Kenny™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Herregud... det her har vært den lameste vinterferien ever... Har bare følt som en langhelg... Skulle ønske vennene mine ikke bodde så jævlig langt unna... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hallo, Herman. God kveld, <det som burde stått i profilen din>! Eg trudde du var gut. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) HELVETES FORBANNADE ... dritt shit internet hoster bawdokpwadaowdk *sur* stopper på femtito føckings prosent! *knuse tastaturet* Endret 24. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 eg lurer på kvifor ikkje alle skriv nynorsk.. alle nynorskbrukarane meine jo at det er eit mykje finare språk enn bokmål.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 eg lurer på kvifor ikkje alle skriv nynorsk.. alle nynorskbrukarane meine jo at det er eit mykje finare språk enn bokmål.. Kor er logikken? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 "Jeg holdt på med et langt innlegg om hvordan poster helt frie for skrivefeil har liten fornøyelsesverdi uten godt gjennomtenkte ordvalg, snedige formuleringer og morsomme vendinger, men du uttrykte det i grunn mye bedre, Loveless." This is why we love Skarstad. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 eg lurer på kvifor ikkje alle skriv nynorsk.. alle nynorskbrukarane meine jo at det er eit mykje finare språk enn bokmål.. Kor er logikken? logikken ligg i hjarta ditt.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 eg lurer på kvifor ikkje alle skriv nynorsk.. alle nynorskbrukarane meine jo at det er eit mykje finare språk enn bokmål.. Og omvendt. Ihverfall jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hallo, Herman. God kveld, Vetle. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 eg lurer på kvifor ikkje alle skriv nynorsk.. alle nynorskbrukarane meine jo at det er eit mykje finare språk enn bokmål.. Kor er logikken? logikken ligg i hjarta ditt.. Eg forstår. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Man må jo prøve seg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hallo, Herman. God kveld, ! Eg trudde du var gut. OFMG HVORFOF TROR ALLE AT JEG ER EN JENTE?!?!!! Jeg er en dude på 15, ffs. Sorry, men måtte få ut agressjon. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Selv kjenner jeg at jeg blir lettere irritert over nynorsk, men det er ikke sånn at jeg går til sak om at det føres ut av Norge. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) HeHe! Er nå på vestlandet. Kristenfolk og Nynorsk på rundgang er det vell her. Antar det var rundtomkring 25% av klassen som bruker Nynorsk som Primærmål, så det på klasselista. Tenkte: WTF! Så mange? Der jeg kommer fra er det 0% (opp i Nord). Personlig har jeg ingenting imot Nynorsk. Men blir jeg litt facsist eller noe annet så kommer det nok noe... Noen som har dradd denne? Kaffelatte please! Endret 24. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vet at du er gutt, Håks. Men jeg tar natten, jeg, folkens. Sov søtt og drøm fine drømmer (i stedet for creepy ballerina-drømmer ><). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Selv kjenner jeg at jeg blir lettere irritert over nynorsk, men det er ikke sånn at jeg går til sak om at det føres ut av Norge. Er du ikkke Bokmålets korsfarer? The chosen one Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) OFMG HVORFOF TROR ALLE AT JEG ER EN JENTE?!?!!! Jeg er en dude på 15, ffs. Sorry, men måtte få ut agressjon. Trykk på brukernamnet ditt. TJR: Eg var sånn før. Du er berre ikkje opplyst ennå. G'natt, Rebecca. Endret 24. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er fordi du kjenner meg, Rebecca. ^^ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da legger denne ignorerte (:! brukeren seg også. Natta alle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg støtter en fullstendig reformasjon av nynorsk, hvor man legger alle de tåpelige delreformene, som ikke har bidratt til annet enn å vanne ut begge skriftspråkenes særpreg bak seg, og går tilbake til det som i dag kalles høgnorsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg