Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. :ermm:

Interessant. Glemte du å sette ham inn i buret sitt, eller sover du inne i buret hans?

Jeg sover salvsagt i en hengekøye inni buret hans :) Neida, jeg glemte å sette han inn i buret, siden han sov helt stille i senga mi :ermm:

Vaska nettopp Dakota nå, hun klorte meg ikke opp (klipte neglene hennes først....) men hun sa 'miaaaaaaaaaao... :cry: ' og så på meg med de nydeligste triste øynene ever... :cry:

Lenke til kommentar

Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. :ermm:

Interessant. Glemte du å sette ham inn i buret sitt, eller sover du inne i buret hans?

Jeg sover salvsagt i en hengekøye inni buret hans :) Neida, jeg glemte å sette han inn i buret, siden han sov helt stille i senga mi :ermm:

Vaska nettopp Dakota nå, hun klorte meg ikke opp (klipte neglene hennes først....) men hun sa 'miaaaaaaaaaao... :cry: ' og så på meg med de nydeligste triste øynene ever... :cry:

Ja, tenkte du gjorde det ja.

Ah. I see, I see. :)

Så da har du ikke bruk for meg som kattevasker likevel?

Lenke til kommentar

Det var litt mye skog der nede. Så jeg trimmet litt, men det ble litt mye noen steder. Så der er noen små spisse hår her og der som gjør at det klør...

Trenger å fjerne litt jungel selv. Begynner å bli amazonastilstander.
Lenke til kommentar

Hvor i Oslo kan jeg finne en butikk som selger band t-skjorter?

Jeg er aldri i Oslo :p

Rockmerch og Bodymap i alle fall. Jeg liker Rockmerch best, men Bodymap er lettest å finne. Ligger på Arkaden, et kjøpesenter med inngang fra Karl Johan. Rockmerch ligger litt mer avsides.

Lenke til kommentar

Uh, vi skulle(skal?) på Ikea i dag, men Herr Trøttesen har sovna. :ermm: Noen (med bil) i Oslo-området som vil dra på Ikea med meg? :fun:

Oh, Snap (shop)

In other news: hurra, hovedkortet mitt har daua. Om noen i Oslo-området sitter med et "gammelt" mATX S775 DDR2-hovedkort som de har skiftet ut forde de oppgraderte, skrik ut på PM.

Lenke til kommentar

Ja, tenkte du gjorde det ja.

Ah. I see, I see. :)

Så da har du ikke bruk for meg som kattevasker likevel?

Hun må vaskes en gang i mnd, så om du vasker henne i slutten av april så er det fint :p

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg ting på én linje i signaturen?

Jeg vil ha den første delen til venstre, og den andre til høyre, men bare legger seg under :(

Ved bruk av [ float=left] og [ float=right]. Huske å lukke dem med [ /float].

Jeg har fikset den nå. Ta en kikk på forandringene jeg har hjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...