Deadmau5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Mulig og få en admin til og slette brukeren min? Har en gal stalker som følger meg og leser alle innlegg jeg har skrevet... :SSS Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skal jeg være så lat at jeg tar meg fri en lørdag? Hmmmm. Hva snakker du om? Lørdager er fridager. Jeg har ikke hatt fri på en lørdag siden før nyttår, så nei, lørdager er ikke fridager. Mulig og få en admin til og slette brukeren min? Har en gal stalker som følger meg og leser alle innlegg jeg har skrevet... :SSS Koselig, da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Mulig og få en admin til og slette brukeren min? Har en gal stalker som følger meg og leser alle innlegg jeg har skrevet... :SSS Jeg har også det. Det er så koselig atte! Derfor skriver jeg ekstra mye tull her inne. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 er deilig med fridager hvor man våkner tidlig og er uthvilt Ja, så tar det to timer, også er jeg like trøtt igjen. :-P Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Min klokke er fortsatt 5 på Ja, men jeg trenger noen til i morgen Gå rundt til folk og si at du har kreft. ang. aprilspøker. Endret 1. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hunden min døde i dagmorges.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ironisk Hvis det er kødd, så er det en sinnsyk dårlig (og litt syk) aprilspøk. Hvis det er sant, så vil jeg bli uthengt som ufølsom når jeg påstår at det er aprilspøk. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Nå er helga bare fire timer unna. \o/ Brodskive: Kondolerer. (Med mindre det er en syk vits) Endret 1. april 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Ironisk Hvis det er kødd, så er det en sinnsyk dårlig (og litt syk) aprilspøk. Hvis det er sant, så vil jeg bli uthengt som ufølsom når jeg påstår at det er aprilspøk. I know right? Man vet aldri hva man skal svare til den typen "aprilspøker". Allikevel er det så mange som kommer med så drøye utsagn for så å skrike aprilsnarr, eller hvis du ikke trodde på det så påstår de at det er sant sånn at man skal føle seg som en ufølsom idiot. Nå var jo dette ikke en spøk i det hele tatt.. Hunden min døde faktisk. Endret 1. april 2011 av Br0dskive Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Mulig og få en admin til og slette brukeren min? Har en gal stalker som følger meg og leser alle innlegg jeg har skrevet... :SSS Send en PM til Jarmo. Tviler de gjør det. De vil helst ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 God morgen. Hodepinen etter gårsdagens fest begynner å avta og det er fredag. Life's not that shitty. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Life sux, jeg må rydde og vaske fordi vi får gjester som skal ha rom osv. Så burde jeg vært en tur på byggmakker, biltema og mx-sport før jeg skal på jobb kl. 13, flott, det kommer til å funke Eller bare at jeg rekker butikkene i morra tidlig før jobb Endret 1. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Friday friday, lalalalalalala FUN FUN FUN Jeg skal prøve å komme meg til nettdyret.no sin butikk idag, mangel på reker, gresshopper og melormer her. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg vil ikke at de skal feste masse ledninger til hodet mitt og måle hjerneaktiviteten. *Furte* Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Spør nochan om du kan få reker, gresshoper eller melormer! Jeg vil ikke at de skal feste masse ledninger til hodet mitt og måle hjerneaktiviteten. *Furte* JOOOOODAAAA. DET SOM ER SÅ GØY! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Sa jo nettopp at vi er tom for det! Skal kjøpe det idag, må bare skrive handleliste så jeg ikke løper rundt der og hamstrer som en syking. Om dere ser på nettdyret.no og så ser dere for dere at alt det står i hyller i en bitteliten butikk hvor det nesten er umulig å bevege seg rundt ^-^ Det er ting jeg innbiller meg at jeg trenger samme hvor jeg snur meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei. Jeg vil ikke ha epilepsi. Eller forbigående virus på hjertet. Hvorfor må legen skremme meg sånn. e_e Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Merkelig, 20 minutter til tannlegetime og jeg sitter og rister som en jævla unge som aldri har vært der før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg