Pubé Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Karaokegreier er greit nok, men det er jo ubrukelig når det er vokal på den... hvorfor skal man liksom ha tekst da? Hmm, dette er den første sangen jeg har lagd en slik video til, som faktisk hadde en brukbar karaokeversjon. Jeg får vel bytte ut lyden og makke litt etterpå da. Nå er det avgårde på jobb. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 I dag er det festivitas! Hell yeah. Her blir det hæla i taket, tenna i tapeten og lav moral. Satser på minst tre naboklager innen midnatt. Akkurat det jeg skulle skrive. Hæla i taket og tenna i tapeten er mine favorittuttrykk når det kommer til fest. Forrige gang det var firmafest ble regnskapsføreren såpass kanakkas dritings at han ikke kom seg hjem, i dag satser vi på å toppe det. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sulten.... BUP står for basrbariske ungdomspisende pingviner, er det rart jeg misliker å være der? Sist gang skulle jeg til en lege der, ålså, helt alene i et rom sammen med en barbarisk ungdomspisende pingvin, neitakk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 jeg tenkte å lage komler i dag, men spørs om jeg gidder å styre med det når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg lurer på om jeg ikke skal flytte hjem i dag, i stedet for i morgen. Lufte skikkelig ut og teste om dyra er døde eller ei. Og så bruke helgen til å vaske klær. Ha-ha-ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Akkurat det jeg skulle skrive. Hæla i taket og tenna i tapeten er mine favorittuttrykk når det kommer til fest. Forrige gang det var firmafest ble regnskapsføreren såpass kanakkas dritings at han ikke kom seg hjem, i dag satser vi på å toppe det. Måtte vinen stå deg bi og vaskedamene være nødt til å tørke spy av lysekronene. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Akkurat det jeg skulle skrive. Hæla i taket og tenna i tapeten er mine favorittuttrykk når det kommer til fest. Forrige gang det var firmafest ble regnskapsføreren såpass kanakkas dritings at han ikke kom seg hjem, i dag satser vi på å toppe det. Måtte vinen stå deg bi og vaskedamene være nødt til å tørke spy av lysekronene. Takk takk! Jeg skal holde et foredrag nemlig. Så jeg drikker meg ikke helt sveiseblind før etter det er ferdig. Spent på hvordan jeg kommer meg hjem i kveld, lukter nattbuss eller drosje. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du har ikke lyst til å teste ut formen før talen her da? Gi meg noen høydepunkter og morsomme punkter i talen! Hva er temaet, forresten? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Talen er om Nordmenns reisemønster i the Pacific and Asia. Talen har ingen lyspunkter /cut /cut /cut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ingen lyspunkter? Får ikke håpe noen ler da, bare sitter der og ser alvorlige ut. Bare pass på at alle, deg selv inkludert, får i seg nok ildvann. Da går det så bra skal du se. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Joda, er et par jokes innlagt. Ildvann er det nok av. Satser på at alle har 5.3 i promille. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Korg TM-40 eller Boss DB-60? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Lær deg å spille i takt uten metronom, lolzzzzwtfbbq osv osv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Korg TM-40 eller Boss DB-60? Hva er det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Digital tuner/metronom. Den gjør hva? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 ... Akkurat det navnet tilsier? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 ... Akkurat det navnet tilsier? Navnet tilsier at den digitalt stemmer noe. Den informasjonen hjelper meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg