Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Tror de fleste valgte å overse den. Personlig turte jeg ikke å trykke på play en gang siden den kom fra deg Pfft, dette er jo topp klasse hispanic popmusikk. Du har sikkert røyka no' dritt som du tok med hjem fra Bali, det må være min konklusjon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Alt av youtube som postes i DNFK ignoreres av 99% 2 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg trenger fortsatt aviser btw.... Noen i rogaland som har? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det for hallik å gå med linbukser? Bali-Kåre sa at det var smart å gå med det nede i grisgrendte strøk (aka jungel og sump), men jeg lurer på om jeg vil se ut som en tysk sexturist. Navnet Hans er stigmatiserende nok fra før. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Vel lin er digg og pustende ihvertfall... og ja, jeg lo da du nevnte tysk sexturist og at du tilfeldigvis heter Hans Forøvrig så røyker man ikke soppen der nede, man lager shake av den eller spiser den Endret 29. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Små gleder er å smøre leggene med fuktighetskrem etter du har barbert dem. Så vet du det. Nei det vet jeg ikke. Jeg har aldri gjort det nemlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Prisen på å få fiksa skjermen som på mystisk vis ble ødelagt blir 1600 btw. Det var godt du slapp såpass billig unna. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg trenger fortsatt aviser btw.... Noen i rogaland som har? Hva slags aviser, og fra når? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vel lin er digg og pustende ihvertfall... og ja, jeg lo da du nevnte tysk sexturist og at du tilfeldigvis heter Hans Forøvrig så røyker man ikke soppen der nede, man lager shake av den eller spiser den Jeg tipper jeg kommer til å gå i shorts like a boss uansett. Men trenger kanskje en langbukse til noe templer. Får jo sikkert Gulfeber, Malaria, Denguefeber og kreft på den ferien uansett, så hvorfor ikke gå med shorts i Saigon eller Hanoi? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Meh, kanskje man skal legge seg..ikke sovet på 1,5 døgn liksom. Og har fri helt til mandag kveld uansett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg er stressa! Åh! FY som det irriterer meg. Jeg blir helt gal av det! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg trenger fortsatt aviser btw.... Noen i rogaland som har? Hva slags aviser, og fra når? Aviser som kan brukes til å tisse på, så lenge de ikke er mer enn noen år gamle er det greit Frustrerte fluer på tv2! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg trenger fortsatt aviser btw.... Noen i rogaland som har? Hva slags aviser, og fra når? Aviser som kan brukes til å tisse på, så lenge de ikke er mer enn noen år gamle er det greit Frustrerte fluer på tv2! Ah, sånn sett ... Hmm, kanskje farmor har noen. Hvor mange trenger du? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 uhm... 365? De må ikke være veldig gamle siden de brukte 'farlige' ting i blekket før Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ingen fra krigens dager. Got it. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg burde hatt mer enn 5 uker fri i året. Så mange steder jeg vil besøke, så lite tid. Klikker fullstendig. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jobber du på fredag, Hans? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jepp! Denne fredagen jobber jeg, mens har fri/må til legen neste fredag. Faens kne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Forresten, er det sært å gå i shorts hele tiden hjemme? Jeg går i shorts hjemme omtrent hele året og synes det er überkönig. Noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg