Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forresten endelig undergått den siste operasjonen og er nå en dame.

Mangla det noe? :--------------------D

Neida.

I dag har jeg spist min første "middagsporsjon" på en uke. Det ble 1/3 av en sånn pose med Chiken Thai-grytewokting. Jævlig godt var det ihvertfall, og jeg er stappmett :D

Lenke til kommentar

Den kommer sikkert kjapt ut bakveien siden du ikke har spist solid mat på mange dager.

Har flere stikkpiller igjen, burde kunne brukes som propp? :hmm:

Er klar over det. Har spist suppe /m små kjøttbiter og sånt i de siste dagene, så tror det skal gå bra.

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk å kjøpe en deilig pakistanerburger fra Snappys borti gata. Har hatt sånn tannverk de siste dagene at jeg bare har fått i meg kjip mat. AKA nesten sugerørmat.

Men så må den sementen hu putta i tanna tørke snart ellerno, får sånn sviende tannlegesmak i kjeften hele tida også. Blæh.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

You do that. Tror faktisk jeg skal droppe junkfood noen måneder fremover, etter å ha sett hvor dårlig man kan bli av fordervet gatekjøkkenmat (noe jeg regner med denne sinnsyke omgangssjuka kommer av).

Nei, får nesten prøve å vaske opp litt til.

Lenke til kommentar

You do that. Tror faktisk jeg skal droppe junkfood noen måneder fremover, etter å ha sett hvor dårlig man kan bli av fordervet gatekjøkkenmat (noe jeg regner med denne sinnsyke omgangssjuka kommer av).

Hehe, har hatt mine runder i utlandet. Spes. arabiske og asiatiske land.

Afrikanske er ikke så ille (med unntak av Nord-Afrika).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...