L4r5 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sitter å ser på cricket på storskjerm. India v Pakistan. Største kampen. Hva skjer der? Hvert lag har en eller to omganger hvor laget er inne og slår etter ballen for å score poeng, mens utelaget prøver å få dem ut og unngå at innelaget scorer poeng. Spillet avbrytes med en gang et lag har fått flere poeng enn det er mulig for motstanderen å oppnå Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Deilig dag på kontoret. Sitter å ser på cricket på storskjerm. India v Pakistan. Største kampen. Hva skjer der? Det er så mye feil med den posten der. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg skjønte poenget ditt, men du skjønte tydeligvis ikke mitt. Ferdig med det. Jepp. Sånn går det når bare en av oss kan å formulere seg klart. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jepp. Sånn går det når bare en av oss kan å formulere seg klart. No argument here. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Deilig dag på kontoret. Sitter å ser på cricket på storskjerm. India v Pakistan. Største kampen. Hva skjer der? Det er så mye feil med den posten der. Hva er feil? Cricket er jo en relativt überkönig sport. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sitter å ser på cricket på storskjerm. India v Pakistan. Største kampen. Hva skjer der? Hvert lag har en eller to omganger hvor laget er inne og slår etter ballen for å score poeng, mens utelaget prøver å få dem ut og unngå at innelaget scorer poeng. Spillet avbrytes med en gang et lag har fått flere poeng enn det er mulig for motstanderen å oppnå Hva er det som gjør at cricket-kamper kan vare i flere dager, da? Har de ikke omganger sånn som fotball eller andre ballsporter? Vet det er utrolig kompliserte regler, men.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du fyller bare på med flere feil her nå, Hans Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hva er feil? Cricket er jo en relativt überkönig sport. Jeg prøvde å se på det, men nei. Var så kjedelig atte. Ikke rart det er krig der nede når Cricket og Bollywood er det fremste de kan tilby av underholdning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hva er det som gjør at cricket-kamper kan vare i flere dager, da? Har de ikke omganger sånn som fotball eller andre ballsporter? Vet det er utrolig kompliserte regler, men.. Aner ikke. JEg siterte bare wikipedia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kryssord er så awesome! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Årgh. Dustete nye vaskemannen har ikke tømt søpla mi. edit: Og ikke vaska på verkstedet. Endret 30. mars 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Han er vel mannssjåvinistisk og mener du burde gjøre det selv Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Pft, han er bare ikke flink i jobben sin. Han tømmer jo alle andres søppel, og vasker ellers. Bare ikke på verkstedet. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 FFFFFFFFFF...... Idag sto jeg opp og følte meg litt uggen, men bestemte meg for å se om det ble bedre etter en dusj. Etter en dusj kasta jeg opp alt mulig rart, og venta egentlig bare på at innvollene mine skulle komme opp Og så begynte jeg å blø neseblod også, som absolutt ikke ville stoppe. Jeg klarte selvsagt å svelge noe så da kasta man opp neseblod. FML!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Regner med du har Ebola, da. Da går innvollene i oppløsning og kommer ut som svart oppkast. Bare vent og se. Endret 30. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg skal starte en ebola epidemi Men jeg orker ikke å gå rundt og smitte mennesker... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Jeg skal starte en Kuru-epidemi. Bare vent å se. Hehehehe. Det er så funny sykdom. Endret 30. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg