Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Karaokegreier er greit nok, men det er jo ubrukelig når det er vokal på den... hvorfor skal man liksom ha tekst da? :roll:

Hmm, dette er den første sangen jeg har lagd en slik video til, som faktisk hadde en brukbar karaokeversjon. Jeg får vel bytte ut lyden og makke litt etterpå da.

Nå er det avgårde på jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag er det festivitas! :fun:

Hell yeah. Her blir det hæla i taket, tenna i tapeten og lav moral. Satser på minst tre naboklager innen midnatt.

Akkurat det jeg skulle skrive. Hæla i taket og tenna i tapeten er mine favorittuttrykk når det kommer til fest.

Forrige gang det var firmafest ble regnskapsføreren såpass kanakkas dritings at han ikke kom seg hjem, i dag satser vi på å toppe det.

Lenke til kommentar
Akkurat det jeg skulle skrive. Hæla i taket og tenna i tapeten er mine favorittuttrykk når det kommer til fest.

Forrige gang det var firmafest ble regnskapsføreren såpass kanakkas dritings at han ikke kom seg hjem, i dag satser vi på å toppe det.

Måtte vinen stå deg bi og vaskedamene være nødt til å tørke spy av lysekronene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte vinen stå deg bi og vaskedamene være nødt til å tørke spy av lysekronene.

Takk takk! Jeg skal holde et foredrag nemlig. Så jeg drikker meg ikke helt sveiseblind før etter det er ferdig.

Spent på hvordan jeg kommer meg hjem i kveld, lukter nattbuss eller drosje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...