Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pr0 slanketips: Være møkkasjuk og kaste opp i flere dager. Gått nied 4-5 kilo siden lørdagen :wee:

Har klart å spise en brødskive nå, det er første gang på fem dager :-----D

Det er helt klart et slanketips som kan anbefales ja, men det fører til at du egentlig bare vil ligge under en god opg varm dyne og ikke gjøre noen verdens ting :ermm: Jeg har bare gått ned 1kg så langt da

Da må du jobbe hardere med sykdommen. Eventuelt ikke ta stikkpiller for å slutte å spy :----D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som veit åssen i helvete jeg kan få sletta en bruker på face? noen som har mekka falsk profil, og algt til alle venna mine og skrivd dritt. serr klikker ass!!! har raportert, men skjer det noe?? omfg

Det hjelper å skrive som en tulling på et forum.

Sporty.

In other news - jeg er barnslig. Synes dette er ordentlig morsomt: http://en.wikipedia....ggot_%28food%29

Lurer på om jeg ikke har spist det. :p

Sjur be eatin' delicious faggots?

Lenke til kommentar

Noen som veit åssen i helvete jeg kan få sletta en bruker på face? noen som har mekka falsk profil, og algt til alle venna mine og skrivd dritt. serr klikker ass!!! har raportert, men skjer det noe?? omfg

Det hjelper å skrive som en tulling på et forum.

Sikkert, er bare ekkelt å ikke få gjort noenting med det. Skriver piss til alle, og de trur at det er meg ffs.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Liker kaféen videoen min? :innocent:

......... ok. Hvorfor?

Hvorfor? Fordi jeg syns det er morsomt å lage slike? :(

Altså, den var søt og fin, men karaoke-greier har aldri fascinert meg. Var høy kvalitet på produksjonen, det skal du ha :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...