Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har man lov til å gå dør til dør og spør folk om de vil gi noen penger som skal gå til å kjøpe klorestativ til dyrebekyttelsen? :p

Det virker litt tafatt. Bruk heller pengene på noe gøy, så kan du bruke penger på dyrebeskyttelsen en annen gang, når du har penger nok til et klorestativ.

tumblr_ldxemwAij11qfagvqo1_500.gif

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har man lov til å gå dør til dør og spør folk om de vil gi noen penger som skal gå til å kjøpe klorestativ til dyrebekyttelsen? :p

Helt sikkert lov. Om det er lurt er et annet spørsmål.

Om du hadde kommet hit og spurt om penger til det hadde jeg nok smelt igjen døra ganske fort. Deretter hadde jeg åpnet døra pånytt, og smelt den igjen en gang til, enda hardere.

Lenke til kommentar

Mchansern er som han fyren på jobb som alltid skal feste så sinnssykt og det skal bli så jæææææææææææææævlig bra, også forsvinner han hjem i drosje før 22 hver eneste gang søpledritings. Når det er noe type fest i jobbsammenheng.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mchansern er som han fyren på jobb som alltid skal feste så sinnssykt og det skal bli så jæææææææææææææævlig bra, også forsvinner han hjem i drosje før 22 hver eneste gang søpledritings. Når det er noe type fest i jobbsammenheng.

Korrekt.

Lenke til kommentar

Æsj, sånn tannlegesement smaker pyton. Jeg er også sulten, men tipper jeg venter til halve kjeften ikke er bedøvet :)

Fikk vite at jeg trenger en stor rotfylling, og prisen blir nette 6500,- FML

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...