feggy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kjære venner. Ville dere gjort denne jenten en tjeneste? Stort for henne, og ikke nødvendigvis så mye som skal til her i fra. Det går hvertfall ut på å like profilbildet hennes på fjesbokji, også kan hun vinne dansetimer. Det ville betydd mye for meg om hun fikk disse, og det er vanskelig å se for seg hvordan det er for henne. Uansett, clickyclicky and likyliky Thanks! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Blir hjemme jeg.. Om jeg setter meg i dusjen dør jeg kanskje ikke, to sette seg i dusjen, or not to sette seg i dusjen? Kjør på med paracett/ibux, og sett deg i dusjen. Da burde du føle deg litt bedre etterpå ihvertfall. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Prøver å dra meg bort til badet nå, kommer forhåpentlig tilbake engang.. Hade forumfolk Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kjære venner. Ville dere gjort denne jenten en tjeneste? Stort for henne, og ikke nødvendigvis så mye som skal til her i fra. Det går hvertfall ut på å like profilbildet hennes på fjesbokji, også kan hun vinne dansetimer. Det ville betydd mye for meg om hun fikk disse, og det er vanskelig å se for seg hvordan det er for henne. Uansett, clickyclicky and likyliky Thanks! Kan hun ikke bare betale for denne klassen? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Svar kjapt på en undersøkelse takk Min lenkehttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312843 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mjo, det vil jeg da tro. Nå er det ikke nødvendigvis så alt for mye penger som er ute og går, og hvis man kan delta (og vinne) en konkurranse så er det da hvertfall mulig å prøve. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Drit i kjedelenker dipshits (ja, jeg velger å bryte regler når dere gjør det) Gahh... mye å gjøre i morra Endret 31. mars 2011 av multisync 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg blir genialt når jeg er syk... Når jeg gikk ned for å finne riktig såpe så så jeg at mamma hadde kjøpt en IKEA plastboks som hun skulle ha i boden eller noe, men jeg dro den med meg opp, fylte den med vann og tadam, BADEKAAAAAAAR! Jeg har ikke bada i badekar siden 2008! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 er du veldig liten eller var dette en veeeldig stor boks? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Min klokke er fortsatt 5 på Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Oh noes... første april snart ja. Minner meg på at jeg ikke må ta noe faren min evt. sender meg på melding elns seriøst. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 er du veldig liten eller var dette en veeeldig stor boks? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70102972 en sånn i 130L Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hehe ^^ Kan se det for meg, deg sittende nedi den boksen Endret 31. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vet ikke helt om jeg liker at random folk på nett ser for seg med i en gjennomsiktig plastboks.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 *you spin me right round baby, right round, like a record beaby, right round right round* Liker det! Episk Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Min klokke er fortsatt 5 på Ja, men jeg trenger noen til i morgen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Åja, sånn sett ja Vet ikke helt om jeg liker at random folk på nett ser for seg med i en gjennomsiktig plastboks.. Den er gjennomsiktig også Takk for deltaljinfo, nice Okei, nå synes jeg oså det blir litt skummelt Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Skal huske å ikke fortelle dere slike ting :!: Men til alle som får plass i en sånn boks, så anbefales det! Jeg er 166cm høy så om noen her er så lave så er det sikkert verdt et forsøk... Sikkert ingen som ser rart på dere om dere prøvesitter den på ikea Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, fjernet de sangen og de snurrende bildene på forsiden? Det var jo fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg