j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Pr0 slanketips: Være møkkasjuk og kaste opp i flere dager. Gått nied 4-5 kilo siden lørdagen Har klart å spise en brødskive nå, det er første gang på fem dager :-----D Det er helt klart et slanketips som kan anbefales ja, men det fører til at du egentlig bare vil ligge under en god opg varm dyne og ikke gjøre noen verdens ting Jeg har bare gått ned 1kg så langt da Da må du jobbe hardere med sykdommen. Eventuelt ikke ta stikkpiller for å slutte å spy :----D Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sporty. In other news - jeg er barnslig. Synes dette er ordentlig morsomt: http://en.wikipedia.org/wiki/Faggot_%28food%29 Du glemte :-----D :-----{D Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Jeg skal bare være der i noen måneder, så stikker jeg til Thailand en stund. Deretter begynner "karriæren". Er vel litt nyttig med "møkkajobb" også, working class hero.' Edit: Glemte å oppdatere siden, er fortsatt på McDonalds diskusjonen Endret 31. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Liker kaféen videoen min? http://www.youtube.com/watch?v=edN_Tp4XIMg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Liker kaféen videoen min? ......... ok. Hvorfor? Endret 31. mars 2011 av clvn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Får nye visitkort snart. Kanskje jeg skal skrive "Pro master of the Universe". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 *snip* Opptatte, sjarmerende, snille, effektive jenter... Neida, vi er så ledige, atte. Bare for å bekrefte alt står jeg nå og venter i telefonen med Postbanken på tredje minuttet. Flaut... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Noen som veit åssen i helvete jeg kan få sletta en bruker på face? noen som har mekka falsk profil, og algt til alle venna mine og skrivd dritt. serr klikker ass!!! har raportert, men skjer det noe?? omfg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sporty. In other news - jeg er barnslig. Synes dette er ordentlig morsomt: http://en.wikipedia.org/wiki/Faggot_%28food%29 Lurer på om jeg ikke har spist det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du skal rapportere vedkommende. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Noen som veit åssen i helvete jeg kan få sletta en bruker på face? noen som har mekka falsk profil, og algt til alle venna mine og skrivd dritt. serr klikker ass!!! har raportert, men skjer det noe?? omfg Det hjelper å skrive som en tulling på et forum. Sporty. In other news - jeg er barnslig. Synes dette er ordentlig morsomt: http://en.wikipedia....ggot_%28food%29 Lurer på om jeg ikke har spist det. Sjur be eatin' delicious faggots? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Noen som veit åssen i helvete jeg kan få sletta en bruker på face? noen som har mekka falsk profil, og algt til alle venna mine og skrivd dritt. serr klikker ass!!! har raportert, men skjer det noe?? omfg Det hjelper å skrive som en tulling på et forum. Sikkert, er bare ekkelt å ikke få gjort noenting med det. Skriver piss til alle, og de trur at det er meg ffs. Endret 31. mars 2011 av spetwols Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du kan som sagt ikke gjøre stort annet enn å rapportere vedkommende. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Liker kaféen videoen min? ......... ok. Hvorfor? Hvorfor? Fordi jeg syns det er morsomt å lage slike? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Liker kaféen videoen min? ......... ok. Hvorfor? Hvorfor? Fordi jeg syns det er morsomt å lage slike? Altså, den var søt og fin, men karaoke-greier har aldri fascinert meg. Var høy kvalitet på produksjonen, det skal du ha Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Karaokegreier er greit nok, men det er jo ubrukelig når det er vokal på den... hvorfor skal man liksom ha tekst da? 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 I dag er det festivitas! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 I dag er det festivitas! Hell yeah. Her blir det hæla i taket, tenna i tapeten og lav moral. Satser på minst tre naboklager innen midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg