Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, så... Hva er planene for kvelden?

Hvordan resten av kvelden arter seg kommer an på. Lukter øl + badekar.

Det lukter øl og date med PCen her. Lukter forever alone.

Men det har faktisk oppstått kontakt med det motsatte kjønn de siste ukene. På hvilket plan og om det bare er ensidig gjenstår å se. Trolig, men jeg lever i håpet. :fun:

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Neida, så... Hva er planene for kvelden?

Hvordan resten av kvelden arter seg kommer an på. Lukter øl + badekar.

Det lukter øl og date med PCen her. Lukter forever alone.

Men det har faktisk oppstått kontakt med det motsatte kjønn de siste ukene. På hvilket plan og om det bare er ensidig gjenstår å se. Trolig, men jeg lever i håpet. :fun:

Ai ai, en representant fra det kvinnelige kjønn?

Jeg bega meg ut på en farlig ferd, i det som på fagspråket kalles dating for et par uker siden. Det ble ingenting av (heldigvis, forsåvidt).

HipsterHansern er selvfølgelig først ute med alt.

Du er så først at du narra folk i går.

Jeg visste om 1st april før datoen ble så mainstream.

Lenke til kommentar

Jeg bega meg ut på en farlig ferd, i det som på fagspråket kalles dating for et par uker siden. Det ble ingenting av (heldigvis, forsåvidt).

Heldigvis? Var'a så stygg, altså?

Njah, vi hadde ikke akkurat samme interesser. I tillegg var hun ikke den skarpeste skjeen i garasjen. Det skal sies at hun var en platinablond bimbo som jeg aldri kunne falt for, men sånn er det når man blir satt opp på blind date av venner. Gah.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvilken kjeller?

Forslag til hvordan jeg skal presentere en bursdagsgave for en venninne før gaven kommer? Like "Hei jeg har awesome gave til deg men du får den ikke før om to uker".

Lenke til kommentar

Dropper man ikke slike slike importhorerkoner etter to og et halvt år uansett? Da slipper man at de får oppholdstillatelse som regel.

Enten det eller så dropper importkonene gubben som importerte dem etter 3 år, og flytter sammen med en yngre landsmann i Norge så fort hun har lov til det. Det skjedde med en tjukkas i 50-årene på jobb. Thaikona hadde en affære med en kjekkas på hennes egen alder hele tiden, og dumpet han som en våt sei med det samme det hadde gått 3 år og hun kunne være her.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...