j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har man lov til å gå dør til dør og spør folk om de vil gi noen penger som skal gå til å kjøpe klorestativ til dyrebekyttelsen? Det virker litt tafatt. Bruk heller pengene på noe gøy, så kan du bruke penger på dyrebeskyttelsen en annen gang, når du har penger nok til et klorestativ. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har man lov til å gå dør til dør og spør folk om de vil gi noen penger som skal gå til å kjøpe klorestativ til dyrebekyttelsen? Helt sikkert lov. Om det er lurt er et annet spørsmål. Om du hadde kommet hit og spurt om penger til det hadde jeg nok smelt igjen døra ganske fort. Deretter hadde jeg åpnet døra pånytt, og smelt den igjen en gang til, enda hardere. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 creepy....... Lurer veldig på hvem som lager sånne bilder :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du må vel klarere med politiet før du får lov til å banke på dører og forstyrre midt i gullrekka! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 pff... Jeg må virkelig skaffe meg en ufrivillig jobb Noen som søker ansatte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Mchansern er som han fyren på jobb som alltid skal feste så sinnssykt og det skal bli så jæææææææææææææævlig bra, også forsvinner han hjem i drosje før 22 hver eneste gang søpledritings. Når det er noe type fest i jobbsammenheng. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Mchansern er som han fyren på jobb som alltid skal feste så sinnssykt og det skal bli så jæææææææææææææævlig bra, også forsvinner han hjem i drosje før 22 hver eneste gang søpledritings. Når det er noe type fest i jobbsammenheng. Korrekt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Elsker livet mitt nå. og , my only friends. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du deler de vennene med meg. Blitt godt kjent med dem de siste dagen. Men sånn ellers... Jeg trenger litt hjelp. Dama satt på dataen min i går og hu har glemt å logge ut. Hva skal jeg skrive? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skriv "facerape", alltid en klassiker. Viser dominanse og makt. Sikker vinner. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg er sulteeeeen! Edit: Never mind, fant en plate med Walters mandler, så da overlever jeg til jeg kommer meg hjem og får ordnet middag Endret 1. april 2011 av Llandari Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Lars: Avslutt forholdet deres og konfronter henne. Om du skriver et og annet flørtete til en annen kar blir det enda bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Æsj, sånn tannlegesement smaker pyton. Jeg er også sulten, men tipper jeg venter til halve kjeften ikke er bedøvet Fikk vite at jeg trenger en stor rotfylling, og prisen blir nette 6500,- FML Endret 1. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Lars: Avslutt forholdet deres og konfronter henne. Om du skriver et og annet flørtete til en annen kar blir det enda bedre. Hørtes ut som en knall aprilsnarr 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Lycantrophe, marriage counsler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tror ikke jeg drar den så langt. Forandra litt på profilen hennes bare. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Pingle. Du er åpenbart den svake parten i forholdet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 En mere uskyldig ting er å endre fødselsdatoen på profilen. Da vil alle som ikke vet når hun egentlig har bursdag floode veggen med gratulasjoner den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg