Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei. Jeg vil ikke ha epilepsi. Eller forbigående virus på hjertet. Hvorfor må legen skremme meg sånn. e_e Husker jeg var på et museum i Kuala Lumpur for et par år siden. Var litt sterkt lys og greier der, så en kar med epilepsi fikk anfall og gikk rett i dørken rett foran bena mine. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg føler ikke at det stemmer med de anfallene jeg har hatt. Det var ikke noe sånt. Men foreløpig kaller han det bare "besvimelsestendenser" og utelukker ingenting. Noe av det sprøeste jeg har opplevd iallefall. Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 blææ... kjedelig på jobb idag. :/ VIL HJEM! NÅ!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 I går hadde jeg og dama besøk og koste oss med film og snacks osv. Da jeg sjekker pc-en i dag morges kan jeg konstantere at Mchansern kom seg vel hjem i går. Skjønt han kunne sikkert holdt ut lenger. Var ikke så seint. H*** F**** sier (22:36): åh herre jeg er kanakkas driting H*** F**** sier (22:42): ER FORUMET NEDE? NAZISMEN RÅDER, NAZISMEN RÅPLER! H*** F**** sier (22:46): FÅ SERVERNE BACK OPP IGJEN. DET ER FAEN MEG DIN JIBB H*** F**** sier (22:51): NEI FYFAAEN NÅ LEGGER JEG MEG, INGEN FYLLEPOSTING I DAG OK.< Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 I går hadde jeg og dama besøk og koste oss med film og snacks osv. Da jeg sjekker pc-en i dag morges kan jeg konstantere at Mchansern kom seg vel hjem i går. Skjønt han kunne sikkert holdt ut lenger. Var ikke så seint. H*** F**** sier (22:36): åh herre jeg er kanakkas driting H*** F**** sier (22:42): ER FORUMET NEDE? NAZISMEN RÅDER, NAZISMEN RÅPLER! H*** F**** sier (22:46): FÅ SERVERNE BACK OPP IGJEN. DET ER FAEN MEG DIN JIBB H*** F**** sier (22:51): NEI FYFAAEN NÅ LEGGER JEG MEG, INGEN FYLLEPOSTING I DAG OK.< Korrekt, i tro stil så var jeg pære kanakkas før klokken 2100. Festen begynte jo 1700, så jeg hadde et par timer på å fyre opp, og det var jo ingen skandaler så jeg bare dro hjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) also: If trips "NAZISMEN RÅPLER!" is nao a meme Endret 1. april 2011 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Morgen menneskeeeer. Hva? Har vi slike her også? Trodde vi hadde bare brukere her.. ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det er ikke fest uten skandaler. På juebordet vårt begynnte to av de ansatte å kline, det i seg selv hadde jo vært greit hvis det ikke hadde vært for at begge var gift med noen andre, og begger har barn som er like gamle som meg og jeg kjenner Jepp, jeg kunne godt klart meg uten det... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Morgen menneskeeeer. Hva? Har vi slike her også? Trodde vi hadde bare brukere her.. ^^ Hvofor får vi ikke Chuck Norris avatarer på første april i år ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Enig, null aprilsnarr i år! TEIT! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Morgen menneskeeeer. Hva? Har vi slike her også? Trodde vi hadde bare brukere her.. ^^ Vi har mennesker her også! Helt sant Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Enig, null aprilsnarr i år! TEIT! hw.no :----) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Enig, null aprilsnarr i år! TEIT! NED MED SYSTEM! VIVA LA REVOLUCION! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 wow... Stefaren min har 'stupid grils' som ringetone... Anywaaaay, jeg vil kjøpe noe til dyrebeskyttelsen sine puser, men jeg vet ikke hva! De bruker ikke halsbånd, leker ikke med leker, har en million senger(de sover faktisk også på pelser som folk har donert), og klorestativ er dyyyrt... Halp?! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Katter har ikke godt av melk, det er allmenkunnskap, Vovels ;D Men å kjøpe et par hele fisker i kjøledisken hadde nok vært et gourmetmåltid for kattene. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ikke noe matgreier, siden noen kan reagere negetivt på det og så har man plutselig 50 katter med diare. Vanskelige greier dette her Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har man lov til å gå dør til dør og spør folk om de vil gi noen penger som skal gå til å kjøpe klorestativ til dyrebekyttelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg