Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Musserende og Katy Perry! Ikke gærnt!

Jeg skal lage biff selv etterpå.

Jeg drikker selv Gin&Tonic. TIdenes mest elegante kolonidrink. HOlder unna all malariamyggen her oppe på Ullern også.

For oss som enda er for unge til å kjøpe sprit er Gin & Tonic en fjern fremtid.

Et bedre måltid bestående av entrecôte, gorgonzolasaus og rødvin inntatt. Nå er det tid for.. ja, hva er det å gjøre egentlig? Film perhaps?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Forslag til noen top250 filmer jeg skal laste ned og se i kveld?

Seven Samurai.

Det er i alle fall neste filmen på lista der som jeg skal se så snart jeg har fått bukt på pcn min.

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg ting på én linje i signaturen?

Jeg vil ha den første delen til venstre, og den andre til høyre, men bare legger seg under :(

Ved bruk av [ float=left] og [ float=right]. Huske å lukke dem med [ /float].

Jeg har fikset den nå. Ta en kikk på forandringene jeg har hjort.

Takker :wee:

Lenke til kommentar

Hvor i Oslo kan jeg finne en butikk som selger band t-skjorter?

Jeg er aldri i Oslo :p

Rockmerch og Bodymap i alle fall. Jeg liker Rockmerch best, men Bodymap er lettest å finne. Ligger på Arkaden, et kjøpesenter med inngang fra Karl Johan. Rockmerch ligger litt mer avsides.

Er den Rockmerch'en bedre enn den i Nordby Kjøpesenter? Jeg var skuffa over den butikken.

Lenke til kommentar

Ser ut som det blir film på meg i kveld også, Taxi Driver. Fortsatt helt ødelagt etter gårsdagen

Så det ble ikke en koselig vinylkveld for deg selv?

Nei, dro heller ut. Hører på plater nå i stedet, Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice. Rimelig greit

Lenke til kommentar

Nei, dro heller ut. Hører på plater nå i stedet, Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice. Rimelig greit

Jesus Kristus, satanmusikk er skummelt. Jeg er en lettvekter og holder meg til Melissa Horn - Säg ingenting till mig i kveld.

Tenker jeg setter på Platoon eller Full Metal Jacket i kveld. Har egentlig mest lyst til å se på Apocalypse Now, men den har jeg selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar

Tenker jeg setter på Platoon eller Full Metal Jacket i kveld. Har egentlig mest lyst til å se på Apocalypse Now, men den har jeg selvfølgelig ikke.

Misunnelig. Har lyst til å se FMJ, men så den i forrige uke eller noe, så det blir litt overkill. Eneste filmen jeg har kjøpt på blueray faktisk. :)

Lenke til kommentar

Misunnelig. Har lyst til å se FMJ, men så den i forrige uke eller noe, så det blir litt overkill. Eneste filmen jeg har kjøpt på blueray faktisk. :)

Lenge siden jeg har sett FMJ, så det må nok bli den. Er i form for noe litt morsomt.

Planene klare for kvelden. Høre ferdig det nyeste albumet til Melissa Horn, drikke opp slantene i bunn av rødvinsflaska, GTA og så Full Metal Jacket.

Ready, set, go!

Lenke til kommentar

Jeg vil også se film! En som ligner på black swan og shutter island, ålså en litt skummel og 'frovirrende' film..

Hvis du har lyst til å se en film som gjør at du vil føle deg forjævlig anbefaler jeg: Requiem for a Dream.

Jeg har ca. 2 dl vodka igjen. Yes/no?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...