Jarmo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Admin alert.. ^^ Jasså! Kan jeg få en kopp kaffe med litt sukker og fløte? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jarmo, hva gjorde de med forsiden? og hvorfor er det borte Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du kan få te? Helt greit, vi admin er altetende og drikkende Jarmo, hva gjorde de med forsiden? og hvorfor er det borte Hva da? Merker ingenting jeg, har du betalt internett abb.? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hva da? Merker ingenting jeg, har du betalt internett abb.? Nei, det skjer ikke nå, men tidligre så begynnte alle bildene på forsiden å spinne når man tok musepekeren over og "you spin me right round" ble spillt Men så for en 15-20 min siden så skjedde det ikke lengre No joke, it was awsum Endret 31. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva da? Merker ingenting jeg, har du betalt internett abb.? Nei, det skjer ikke nå, men tidligre så begynnte alle bildene på forsiden å spinne når man tok musepekeren over og "you spin me right round" ble spillt Men så for en 15-20 min siden så skjedde det ikke lengre No joke, it was awsum Jepp, la merke til det selv så det så.. Databasesøk, vil jeg tippe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 JARMO! SAP? Forumet snurrer I digg it! Nu er det leggetid etter russefest på en Torsdag! http://www.youtube.com/watch?v=zJv5qLsLYoo Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Jeg laget te til deg Jarmo, men så drakk jeg den. Karma har fått feberen min til å stige og den friske følelsen atter badet er erstattet med ekkel svettfølelse... Endret 31. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 hmm, kaffe og klar til kommunikasjonsprøve i dag lykke til? Kan få litt kaffe her Jarmo Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) datasmurf: om ikke tilbake så hvertfall innom om mårran Edit: Got to go, skal på skolen ^^ ha en fin 1 april alle sammen Endret 1. april 2011 av Skrollan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Oh noes... første april snart ja. Minner meg på at jeg ikke må ta noe faren min evt. sender meg på melding elns seriøst. Apropo. Vi er ikke lengre schærster. Ikke i dag i alle fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Meeeh..tannlegetime 12:30 og får ikke sove selv om det er nesten 5 timer til..ikke i natt heller. Har spist nok smertestillende for en halv livstid snart, så det var vel på tide å krype til tannlegen..håpte sånn halvveis på at de skulle si "nei vi har ikke noe ledig før mandag", men må vel bare hoppe i det. Endret 1. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 El partayo var en stor suksess. Endte på fylla, men to dispril og jeg er på jobben før 0900. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har fri i dag. Og nå har jeg sovi heeelt til ni! Ps. Kjæresten min er enda heitere i uniform. ^_^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 er deilig med fridager hvor man våkner tidlig og er uthvilt Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da drar man til Nederland. Tot ziens! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da drar man til Nederland. Tot ziens! Hup Holland! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skal jeg være så lat at jeg tar meg fri en lørdag? Hmmmm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skal jeg være så lat at jeg tar meg fri en lørdag? Hmmmm. Hva snakker du om? Lørdager er fridager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg