Datasmurf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har forresten endelig undergått den siste operasjonen og er nå en dame. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du har vel aldri trengt noen operasjon? Bar en kjole og parykk? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har forresten endelig undergått den siste operasjonen og er nå en dame. Mangla det noe? :--------------------D Neida. I dag har jeg spist min første "middagsporsjon" på en uke. Det ble 1/3 av en sånn pose med Chiken Thai-grytewokting. Jævlig godt var det ihvertfall, og jeg er stappmett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Den kommer sikkert kjapt ut bakveien siden du ikke har spist solid mat på mange dager. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Den kommer sikkert kjapt ut bakveien siden du ikke har spist solid mat på mange dager. Har flere stikkpiller igjen, burde kunne brukes som propp? Er klar over det. Har spist suppe /m små kjøttbiter og sånt i de siste dagene, så tror det skal gå bra. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg blr nettopp lurt for første gang idag Besteveninna mi sa at foreldrene hennes skulle bli sammen igjen, reaksjonen min var 'WUT?! HAN STAKK JO AV ME HUNDEN, KORDAN KAN HO TILGI HAN?!' ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ha-ha. Jeg ble lurt i natt da jeg spilte World of Tanks med naboen. Plutselig utbryter han over Skype ... "Sjå! En ælg!" og jeg var bare wtf og begynte å se meg rundt på mappet etter elger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg var hos tannlegen idag. Det var ikke aprilsnarr engang. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 :!: Jeg lurte moren min idag tidlig, jeg kom løpende ut og sa at Knut-Datasmurf hadde fått barn, og hun løp opp for å se... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg lurte pappa med at bestemor var død HAHAHAHAHA MEN DET VAR HUN IKKE LIKEVEL HAHAHAHAHAHAHAH 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg lurte en bruker i dag. Jeg stengte han ute på ubestemt tid for gjentatte personangrep. OG SÅ VAR DET IKKE NOE PERSONANGREP! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Var en festlig aprilsnarr for et par år siden der alle avatarene ble endret til Chuck Norris og Steven Seagal på rullering? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg begynner endelig å få følelse i kjeften igjen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg begynner endelig å få følelse i kjeften igjen. Så snart mat? Hva slags kulinarisk eksplosjon skal du lage deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Tenkte faktisk å kjøpe en deilig pakistanerburger fra Snappys borti gata. Har hatt sånn tannverk de siste dagene at jeg bare har fått i meg kjip mat. AKA nesten sugerørmat. Men så må den sementen hu putta i tanna tørke snart ellerno, får sånn sviende tannlegesmak i kjeften hele tida også. Blæh. Endret 1. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 I dag blir det rullekebab fra min venn kebabmannen borti gata. Blir vel en hyggelig samtale også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 You do that. Tror faktisk jeg skal droppe junkfood noen måneder fremover, etter å ha sett hvor dårlig man kan bli av fordervet gatekjøkkenmat (noe jeg regner med denne sinnsyke omgangssjuka kommer av). Nei, får nesten prøve å vaske opp litt til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 You do that. Tror faktisk jeg skal droppe junkfood noen måneder fremover, etter å ha sett hvor dårlig man kan bli av fordervet gatekjøkkenmat (noe jeg regner med denne sinnsyke omgangssjuka kommer av). Hehe, har hatt mine runder i utlandet. Spes. arabiske og asiatiske land. Afrikanske er ikke så ille (med unntak av Nord-Afrika). Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 En ting som er fint med å være syk er at man har lov til å være lat da *ligge i senga* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg