L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje alle 15-åringer skulle blitt tvunget til å ta vare på en ape i noen måneder. Hadde fått ned antallet tenåringsgraviditeter tror jeg. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det med ape ville ikke før jeg var voksen da, ifølge den dokumentaren er aper som babyer hele livet og jeg vil ikke bytte bleier 24/7 som 15åring Er du 15? Da skal jeg dømme deg mindre enn jeg har gjort hittil. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Neinei, de lager jo både graviddrakter og 'ekte babydukker'.. Å ha vondt i ryggen i 9mnd og ikke få sove på 12mnd kan nok få noen til å tenke seg om noen ganger til Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det med ape ville ikke før jeg var voksen da, ifølge den dokumentaren er aper som babyer hele livet og jeg vil ikke bytte bleier 24/7 som 15åring Er du 15? Da skal jeg dømme deg mindre enn jeg har gjort hittil. Hva dømmer du meg for? Om det hjelper enda mer, så har jeg en diagnose som kort fortalt sier at alt jeg bryr meg om er dyr og ting som handler om dyr, eller at jeg kun har en interesse. Og jeg har tatt meg vann over hode engang når det gjelder dyr, men jeg lærte veldig mye av den feilen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det at man "elsker dyr" bør jo være en medvirkende faktor for at man ikke i det hele tatt skal skaffe en ape i Norge. Den er så langt unna sitt naturlige habitat som mulig, og kan ikke overleve ute i naturen. Og å ha en ape innendørs hele livet er vel dyreplaging? Dersom man elsker dyr skaffer man ikke en ape i Norge. Nochan, jeg siterer meg selv her. Jeg sier mye som er genialt og smart. Dette er noe av det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 En diagnose som sier at du bare har en interesse? Er det en diagnose óg nåda? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det med ape ville ikke før jeg var voksen da, ifølge den dokumentaren er aper som babyer hele livet og jeg vil ikke bytte bleier 24/7 som 15åring Er du 15? Da skal jeg dømme deg mindre enn jeg har gjort hittil. Hva dømmer du meg for? Om det hjelper enda mer, så har jeg en diagnose som kort fortalt sier at alt jeg bryr meg om er dyr og ting som handler om dyr, eller at jeg kun har en interesse. Og jeg har tatt meg vann over hode engang når det gjelder dyr, men jeg lærte veldig mye av den feilen. Dømmer deg vel ikke direkte, men kommer med skeivspark i øst og vest der jeg føler det passer litt inn. Og når du er 15 istedenfor 20 så er det f.eks mer akseptert å gå rundt og banke på dørene til folk for å prøve å samle penger til klatrekloreleke til kattene på kattehuset =) Asbergers? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det at man "elsker dyr" bør jo være en medvirkende faktor for at man ikke i det hele tatt skal skaffe en ape i Norge. Den er så langt unna sitt naturlige habitat som mulig, og kan ikke overleve ute i naturen. Og å ha en ape innendørs hele livet er vel dyreplaging? Dersom man elsker dyr skaffer man ikke en ape i Norge. Nochan, jeg siterer meg selv her. Jeg sier mye som er genialt og smart. Dette er noe av det. Aper passer kanskje ikke så godt inn i Norge om vinteren nei... Hva er et menneske-ish dyr som kan passe inn i Norge? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det at man "elsker dyr" bør jo være en medvirkende faktor for at man ikke i det hele tatt skal skaffe en ape i Norge. Den er så langt unna sitt naturlige habitat som mulig, og kan ikke overleve ute i naturen. Og å ha en ape innendørs hele livet er vel dyreplaging? Dersom man elsker dyr skaffer man ikke en ape i Norge. Nochan, jeg siterer meg selv her. Jeg sier mye som er genialt og smart. Dette er noe av det. Catch 22. Du er nemmelig ekkel og retartdert, inntil det motsatte er bevist (Det gjelder forøvrig alle på hele internett (og noen på darpanet)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 De dyrene som kan passe inn i norge er allerede del av den norske fauna. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det med ape ville ikke før jeg var voksen da, ifølge den dokumentaren er aper som babyer hele livet og jeg vil ikke bytte bleier 24/7 som 15åring Er du 15? Da skal jeg dømme deg mindre enn jeg har gjort hittil. Hva dømmer du meg for? Om det hjelper enda mer, så har jeg en diagnose som kort fortalt sier at alt jeg bryr meg om er dyr og ting som handler om dyr, eller at jeg kun har en interesse. Og jeg har tatt meg vann over hode engang når det gjelder dyr, men jeg lærte veldig mye av den feilen. Dømmer deg vel ikke direkte, men kommer med skeivspark i øst og vest der jeg føler det passer litt inn. Og når du er 15 istedenfor 20 så er det f.eks mer akseptert å gå rundt og banke på dørene til folk for å prøve å samle penger til klatrekloreleke til kattene på kattehuset =) Asbergers? Ble ikke noe av dørbankingen Aspergers ja, der har du forklaringen på min mangel av forståelse for sosiale normer også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Aww, jeg håpte du ville gå tilbake til Pac-Man. Pac-Man er nok desverre begravet i en stund til, men mulig jeg en dag bruker det igjen en gang, hvem vet? Om jeg flytter til Gjøvik til høsten, gjør du det da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Aper passer kanskje ikke så godt inn i Norge om vinteren nei... Hva er et menneske-ish dyr som kan passe inn i Norge? Kjæreste. De kan være rimelige dyriske i senga. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Aper passer kanskje ikke så godt inn i Norge om vinteren nei... Hva er et menneske-ish dyr som kan passe inn i Norge? Kjæreste. De kan være rimelige dyriske i senga. Joda, jeg hadde jo planer om å ha det også, men tenkte mer på hvaslags dyr som kan funke som 'menneskebarn' for både meg og fremtidlig kjæreste Jeg har en serk følelse av at jeg ender opp som gal kattedame om jeg ikke får noen from for barn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Aper er ikke lov å ha i Norge. e: hva faen skal du med flere dyr egentlig? Rettelse: Man trenger tillatelse fra Mattilsynet for å holde eksotiske dyr i Norge. Og man får ikke tillatelse til en ape sånn helt uten widerøe. Hva er kriteriene for å få lov til å ha en ape? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg vil ha spidermonkey! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva er kriteriene for å få lov til å ha en ape? Tror de gjør en individuell avgjørelse i hver søknad. Så det er vel ikke snakk om formelle kriterier. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ble ikke noe av dørbankingen Aspergers ja, der har du forklaringen på min mangel av forståelse for sosiale normer også Asbergers er ihvertfall noe man kan leve helt fint med. Bekjent av meg har det, og han klarer seg veldig greit f.eks Men holy shit, femtenåringer skal ikke bruke ord som "sosiale normer" av seg selv. De skal være ute og klatre i trærene og spille på stikka. Derfor jeg regnet med du var eldre, antageligvis. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ble ikke noe av dørbankingen Aspergers ja, der har du forklaringen på min mangel av forståelse for sosiale normer også Asbergers er ihvertfall noe man kan leve helt fint med. Bekjent av meg har det, og han klarer seg veldig greit f.eks Men holy shit, femtenåringer skal ikke bruke ord som "sosiale normer" av seg selv. De skal være ute og klatre i trærene og spille på stikka. Derfor jeg regnet med du var eldre, antageligvis. Mnjaaa, det finnes veldig mange forskjellige 'typer' av aspergers, jeg er en av de som ikke kan leve fint med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg