Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Neseblod kan brukes til så mangt!

 

Maling og styrkedrikk er mine to favoritter.

 

Maling med blod hadde sikkert blitt helt nydelig ja.. :!: Kanskje jeg skal samle det på flasker og selge det for 5000kr pr flaske som bieber-blod til 12åringer... :innocent:

 

pfft, du får sikkert mer om du selger det til sånne vampyr-fans og sier det er Jacob fra Twilight sitt blod.

Og så tror de at de blir varulver når de drikker det, så har jeg 100 12åringer som løper rundt her og uler? Neitakk! Selger det heller som Bella sitt blod, og får dem til å tro at de kommer til å tiltrekke seg både Edward og Jacob av det :cool:

Endret av Nochan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skremmende er at det sannsynligvis hadde fungert også. :p

 

Hallo menneskeeeer... Jeg har brukte opp nesten en hel dorull med papir på det jævla neseblodet før jeg måtte løpe gjennom halve huset for å finne mer papir. Det hadde visst drypt på vei ned og noen hadde tråkka i det, så jeg har også vaska blodige kattefotspor bare fordi Fatass ikke kunne sove som en normal katt.

 

FOR EN FANTASTISK MORGEN. Kan neseblod brukes til noe?

Så du er ikke blitt noe bedre? Dårlige greier.

Lenke til kommentar

Men det burde ikke ta 20 minutter (helt sant, jeg tok tiden) å konstatere for meg at datasystemet ikke fungerer og at jeg derfor ikke kan få pakken min, vel? Lenge leve Steinkjer. Jeg sto til og med og så på pakken. Den eneste store pakken der, men de ville ikke gjøre det hele manuelt. Ååh! Kjempetullinger! ><

 

Åhhh megalol. Det er jo ikke verre enn å få signaturen din, gi deg pakken og så registrere det når systemet er oppe og går igjen. Tardz.

 

Mchansern: Men det jobber jo sjarmerende, snille, effektive jenter der? :'''(

Lenke til kommentar

Mchansern: Men det jobber jo sjarmerende, snille, effektive jenter der? :'''(

 

k9z! Selvfølgelig gjør det det! :love:

 

Jeg er innom posten en og annen gang ifb. med jobb, men nesten aldri privat.

 

Hvis det havner en gamling foran meg i køen som bruker laaaaaaaaaang tid, får jeg lyst til å spise øye-eplene mine for å få tiden til å gå.

Lenke til kommentar

Men det burde ikke ta 20 minutter (helt sant, jeg tok tiden) å konstatere for meg at datasystemet ikke fungerer og at jeg derfor ikke kan få pakken min, vel? Lenge leve Steinkjer. Jeg sto til og med og så på pakken. Den eneste store pakken der, men de ville ikke gjøre det hele manuelt. Ååh! Kjempetullinger! ><

 

Åhhh megalol. Det er jo ikke verre enn å få signaturen din, gi deg pakken og så registrere det når systemet er oppe og går igjen. Tardz.

Yeah, og er ikke første gang de har gjort noe sånt heller. Så har vi da jeg fikk 3 hentelapper på 2 dager, dro ned på Posten og de brukte først fem minutter på å fortelle meg at det var for den samme pakken, og så et kvarter på å fortelle meg at de ikke hadde pakken der.

oppgitt.no

 

Har ikke kasta opp enda, så har blitt litt bedre :D

Woo! Det er bra! :D

Lenke til kommentar

Men faktisk, McDonalds kommer stadig på Topp 10 beste arbeidsplasser i Norge. Det er ikke tull. Vi deltar i en landsomfattende "Great Place to Work"-undersøkelse der vi setter "karakterer" fra 1-5 på masse kriterier om arbeidsplassen, lederne, arbeidsmiljøet osv, helt anonymt, som behandles av et tredjeparts firma.

 

Min arbeidsplass, Nycomed, kom på 8. plass ifjor, men McDonalds ligger stadig mot toppen av lista. Dvs at de har veldig fornøyde arbeidere, selv om det er "møkkajobb" for oss å stå og steke svette burgere.

Lenke til kommentar

Pr0 slanketips: Være møkkasjuk og kaste opp i flere dager. Gått nied 4-5 kilo siden lørdagen :wee:

 

Har klart å spise en brødskive nå, det er første gang på fem dager :-----D

Det er helt klart et slanketips som kan anbefales ja, men det fører til at du egentlig bare vil ligge under en god opg varm dyne og ikke gjøre noen verdens ting :ermm: Jeg har bare gått ned 1kg så langt da

Lenke til kommentar

Enda bedre slanketips, kjøp bendelormtabletter, spis dem, og vips, så har du en meterlang orm inni deg som spiser all maten du spiser. Awesome!

 

Jeg så en sånn CSI-ish episode der en jentegjeng hadde gjort det, og moralen liksom var "don't order stuff from the internet".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...