svelemoe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Oh, og forresten Mikkel, Hamsteren som er oppkalt etter deg liker å sove i sin egen urin og avføring.. Syns å hugse at eg advarte deg om slike ting... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Han liker også å grave, og han sover veldig mye Og hva er det i fjøset btw? Coa: Hva da? I fjøset står det 16 melkekyr, 5 okser og rundt 8 kalver fra i fjor. Pluss ei fet katte som er blind på det ene øyet. Kalver og melkekyr! De er så søte så lenge de holder tungene sine inni munnen. Feite katter er også søte. Trenger du noen til å jobbe der? Svelemoe: Jeg kan ikke huske det... Endret 2. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ok da, jeg tok litt hardt i. Men jeg har bestemt meg for å trene til et triathlon. Da slipper jeg å kaste bort så mye tid foran PCen Ligger hvertfall mer mening i trening enn forum, kanskje ikke ikke såpass at det er meningen med livet da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vel, det er jeg som er avløser nå og da så min deltidsjobb får du ikke Kalvene er morsom når de vrir hodet sitt til siden slik at du ser de hvit i øynene deres også strekker ut tunga så langt de bare kan Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vel, det er jeg som er avløser nå og da så min deltidsjobb får du ikke Kalvene er morsom når de vrir hodet sitt til siden slik at du ser de hvit i øynene deres også strekker ut tunga så langt de bare kan Morsomt?! Det er faen så creepy Syns synd på kalvene som ikke får stå med mammaen sin da.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Spennende... Hva skal du ha til frokost Hans? Ostesmørbrød! Livin' the sweet life yo! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) POST NUMMER 5 000, OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG Postcounten på profilen that is... Endret 2. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 POST NUMMER 5 000, OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG Postcounten på profilen that is... Nei. Post nummer 2281 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Les det han skriver igjen. Spesielt det med liten skrift. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Les det han skriver igjen. Spesielt det med liten skrift. Synsbedrag. Alt står med stor skrift utenom det. Beklager, o store mchansern. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jo takk. Du er tilgitt for denne gang. Driver å leser om hvor jeg skal stikke til i Thailand. Står mellom strender (Koh Lanta, Koh Samui) eller jungel i Nord (Chiang Mai). Er ekstremt usikker. Jeg har aldri vært på Koh Samui. Noen som har vært der? Endret 2. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jo takk. Du er tilgitt for denne gang. *Utrolig alvorlig stemme* Dette her. Skal jeg aldri glemme. Tusen takk. Har noen her erfaringer med musikklink.no? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vietnam Airlines er ikke lite frekke. Involantary Schedule change! Hva fæææn! Hansern godtar ikke dette! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Vietnam Airlines er ikke lite frekke. Involantary Schedule change! Hva fæææn! Hansern godtar ikke dette! Hva har Hansern tenkt til å gjøre med saken? Endret 2. april 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vietnam Airlines er ikke lite frekke. Involantary Schedule change! Hva fæææn! Hansern godtar ikke dette! Hva har Hansern tenkt til å gjøre med saken? Er ikke mye jeg får gjort gitt. Kjipt nok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Frittgående hamstrer? Sånn type frittgående som høns og kylling og som blir en deilig hamster-rett etterpå? Nomnomnnonnomnom 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knut vekte meg idag med å grave meg i øret, men nå oppdaget jeg også at han har spist på neglene mine når jeg sov. De ser nå veldig kreative ut.. Kult. Litt flaks da. At han gnagde så mye at han beit gjennom hud eller noe. Lite kult å våkne opp med blod i hele senga liksom. Er ikke mye jeg får gjort gitt. Kjipt nok. Blir planene dine veldig forandret av dette eller er det bare sånn småtterier? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er ikke mye jeg får gjort gitt. Kjipt nok. Blir planene dine veldig forandret av dette eller er det bare sånn småtterier? Det er kun hjemreisen som blir noe forandret, noe som gjør at vi må stå opp 3t tidligere enn planlagt. Litt kjipt, men greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg