Datasmurf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. Interessant. Glemte du å sette ham inn i buret sitt, eller sover du inne i buret hans? 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ingenting er som god gammel 80-90 tall svensk film, så herlig skuespill. http://www.youtube.com/watch?v=lSRi8rnejTc Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. Interessant. Glemte du å sette ham inn i buret sitt, eller sover du inne i buret hans? Jeg sover salvsagt i en hengekøye inni buret hans Neida, jeg glemte å sette han inn i buret, siden han sov helt stille i senga mi Vaska nettopp Dakota nå, hun klorte meg ikke opp (klipte neglene hennes først....) men hun sa 'miaaaaaaaaaao... ' og så på meg med de nydeligste triste øynene ever... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ballene mine klør. I know you wanted to know... TøseGuri har bursdag i dag. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ballene mine klør. I know you wanted to know... "Tell me more, tell me more..." Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det var litt mye skog der nede. Så jeg trimmet litt, men det ble litt mye noen steder. Så der er noen små spisse hår her og der som gjør at det klør... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. Interessant. Glemte du å sette ham inn i buret sitt, eller sover du inne i buret hans? Jeg sover salvsagt i en hengekøye inni buret hans Neida, jeg glemte å sette han inn i buret, siden han sov helt stille i senga mi Vaska nettopp Dakota nå, hun klorte meg ikke opp (klipte neglene hennes først....) men hun sa 'miaaaaaaaaaao... ' og så på meg med de nydeligste triste øynene ever... Ja, tenkte du gjorde det ja. Ah. I see, I see. Så da har du ikke bruk for meg som kattevasker likevel? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Uh, vi skulle(skal?) på Ikea i dag, men Herr Trøttesen har sovna. Noen (med bil) i Oslo-området som vil dra på Ikea med meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det var litt mye skog der nede. Så jeg trimmet litt, men det ble litt mye noen steder. Så der er noen små spisse hår her og der som gjør at det klør... Trenger å fjerne litt jungel selv. Begynner å bli amazonastilstander. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tror jeg holder på å bli syk. Har sår hals, tett nese og hoste. Håper det ikke utarter seg. :| Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor i Oslo kan jeg finne en butikk som selger band t-skjorter? Jeg er aldri i Oslo Rockmerch og Bodymap i alle fall. Jeg liker Rockmerch best, men Bodymap er lettest å finne. Ligger på Arkaden, et kjøpesenter med inngang fra Karl Johan. Rockmerch ligger litt mer avsides. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Uh, vi skulle(skal?) på Ikea i dag, men Herr Trøttesen har sovna. Noen (med bil) i Oslo-området som vil dra på Ikea med meg? Oh, Snap (shop) In other news: hurra, hovedkortet mitt har daua. Om noen i Oslo-området sitter med et "gammelt" mATX S775 DDR2-hovedkort som de har skiftet ut forde de oppgraderte, skrik ut på PM. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Chiller med et glass musserende og hører på den nyeste fra Katy Perry. Macho is back! Men skal spise biff etterpå da, så det er ikke helt gay, selv om jeg føler meg litt ukomfortabel her jeg sitter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Musserende og Katy Perry! Ikke gærnt! Jeg skal lage biff selv etterpå. Jeg drikker selv Gin&Tonic. TIdenes mest elegante kolonidrink. HOlder unna all malariamyggen her oppe på Ullern også. Endret 2. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. Interessant. Glemte du å sette ham inn i buret sitt, eller sover du inne i buret hans? Jeg sover salvsagt i en hengekøye inni buret hans Neida, jeg glemte å sette han inn i buret, siden han sov helt stille i senga mi Vaska nettopp Dakota nå, hun klorte meg ikke opp (klipte neglene hennes først....) men hun sa 'miaaaaaaaaaao... ' og så på meg med de nydeligste triste øynene ever... Ja, tenkte du gjorde det ja. Ah. I see, I see. Så da har du ikke bruk for meg som kattevasker likevel? Hun må vaskes en gang i mnd, så om du vasker henne i slutten av april så er det fint Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvordan får jeg ting på én linje i signaturen? Jeg vil ha den første delen til venstre, og den andre til høyre, men bare legger seg under Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvordan får jeg ting på én linje i signaturen? Jeg vil ha den første delen til venstre, og den andre til høyre, men bare legger seg under Ved bruk av [ float=left] og [ float=right]. Huske å lukke dem med [ /float]. Jeg har fikset den nå. Ta en kikk på forandringene jeg har hjort. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har fikset den nå. Ta en kikk på forandringene jeg har hjort. 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hu som ligger på førsteplass på blogg dot no nå. FAEN så deilig hu er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg