Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Litt Spansk popmusikk og Vodka ja. Da kjører vi på med det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gute anfragen! Det er nok bare Stolichnaya, som er en vanlig alkis-vodka. Så jeg må nok blande ut for å få vekk den kjipe alkis-ettersmaken. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vodka er ikke spesielt godt uansett :> Men men. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vodka er helt ok. http://open.spotify.com/track/5NpOHO4AtDL0KK2TXzgKbU Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er Silent Hunter 5 noe bra? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 MINECRAFT WHY YOU LAGG God kveld! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg vil også se film! En som ligner på black swan og shutter island, ålså en litt skummel og 'frovirrende' film.. The Prestige Tror jeg ser den Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lurer på hvor langt tid det tar før noen tror jeg og en kammerat har kommet ut av skapet. Vi har et åpent forhold på facebook. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Noen som vet om noe bra viking metal? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hver gang jeg hører at noen hører på vikingmetal tenker jeg at det må være en tullesjanger. Litt sånn parodi-aktig. 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Noen som vet når på året det er billigst(skrives det sånn?) å dra til Florida? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det aller meste viking metal er bare piss, blir nesten alltid overkill. Anbefaler deg å prøve deg på Nokturnal Mortum - Голос Сталі. Metal med litt folk-influenser http://www.youtube.com/watch?v=Ld-q02l5pqE Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Noen som vet når på året det er billigst(skrives det sånn?) å dra til Florida? Ja det vet jeg. Ikke dra Desember-Januar. Da er det high season og alle Amerikanere ferier der da. Rundt september-oktober-november er det hurricane season og det er litt kjipt. Ved sommeren er det ekstrem hete, men ganske billig. Takler du 35-40ish grader så er dette et alternativ. Mitt beste tips er nok på våren mtp. pris og sesongvariasjoner i temperaturen. Hilsen en som har vært der, og reist et par ganger i livet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 satanmusikksangen jeg noensinne har likt. Vet ikke hvilken sjanger det er da. Anyone? Kanksje jeg liker noe annet som ligner. On a side note har jeg fått dilla på Katy Perry ft. Kanye West - E.T. Det er musikk, det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dette har jeg drevet med den siste timen 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ^ Du glemte å sensurere navnet på guttekjæresten din 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 satanmusikksangen jeg noensinne har likt. Vet ikke hvilken sjanger det er da. Anyone? Kanksje jeg liker noe annet som ligner. On a side note har jeg fått dilla på Katy Perry ft. Kanye West - E.T. Det er musikk, det. Kan vel kategorisere bandet som grindcore/black opplegg. Ikke så viktig egentlig, kurant skiva dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg