Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En venn av meg har Asperger. Han er levende Rain Man omtrent. Han er blant de aller beste i Norge i sitt emne i Matematikk og i tillegg blant de beste i Norge når det kommer til spilling av et musikkinstrument. Men han takler ikke sosiale situasjoner i det hele tatt. Var i utlandet med han og han fikk helt hetta når vi gikk forbi en bargate.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg har Asperger. Han er levende Rain Man omtrent. Han er blant de aller beste i Norge i sitt emne i Matematikk og i tillegg blant de beste i Norge når det kommer til spilling av et musikkinstrument. Men han takler ikke sosiale situasjoner i det hele tatt. Var i utlandet med han og han fikk helt hetta når vi gikk forbi en bargate.

Et godt eksempel.. Ekspert på noe, håpløs på noe annet. I dette tilfellet ekspert på matte og musikk men håpløs i.... bargater.

Lenke til kommentar

Jeg har resonert meg frem til to alternative måter å tilbringe kvelden på. 1. Drikke meg kanakas og spille GTA spillene. 2. Sette meg å se på en halvdårlig film på TVNorge. Litt hjelp?

Alternativ 3: Vær pirat og skaff deg en veldig god film på TV-en.

Jeg kan alt. Det har jeg lært av min far, som har lært det av sin far.

Ditto, bare at jeg ikke har lært alt enda.

Hvordan har du lært alt, når du ikke har lært alt? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det skjer ikke nå, men tidligre så begynnte alle bildene på forsiden å spinne når man tok musepekeren over og "you spin me right round" ble spillt :D

Men så for en 15-20 min siden så skjedde det ikke lengre :ohmy:

No joke, it was awsum :p

Har jeg gått glipp av noe? :O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Haha. Snakka nettopp med storesøster som hadde temmelig dårlig samvittighet. Aprilsspøken hennes gikk ut på å si at det var slutt mellom meg og kvinnfolket, til mamma. Mamma skjønte ikke hvilken dato det var og braste ut i gråt stakkar. Litt slemt å le, men det er vel det faktumet at hu gikk på spøken som jeg finner morsomt. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Haha. Snakka nettopp med storesøster som hadde temmelig dårlig samvittighet. Aprilsspøken hennes gikk ut på å si at det var slutt mellom meg og kvinnfolket til mamma. Mamma skjønte ikke hvilken dato det var og braste ut i gråt stakkar. Litt slemt å le, men det er vel det faktumet at hu gikk på spøken som jeg finner morsomt. :p

Har mammaen din jentekjæreste? Slutt mellom deg og kvinnfolket til mamma? Da burde jo mora di bli glad.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Haha. Snakka nettopp med storesøster som hadde temmelig dårlig samvittighet. Aprilsspøken hennes gikk ut på å si at det var slutt mellom meg og kvinnfolket til mamma. Mamma skjønte ikke hvilken dato det var og braste ut i gråt stakkar. Litt slemt å le, men det er vel det faktumet at hu gikk på spøken som jeg finner morsomt. :p

Har mammaen din jentekjæreste? Slutt mellom deg og kvinnfolket til mamma? Da burde jo mora di bli glad.

LOL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...