Bytex Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tuneren hjelper deg å stille inn strengene til nøyaktig riktig tone, metronomen lager klikkelyder så det er lettere å spille i takt. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) ... Akkurat det navnet tilsier? Navnet tilsier at den digitalt stemmer noe. Den informasjonen hjelper meg ikke. Jeg har akkurat funnet en fantastisk side på nettet! Tror den hette wikipedia.no eller noe... Lær deg å spille i takt uten metronom, lolzzzzwtfbbq osv osv. Tulling... Endret 31. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har akkurat funnet en fantastisk side på nettet! Tror den hette wikipedia.no eller noe... Det var så lite aktivitet her at jeg måtte jo spørre om noe. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg hater snø. Word. Jeg gleder meg til å dra tilbake til Oslo. Dette var deprimerende. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg gleder meg til å dra tilbake til Oslo. Dette var deprimerende. I Oslo har det snødd i hele dag... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg hater snø. Word. Jeg gleder meg til å dra tilbake til Oslo. Dette var deprimerende. Det har snødd i strekk siden ti om morran her i Oslo, sånn fyi. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Trodde vinteren var over her, snøen smeltet og det var rene fine veier. Og så begynner det søren meg å snø Det har nå snødd i hele dag.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg vet dere har savnet meg! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg vet dere har savnet meg! Hvem er du? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg vet dere har savnet meg! Ok Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg hater snø. Word. Jeg gleder meg til å dra tilbake til Oslo. Dette var deprimerende. Det har snødd i strekk siden ti om morran her i Oslo, sånn fyi. Det vet jeg. Allikevel vedder jeg lillefingeren min på at det ikke har kommer mer snø enn det er her. :-) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Uff a meg. Nå er det lenge siden barne-tv er ferdig og jeg er fortsatt oppe. På tide å legge seg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 kl. 19:24 drepte Coa kafeen i nesten 2 timer. Dette må være en slags rekord for en torsdagskveld. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg er så trøtt, men jeg vil ikke sove... Skjer det noe her? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ser 2. filmen i dag (Planet of the Apes, så mange Michael Jackson-assosiasjoner), og sliter stort med å få i meg et rundstykke og en lunchkake (selvfølgelig uten det stekte, det skjærer jeg bort) :----D Hvordan er formen din, Nochan? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mageinnholdet mitt bestemte seg for at det er mye koseligere i doen enn i magesekken min... Har urolig lyst til å dusje men tanken på å måtte reise meg opp igjen frister ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mageinnholdet mitt bestemte seg for at det er mye koseligere i doen enn i magesekken min... Har urolig lyst til å dusje men tanken på å måtte reise meg opp igjen frister ikke Stikkpiller, de redder liv. Og stopper spy, som er viktigst for deg nå. Ikke veldig behagelig, men bedre enn å ha lyst til å dø. Legevakta kan gi deg =) Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Får ikke lyst til å dø før jeg er hos legevakta. Sist gang la jeg meg ned på asfalten utenfor fordi det var en million grader der inne, ingen plass å sitte og spy på gulve. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Spyr du på gulvet får du fortere hjelp =) Hva driver dere andre med i kveld? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Blir hjemme jeg.. Om jeg setter meg i dusjen dør jeg kanskje ikke, to sette seg i dusjen, or not to sette seg i dusjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg