Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tannpine? Slet med det i 1 måned før jeg klarte å kreke meg til tannlege vakta. 1 rotfylling kostet 1000kr å jeg trenger 2 til enda :( Syyyykt dyrt å dra til tannlege.

3000 totalt er vel ikke akkurat så sinnsykt. Betalte 2400 for å trekke en tann jeg.

Glad jeg ikke er sånn som må bytte ut alt av tenner også videre. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor hjemmekoselig jeg skal gjøre det her. Skal jo bare bo her til fredag ca, jo mindre koselig jeg gjør det, jo mindre blir det å rydde og vaske når jeg flytter ut igjen. :p

Jeg klarte å dra med meg ca. 10 bæreposer med 'hjemmekoselig'-stuff når jeg var en plass i litt over en uke.. :)

Jeg kunne ikke ta med meg noe fra leiligheten i det hele tatt, men tok likevel med meg netbook og ladere. Klær, dyne og pute og sengetrekk kjøpte jeg i går. Sitter her med en bok jeg hadde med meg fra huset til foreldra mine, samt et kryssord og kjeder generelt vettet av meg.

Ingenting å spille, ingenting å se. Leser boka jeg tok med meg for tredje gang nå. :p

Lenke til kommentar

Lurer på hvor hjemmekoselig jeg skal gjøre det her. Skal jo bare bo her til fredag ca, jo mindre koselig jeg gjør det, jo mindre blir det å rydde og vaske når jeg flytter ut igjen. :p

Jeg klarte å dra med meg ca. 10 bæreposer med 'hjemmekoselig'-stuff når jeg var en plass i litt over en uke.. :)

Jeg kunne ikke ta med meg noe fra leiligheten i det hele tatt, men tok likevel med meg netbook og ladere. Klær, dyne og pute og sengetrekk kjøpte jeg i går. Sitter her med en bok jeg hadde med meg fra huset til foreldra mine, samt et kryssord og kjeder generelt vettet av meg.

Ingenting å spille, ingenting å se. Leser boka jeg tok med meg for tredje gang nå. :p

Hvor er du? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jepp. Er fortsatt på Steinkjer (den i Nord-Trøndelag), men ikke på de studentboligene jeg bodde på, nå er jeg på noen mer crappy gjemt unna i gokk.

Før jeg ble flytta hit i går av studentsamskibsnaden, hadde jeg bare vært her 3 ganger før. I august 2007. Mens jeg var rimelig pussa. :p

Jeg kjenner ingen her, ovnen er fucka og gjør at rommet mitt enten har en temperatur på 10 eller 30 grader og ikke noe annet, kan ikke åpne vinduet og det hele er veldig nakent og kjedelig. Aner ikke engang hvor nærmeste butikk er, eller hvordan jeg kommer meg til skolen. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte Crysis 2 til en kompis, har han en overaskelse når han kommer hjem fra turen til tyskland han er på ^^ In other news. Jeg skal endelig fortsette på mass effect 2, på 15-timers saven min. Er jo så mange DLC'er og greier ute nå så. Mass effect er orgasmisk fantastisk.

Lenke til kommentar
Tannpine? Slet med det i 1 måned før jeg klarte å kreke meg til tannlege vakta. 1 rotfylling kostet 1000kr å jeg trenger 2 til enda :( Syyyykt dyrt å dra til tannlege.

3000 totalt er vel ikke akkurat så sinnsykt. Betalte 2400 for å trekke en tann jeg.

Glad jeg ikke er sånn som må bytte ut alt av tenner også videre. :p

2400 for å trekke en tann?? Betalte rundt 1000 sist jeg trekte en tann.

Heldigvis slipper jeg å trekke mine visdoms tenner.

Har hørt det kan være sinnsykt dyrt.

Lenke til kommentar

Jeg skal endelig fortsette på mass effect 2, på 15-timers saven min. Er jo så mange DLC'er og greier ute nå så. Mass effect er orgasmisk fantastisk.

DET er det. DLC'ene til 2'ern er jo rimelig bra også.

Heldigvis slipper jeg å trekke mine visdoms tenner.Har hørt det kan være sinnsykt dyrt.

Var visdomstann, ja. Pluss at jeg måtte ha unormalt mye bedøvelse.

Lenke til kommentar

Jepp. Er fortsatt på Steinkjer (den i Nord-Trøndelag), men ikke på de studentboligene jeg bodde på, nå er jeg på noen mer crappy gjemt unna i gokk.

Før jeg ble flytta hit i går av studentsamskibsnaden, hadde jeg bare vært her 3 ganger før. I august 2007. Mens jeg var rimelig pussa. :p

Jeg kjenner ingen her, ovnen er fucka og gjør at rommet mitt enten har en temperatur på 10 eller 30 grader og ikke noe annet, kan ikke åpne vinduet og det hele er veldig nakent og kjedelig. Aner ikke engang hvor nærmeste butikk er, eller hvordan jeg kommer meg til skolen. :p

Du kan gå tur uten sko, se hvor mange situps du kan ta på 1min, sove, lage mat, lese FML's, finne ut om gress smaker godt(ikke en plass en hund ville gått på do..), vaske, rulle rundt på gulve, henge gafler opp i vinduet, lage påskekyllinger, male påskeegg, spørr alle naboene om de har en hund du kan gå tur med og om de har detså går du tur med den, youtube, finn og pant flasker, klatre i et tre, bygg noe av tannpirkere og superlim, kom hit og vask katten min(jeg kan ringe ambulanse for deg etterpå), bad ute, lag en ministatue av tannkrem, vask dørhåndtak og lysbrytere, lek med random katter du ser ute, øv på å holde pusten eller sjekk finn.no og se om noen gir bort noe brukbart. i nærheten av deg :)

Lenke til kommentar

Brukt tyggis har ikke smak?

Wohoo, riktignok baksmell på skatten, men veldig mye mindre enn fryktet etter litt fram og tilbakestyr i fjor, så i praksis framsmell :new_woot:

Også har jeg endelig orket meg opp til å søke på skoler til høsten.

Også gror den fine nye tattooen min fint :new_woot: For en konstruktiv dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan gå tur uten sko, se hvor mange situps du kan ta på 1min, sove, lage mat, lese FML's, finne ut om gress smaker godt(ikke en plass en hund ville gått på do..), vaske, rulle rundt på gulve, henge gafler opp i vinduet, lage påskekyllinger, male påskeegg, spørr alle naboene om de har en hund du kan gå tur med og om de har detså går du tur med den, youtube, finn og pant flasker, klatre i et tre, bygg noe av tannpirkere og superlim, kom hit og vask katten min(jeg kan ringe ambulanse for deg etterpå), bad ute, lag en ministatue av tannkrem, vask dørhåndtak og lysbrytere, lek med random katter du ser ute, øv på å holde pusten eller sjekk finn.no og se om noen gir bort noe brukbart. i nærheten av deg :)

Takk for tips, la oss se hvilke som kan og ikke kan gjøres. :)

Gå tur uten sko hadde gjort seg om det ikke var is og sne ute.

Har alt trent situps og pushups i dag, samt tøyd ut, og er fortsatt like støl som jeg var fra før.

Orker ikke sove på dagen / kvelden. Holder meg til natt og morgen.

Lage mat er vanskelig uten ingredienser eller noe særlig annet enn en panne.

Jeg liker ikke å lese FML-er og MLIA-er o.l.

Sne og is dekker gresset, har forøvrig prøvd før og det smaker egentlig ikke noe særlig.

Vaske kunne jeg ha gjort, om det var skitt her (jeg er forøvrig smålei vasking etter å ha hatt 2 vårrengjøringer de siste 3 ukene).

Rulle rundt på gulvet er kaldt og vondt, henge gafler opp i vinduet fungerer dårlig uten gafler eller festemidler, har ingenting å lage påskekyllinger utav, heller ingen egg eller maling til påskeegg, ingen har lov til å ha dyr her, så å gå tur med hund o.l. går også ut, YouTube er jeg lei av, ditto flaskepanting, trærne er nåletrær dekket av sne, har ikke lim og kun plasttannpirkere, hadde gjerne kommet om jeg visste hvor du bodde, bad ute er det fortsatt litt for kaldt til (og jeg har ikke badetøy. Bade naken fungerer greit, om det hadde vært plussgrader / jeg hadde vært alene), vet ikke hvor villig jeg er til å bruke opp tannkremen jeg deler med sambo til å lage en ministatue, dørhandtak- og lysbryter-vask innebærer at denne hybelen har noe annet enn zalo og papir, forøvrig allergisk mot katter, øv på å holde pusten er et greit tidsfordriv, må trene den opp igjen nå etter mange år med røyking og finn.no-surfing velger jeg å avvente til jeg har et sted uten veggedyr å putte eventuelle ting i.

*holde pusten*

Hmm, førtifem sekunder. Jeg har blitt rimelig dårlig til å holde pusten. *øve mer*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...