Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hallo mennesker! Jeg og en venn skal snart flytte for oss selv, og skal legge ut 'hybel/leilighet ønskes' annonse... Men så sliter vi litt med dette da.. :whistle:

Sånn ser det ut nå: ''Vi er to jenter på 15år som leter etter en plass å bo. En av oss begynner på vgs etter sommeren og den andre skal jobbe. Vi er renslige og rolige, røyker ikke og fester ikke. Men vi har noen dyr vi ønsker å ha med. Det er ønskelig at det er to soverom, vaskemaskin, kjøleskap og inkludert strøm. Håper å høre fra dere! Mvh. Lill og Nicole''

 

Og ja, noen leier ut hybler uten vaskemaskin, og jeg liker å bruke rene klær og

Lykke til. Leiemarkedet er trangt (om dere skal holde til i storby), og ingen vil leie ut til noen med dyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger en god oversettelse på disse setningene, siden Google translate faila på den der følte jeg.

 

Setningen : The weapon's only safety was the hinged ejection port flap, which had a projection on the underside that engaged a notch on the bolt, locking it in both its forward and rear positions. The submachine gun had no mechanical means of disabling the trigger; the insertion of a loaded magazine would load the gun

 

Bumper denne her, siden den ble borte i småpratet :)

Lenke til kommentar

her får du en oversettelse: Het wapen alleen de veiligheid was de scharnierende schietmond flap, die een projectie had aan de onderzijde die een inkeping die op de bout, het vergrendelen daarvan in zowel de voorste en achterste posities. Het machinepistool had geen mechanische middelen van het uitschakelen van de trekker, de invoeging van een geladen tijdschrift zou het wapen te laden

Lenke til kommentar

Hvorfor varer kampene så lenge?

Fordi de har ikke noe bedre å gjøre. :)

 

Fordi det er sånn spillet fungerer, det er ikke noe spillerne velger. Jeg vet ikke helt hva som er "noe bedre" enn å spille i toppen i verdensmesterskapet i en av de største sportene i hele verden. "LOL NOLIFE xD ^^"-kommentarer trodde jeg var utenfor din stolthet.

Lenke til kommentar

Og det er visst ikke en "lang" kamp engang. De varer gjerne et par dager, der alle går hjem og legger seg og kommer tilbake dagen etter.

Jeg har til nå trodd at Cricket var en fornuftig sport :wee:

 

Hvorfor varer kampene så lenge?

Testmatchene varer faktisk i fem dager. Hvorfor de varer så lenge? Ligger vel litt i ordet, man skal teste spillernes ferdigheter.

 

Og jo cricket er faktisk en ganske fornuftig og fascinerende sport, men det krever at man bruker litt tid på å lære seg reglene (tro meg, det er verdt det). Det ryktes nå at nærmere to milliarder mennesker fikk med seg dagens kamp mellom India og Pakistan. Rundt en fjerdedel av verdens befolkning. Det er helt sykt å tenke på.

Lenke til kommentar

Og en på Norsk takk ;)

 

på norsk, men oversetta flere ganger innom veldig mange språk:

 

Han er en deltaker, inkludert bolten låser er tilgjengelig for å returnere taket begynte å snakke om pistolen sikkerhet portal. Hvis du vil deaktivere robotarmen er involvert på noen måte eksport av våpen og elektroniske publikasjoner

Lenke til kommentar

Jeg var en av de. :new_woot:

 

Jeg og Latias er forumets cricket-fans.

 

edit: Latias, jeg mener da at noen av Ashes-kampene også kan vare et par dager?

Man har fem dager til rådighet. Kampen avsluttes når man har slått ut motstanderens lag to ganger og man står igjen med flere poeng enn motstanderen. Så i teorien kan testmatchen vare én dag også, men ingen av testnasjonene er så dårlige så slikt skjer aldri.

 

Cricketfans forever! :cool:

Lenke til kommentar
Det er mulighet for at vi ender opp med å leve av pringles og cola zero og sånn, men det er verdt et forsøk

Denne setningen vitner om at du ikke har et solid grep om økonomi, så jeg ville fraråde deg å flytte for deg selv (les; sammen med vennen din).

 

Det man kan si man plutselig bare må leve av er "nudler og springvann". Dette er billig. Å si man må leve av pringles og cola zero og sånn viser at man faktisk kommer til å ha råd til å spise både sunt og godt.

 

Nei, det her var ikke kritikkrant, bare en vinkling av hva jeg syns så ut som en feil oppfatning av hva som er billig :) Correct me if i'm wrong

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...