Lord Britishface Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Mange Darwin awards som blir gitt ut på Paradise Hotel og Unge Mødre. Tror ikke du skjønner hva Darwin Awards er. Unge Mødre er jo dets antitese. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 NRK? Du er så døll. Det er på FEM, TV Norge og TV3 det skjer. FEM, seriøst? Unge Mødre. Whaddup yo! Judge Judy gruser alle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du har nå denne sangen på hjernen. http://www.youtube.com/watch?v=FCARADb9asE Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du har nå denne sangen på hjernen. http://www.youtube.com/watch?v=FCARADb9asE Neineinei, unngår sang-videoer som kommer herfra. Skjer ikke! Helt fram til nyskjerrigheten tar over og jeg er hjelpesløs. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mange Darwin awards som blir gitt ut på Paradise Hotel og Unge Mødre. Tror ikke du skjønner hva Darwin Awards er. Unge Mødre er jo dets antitese. Det meste av det man kan se fra programmet Unge Mødre sikter vel i alle fall til at de er dumme nok til å bli steriliserte, altså miste sin evne til reproduksjon som et resultat av å stille opp på et slikt program. Du har nå denne sangen på hjernen. Nei, det har jeg ikke Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg hater deg nå l4r5... Jeg har sangen på hjernen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det brannveggen på jobb som er så bra at jeg ikke ser sangen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det brannveggen på jobb som er så bra at jeg ikke ser sangen? Ja Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Eneste TV-kanalen jeg frekventerer er NRK, og der er det relativt dårlig med reklame, så I really wouldn't know. Hør på denne karen! God morgen btw Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Let me do this right: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det meste av det man kan se fra programmet Unge Mødre sikter vel i alle fall til at de er dumme nok til å bli steriliserte, altså miste sin evne til reproduksjon som et resultat av å stille opp på et slikt program. Ikke korrekt. Ethvert fnugg av berømthet, uansett hvor ubetydelig, uverdig og desperat, øker mulighetene for forplantning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Deilig dag på kontoret. Sitter å ser på cricket på storskjerm. India v Pakistan. Største kampen. Hva skjer der? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det meste av det man kan se fra programmet Unge Mødre sikter vel i alle fall til at de er dumme nok til å bli steriliserte, altså miste sin evne til reproduksjon som et resultat av å stille opp på et slikt program. Ikke korrekt. Ethvert fnugg av berømthet, uansett hvor ubetydelig, uverdig og desperat, øker mulighetene for forplantning. Så du mener at all bedømmelse av intelligens forsvinner med en gang man får smake på noe slags form for berømthet? Det jeg mente var at de, ved å stille opp i slike programmer og ved å være i den tilstand og sinnstilling som de er, viser en såpass manglende grad av intelligens at de ikke burde ha evnen til å forplante seg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det jeg mente var at de, ved å stille opp i slike programmer og ved å være i den tilstand og sinnstilling som de er, viser en såpass manglende grad av intelligens at de ikke burde ha evnen til å forplante seg. Men det har ingenting med Dawin Awards å gjøre, snarere tvert imot. Det var poenget mitt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg skjønte poenget ditt, men du skjønte tydeligvis ikke mitt. Ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg