Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Jaha..cricket-kampen har nå foregått i 6 timer. Og kommentatoren sa nettopp "og vi nærmer oss halvspilt kamp". Mørket har senket seg over stadion også. Cricket-publikum må jo være toppidrettsutøvere som orker å sitte og rope og heie i 12 timer.. Og dette er bare VM semifinalen. Det virker mere som om batteren prøver å hindre ballen fra å treffe stokkene bak seg, enn å få slått ballen lengst mulig ut på banen, som i baseball? Endret 30. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Men tenk deg så kjekt mannlige cricket fans har det, når de bare kan si til kona "jeg skal fikse det etter kampen kjære". 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noe sted i Oslo som har nintendo merch? Spesielt Zelda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Neo Tokyo har endel på nettbutikken. Butikken ligger inne på Arkaden kjøpesenter på Karl Johan. Ta en tur innom, de har utrolige mye spillrelaterte ting. http://www.neo-tokyo.no/component/virtuemart/?keyword=zelda&Search=Search&page=shop.browse&vmcchk=1 Bare vær obs på at japanerne som eier butikken helst snakker engelsk. Men det jobber nordmenn der også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvis en årslønn på 400k er "lite", så kan dere krype tilbake til mammaen/pappaen deres og spørre om en leksjon i realisme.. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Engelsk går greit. Har en kammerat som skal ha et Naruto kostyme der eller noe Så jeg får slå følge med han. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 De har en seksjon med cosplay-klær også, så kanskje dere er heldige. Outland inne på oslo s har også litt klær. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg syns Neo Tokyo tar inn så mye grelt av klær. Men det er vel kanskje fordi folk av en eller annen grunn trekkes mot billige, tacy merker av dårlig kvalitet som Bodyline. De har noe av Innocent world også, men det er det ingen som kjøper. Hva slags utvalg de har av cosplay aner jeg ikke. Jeg er vandt til å bestille ting fra japan med shoppingservice uansett. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 naruto-kostyme? Uff... Jepp. Jeg sa klart og tydlig ifra om at jeg aldri ville bli sett sammen med han mens han hadde det på seg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg utfordrer dere til å finne noe verre enn dette: http://www.youtube.com/watch?v=jQSrs7pQMhw&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nakenbilder er forbudt, hvis ikke hadde jeg lett toppet det der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg ser og høyner... http://www.youtube.com/watch?v=A8NFaeP_LKA 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Laff, fra NRK2: "Derrick må desverre gå ut. Programmet sendes ved en annen anledning". Cricket-kampen er nå i sin 7. time. Tipper mange Derrick-fans fikk grandisen i halsen nå. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg trenger en god oversettelse på disse setningene, siden Google translate faila på den der følte jeg. Setningen : The weapon's only safety was the hinged ejection port flap, which had a projection on the underside that engaged a notch on the bolt, locking it in both its forward and rear positions. The submachine gun had no mechanical means of disabling the trigger; the insertion of a loaded magazine would load the gun Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jaha..cricket-kampen har nå foregått i 6 timer. Og kommentatoren sa nettopp "og vi nærmer oss halvspilt kamp". Mørket har senket seg over stadion også. Cricket-publikum må jo være toppidrettsutøvere som orker å sitte og rope og heie i 12 timer.. Og dette er bare VM semifinalen. Det virker mere som om batteren prøver å hindre ballen fra å treffe stokkene bak seg, enn å få slått ballen lengst mulig ut på banen, som i baseball? Come again? Dette er jo den største begivenheten innen cricket på minst 12-13 år. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Cricket er forøvrig verdens nest største sport, og det anslås vel at drøyt en milliard mennesker ser på/har sett på semifinalen i dag. KOM IGJEN PAKISTAN FOR FAEN. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jojo, men jeg skjønner ingenting av det. Altså, de har en GIGANTISK bane med masse folk utpå, men kameraet fokuserer kun på han som kaster og han som står med kølla. De andre må jo kjede vettet av seg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Cricket er forøvrig verdens nest største sport... ... tett etter bowling Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Cricket er forøvrig verdens nest største sport... ... tett etter bowling Selvfølgelig. Med dart på tredje. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg