Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) <- der var du ja. Endret 1. april 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Vant en gratistur til Thailand i går. Det kjipe er at det kun er til Bangkok, men da får jeg bestemme om jeg stikker til Koh Lanta/Phuket/Koh Samui eller Chiang Mai selv, noe som i seg selv er positivt. Det er et hardt liv. Stikker i oktober tenker jeg. Endret 1. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Perrrfekt. Jeg tok vann i kattebadekaret for å bade Dakota som trenger det pga huden, når jeg gikk ned for å hente henne så lot jeg baderomsdøra stå åpen.. Dakota forsto at noe var galt og gjemte seg under sofaen, og når jeg gikk opp for å hente godbiter så jeg at Fatass hoppa oppi badekaret! Han sto der noen sekunder og tenkte seg om før han bestemte seg for at han ikke likte det og hoppet ut på håndklet som lå på gulve(ålså, løp ikke rundt og oversvømmet huset)! Jeg henta godbitene, satte han oppi vannet igjen og når han fikk en godbit satte han seg ned og malte.. Han er den perfekte katten å bade... Han prøvde å legge seg ned også, men så fant han ut at han ikke kan puste under vann Dakota derimot ligger fortsatt under sofaen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har aldri hatt et dyr før jeg. Kommer nok ikke til å ha med det første. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Etter hva jeg har fått med meg så reiser du veldig mye, så det er vell ikke så praktisk med dyr da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hadde det ikke vært for allergien så hadde jeg nok hatt en katt i hus. ... eller en jak. Endret 1. april 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis du føler det blir litt mye reising på deg, så kan jeg godt ta i mot premien for deg. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hadde det ikke vært for allergien så hadde jeg nok hatt en katt i hus. ... eller en jak. ... eller minigris Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis du føler det blir litt mye reising på deg, så kan jeg godt ta i mot premien for deg. Hehe, nei jeg skal nok overleve. Men ja, er ikke praktisk med noe dyr når man er mye på farten. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skaff deg en hybelkanin, Hans Det er nok gratis å ha med på fly også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Han kan jo skaffe seg en dame som godtar å sove i bur på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det blir ganske dyrt å ha med på fly da... Og med tanke på at et rottebur koster 4000kr så blir nok menneskebur veldig dyrt Men Hans er sikkert rik Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg kunne godt hatt et husdyr, om jeg faktisk hadde giddet å bruke tid med dyret... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Knut-Datasmurf driver og leter etter pringles i en tom pringlesboks atm Det har han gjort ca. 20 ganger nå så jeg må revudere hvor smart han er... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Han kan jo skaffe seg en dame som godtar å sove i bur på kjøkkenet. Hysj hysj. Neida, skal ikke det. Finner ikke Thai-damer så attraktive. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tror det er mulig å finne noen norske også. Og er man sånn passe kompetent med sveiseaparatet så klarer man å få mekka et alu-bur uten at det blir for dyrt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Google "Helvetica" Samme skjedde med Comic Sans! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) *kremt* " Du kan forøvrig gjøre det samme med Comic Sans også " (eller noe i den duren edit: D'oh. McHansern beats me to it. Endret 1. april 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg