hver sin smak...

Metal forandrer nesten alltid humøret mitt til noe mer positivt.

Er jeg sur, blir jeg mindre sur, er jeg glad blir jeg mer glad, er jede deppa blir jeg mindre deppa osv. :fun:

Lenke til kommentar

Jeg blir rolig av å høre på Metal, det er jo som nevnt tidligere hver sin smak...

Metal forandrer nesten alltid humøret mitt til noe mer positivt.

Er jeg sur, blir jeg mindre sur, er jeg glad blir jeg mer glad, er jede deppa blir jeg mindre deppa osv. :fun:

Samme her! Av og til kan humøret mitt bli værre av å høre på metal men da slår drapsinstinkt mitt inn.. ph34r.gif

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...