Slimda Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Og jeg foretar en Forbikjøring av låta di. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det var ikke lett å utføre forbikjøringer Det Året Det Var Så Bratt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ikke vanskelig å foreta slikt når man kjører en Super-SS-Rally-GT-Fastback-Hardtop-Sprint! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Blir verre når jeg døtter Kjepper I Romjula Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Google faila, derfor spør jeg her. Hvilken temperatur og program vasker man sengetøy på? 60-90 grader, vanlig vaskeprogram. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor i Oslo kan jeg finne en butikk som selger band t-skjorter? Jeg er aldri i Oslo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 selv om jeg har vært i oslo en del ganger veit jeg jævli lite om hvor ting er Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 God morgeeeeen! Så langt har jeg bare vondt i hode og føler for å sove videre, men frokosten min var ikke spy så det er en god morgen! Jeg sovna med Knut-Datasmurf igår, han er så rolig når han sover at jeg glemte at han var der.. Heldigvis drepte jeg han ikke med å rulle over han, men han vekte meg med å grave i øre mitt Skjer det noe gøy her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vurderer å stå opp snart og slepe meg ned til apoteket. Men tror jeg utsetter det litt til. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hm... Skal noen noe gøy idag da? Jeg skal vaske katten som nå har komt frem fra under soffaen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 God morn ja. Jeg får vel lage frokost snart kanskje? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 I dag skal ikke jeg gjøre en damn fucking thing! Må spare energi til i mårra Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Spennende... Hva skal du ha til frokost Hans? Oh, og forresten Mikkel, Hamsteren som er oppkalt etter deg liker å sove i sin egen urin og avføring.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg var i fjøset i går og merkelig nok var jeg fremdeles like sulten når jeg måka vekk piss og dritt. Kanskje det er noe felles der Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har funnet min mening med livet. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Han liker også å grave, og han sover veldig mye Og hva er det i fjøset btw? Coa: Hva da? Endret 2. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ok da, jeg tok litt hardt i. Men jeg har bestemt meg for å trene til et triathlon. Da slipper jeg å kaste bort så mye tid foran PCen Ligger hvertfall mer mening i trening enn forum, kanskje ikke ikke såpass at det er meningen med livet da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Han liker også å grave, og han sover veldig mye Og hva er det i fjøset btw? Coa: Hva da? I fjøset står det 16 melkekyr, 5 okser og rundt 8 kalver fra i fjor. Pluss ei fet katte som er blind på det ene øyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg