Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Forøvrig skuffet over nazistene i platekompaniet og/eller posten som ikke greide å putte noen Dvd'er i postkassen i dag. I are greatly dissapoint. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Forøvrig skuffet over nazistene i platekompaniet og/eller posten som ikke greide å putte noen Dvd'er i postkassen i dag. I are greatly dissapoint. Denne fikser biffen. http://open.spotify.com/track/11M7j7LE5AQ9aMCeY9uFZs Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Selvfølgelig. Med dart på tredje. Naaah, tror faktisk fotball har 3.plassen i tilfelle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nuvel, etter 8 timer og 15 minutter vant India. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 8 timer med cricket? 8 timer? Én kamp? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hallo mennesker! Jeg og en venn skal snart flytte for oss selv, og skal legge ut 'hybel/leilighet ønskes' annonse... Men så sliter vi litt med dette da.. Sånn ser det ut nå: ''Vi er to jenter på 15år som leter etter en plass å bo. En av oss begynner på vgs etter sommeren og den andre skal jobbe. Vi er renslige og rolige, røyker ikke og fester ikke. Men vi har noen dyr vi ønsker å ha med. Det er ønskelig at det er to soverom, vaskemaskin, kjøleskap og inkludert strøm. Håper å høre fra dere! Mvh. Lill og Nicole'' Og ja, noen leier ut hybler uten vaskemaskin, og jeg liker å bruke rene klær og Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Oida.. Ja, gratulerer da, India. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Og det er visst ikke en "lang" kamp engang. De varer gjerne et par dager, der alle går hjem og legger seg og kommer tilbake dagen etter. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hallo mennesker! Jeg og en venn skal snart flytte for oss selv, og skal legge ut 'hybel/leilighet ønskes' annonse... Men så sliter vi litt med dette da.. Sånn ser det ut nå: ''Vi er to jenter på 15år som leter etter en plass å bo. En av oss begynner på vgs etter sommeren og den andre skal jobbe. Vi er renslige og rolige, røyker ikke og fester ikke. Men vi har noen dyr vi ønsker å ha med. Det er ønskelig at det er to soverom, vaskemaskin, kjøleskap og inkludert strøm. Håper å høre fra dere! Mvh. Lill og Nicole'' Og ja, noen leier ut hybler uten vaskemaskin, og jeg liker å bruke rene klær og Flytte ut når du er 15 ja, dristig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg hadde ikke turt å leie ut til noen femtenåringer med en hel dyrehage. Men lykke til. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er jo bare kult å flytte for seg selv når man er femten. Viser at man kan ta ansvar det. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hallo mennesker! Jeg og en venn skal snart flytte for oss selv, og skal legge ut 'hybel/leilighet ønskes' annonse... Men så sliter vi litt med dette da.. Sånn ser det ut nå: ''Vi er to jenter på 15år som leter etter en plass å bo. En av oss begynner på vgs etter sommeren og den andre skal jobbe. Vi er renslige og rolige, røyker ikke og fester ikke. Men vi har noen dyr vi ønsker å ha med. Det er ønskelig at det er to soverom, vaskemaskin, kjøleskap og inkludert strøm. Håper å høre fra dere! Mvh. Lill og Nicole'' Og ja, noen leier ut hybler uten vaskemaskin, og jeg liker å bruke rene klær og Flytte ut når du er 15 ja, dristig. Det er mulighet for at vi ender opp med å leve av pringles og cola zero og sånn, men det er verdt et forsøk Valget mitt står mellom barnevernsinstitusjon og det jeg nettopp nevnte, valget er lett Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 I morgen er the big day folkens. Jeg skal holde et foredrag for 100pers. Ganske nervøs, men det blir sikkert ok. Det er en fest med fri flyt av alko, hvis jeg kjenner meg selv rett blir jeg noget redusert på fredag på jobben. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er mulighet for at vi ender opp med å leve av pringles og cola zero og sånn, men det er verdt et forsøk Valget mitt står mellom barnevernsinstitusjon og det jeg nettopp nevnte, valget er lett Da kan jeg lett se hvorfor ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Og det er visst ikke en "lang" kamp engang. De varer gjerne et par dager, der alle går hjem og legger seg og kommer tilbake dagen etter. :!: Jeg har til nå trodd at Cricket var en fornuftig sport Hvorfor varer kampene så lenge? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor varer kampene så lenge? Fordi de har ikke noe bedre å gjøre. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Men svar meg på om annonsen høres greit ut nå da, eventuelt hva som må forandres på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg