Shikaru Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 stress å skifte hele tia da. jeg går alltid barbeint når jeg kan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg foretrekker å gå i shorts inne. Og ute når det er varmere enn ti plussgrader. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Forresten, er det sært å gå i shorts hele tiden hjemme? Jeg går i shorts hjemme omtrent hele året og synes det er überkönig. Noen andre? går alltid i shorts hjemme. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det bare jeg som synes den nye Adidas-reklamen er vanvittig fet? http://www.youtube.com/watch?v=DCRihtIZZdM 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Forresten, er det sært å gå i shorts hele tiden hjemme? Jeg går i shorts hjemme omtrent hele året og synes det er überkönig. Noen andre? Nei, har faktisk ikke tenkt på å gjøre det. Morgenkåpe derimot, enda mer überkönig. 1 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det bare jeg som synes den nye Adidas-reklamen er vanvittig fet? Ja... Nå får ikke jeg sove i natt for å si det sånn. O..O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Eneste TV-kanalen jeg frekventerer er NRK, og der er det relativt dårlig med reklame, så I really wouldn't know. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 NRK? Du er så døll. Det er på FEM, TV Norge og TV3 det skjer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Kan noen hjelpe meg med en PEBCAK/ID 10T-error? Jeg var borti noen taster på lappisen og plutselig slutta mousepad-en å fungere. Lyser et lite gult lys på den. Hvordan får jeg den til å fungere igjen? Modellen er HP Probook 4525s og den kjører Win7 Home Pro. edit: Nevermind. Fant ut hvordan jeg aktiverte den igjen. Klikket på Synaptics pekeenhet og lekte meg litt med innstillingene. Fortsatt uvisst hvordan jeg deaktiverte den da. Endret 29. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 NRK? Du er så døll. Det er på FEM, TV Norge og TV3 det skjer. FEM, seriøst? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 NRK? Du er så døll. Det er på FEM, TV Norge og TV3 det skjer. FEM, seriøst? Unge Mødre. Whaddup yo! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Unge Mødre. Whaddup yo! Slår ikkje meg som sto med hårspenne medan eg tok oppvasken nå nyss. Yo G. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har ikke ord :---------------------------------------------------------| 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har ikke ord :---------------------------------------------------------| Unge mødre er jo faen meg lættis da. Det er jo underholdning som pokker. Mange Darwin awards som blir gitt ut på Paradise Hotel og Unge Mødre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Huff, holder meg til nerdtv(discovery, natural geographic, etc) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Sånn som... American Chopper? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har med skrekk innsett at det ikke er noe å se på Discovery lenger. Hvor ble det av sportsfiske-programmene? Det nærmeste jeg kommer fisking nå, er tåpelige programmer som Deadliest Catch o.l. Nei, jeg holder meg til BBC Lifestyle, BBC Knowledge, History Channel, NGC og ser på en av Discovery-kanalene når de har dinosaur-helger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Discovery er lame, er jo berre FEM med litt meir testosteron. Drama, intriger og folk som arbeidar her og der med båtar eller bilar. EKSTREM-GULLFISKFISKE, TORSDAG KLOKKA ÅTTE, HER PÅ DISSCKÅVERI KJÆNNÆL! 4 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Discovery er lame, er jo berre FEM med litt meir testosteron. Drama, intriger og folk som arbeidar her og der med båtar eller bilar. EKSTREM-GULLFISKFISKE, TORSDAG KLOKKA ÅTTE, HER PÅ DISSCKÅVERI KJÆNNÆL! Døøøør! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg