Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

Bare løfte det av. Løft det litt opp, så går den ut av sporene og du løfter den av. Føl deg fram

Var ikke bare å gjøre det :/ Kjenner at det er fire tapper (ett i hvert hjørne). Men aner ikke hvilken retning de skal dyttes mot, så klarte å brekke av en av dem xD

Lenke til kommentar

Nei.

Bare løfte det av. Løft det litt opp, så går den ut av sporene og du løfter den av. Føl deg fram

Var ikke bare å gjøre det :/ Kjenner at det er fire tapper (ett i hvert hjørne). Men aner ikke hvilken retning de skal dyttes mot, så klarte å brekke av en av dem xD

Klarte du det? xD

Lenke til kommentar

Nei.

Klarte du det? xD

Nei :thumbdown: Er ikke så lett å løse noe når det er festet høyt oppe i taket, samt dårlig med lys, samt jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det xD

Har allerede ødelagt armaturen på badet, og delvis denne her allerede. Skifting av lyspærer er ikke mitt sterkeste felt tydeligvis :ermm:

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Haha. Det er jo en enkel sak. Du må være forsiktig, og ikke bare bryte løs ting..

Er jo noe av problemet det, å vite akkurat hvor mye man må ta i :p Tar man ikke i i det hele tatt vil jo ikke mekanismen løsne. Og jeg vet ikke om jeg gjør det riktig i henhold til hvordan mekanismen er satt opp, siden jeg ikke aner hvordan den ser ut (for den er jo skjult bakom coveret).

Vel vel, jeg kan jo leve i mørket i noen måneder, til jeg flytter ut :hmm:

:p

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

På tide med risgrøt+et par wienerpølser til middags. Verken i kjeften ga seg litt når jeg spiste trekant-medisin. Har ikke spist siden denne tiden i går :p

Tannpine? Slet med det i 1 måned før jeg klarte å kreke meg til tannlege vakta.

1 rotfylling kostet 1000kr å jeg trenger 2 til enda :( Syyyykt dyrt å dra til tannlege.

Lenke til kommentar

På tide med risgrøt+et par wienerpølser til middags. Verken i kjeften ga seg litt når jeg spiste trekant-medisin. Har ikke spist siden denne tiden i går :p

Tannpine? Slet med det i 1 måned før jeg klarte å kreke meg til tannlege vakta.

1 rotfylling kostet 1000kr å jeg trenger 2 til enda :( Syyyykt dyrt å dra til tannlege.

Sannsynligvis tannverk, men jeg var skeptisk fordi jeg fikk det mens jeg var forkjølet for 2 uker siden, i mange tenner samtidig. Og det har egentlig ikke gitt seg på 2 uker, flammer opp flere ganger om dagen og da kan jeg knapt komme borti et par av tennene med noe som helst. Var helt grønnsak på jobb i går pga jeg gikk og irriterte meg over vondt i kjeften, så jeg ble sykemeldt ut uka idag. Trodde det var bihulebetennelse, men legen sa jeg ikke hadde noen symptomer på det, og blodprøven viste heller ikke noe betennelse, så hun anbefalte meg å skaffe tannlegetime så fort som mulig og sjekke det ut. Er drit kjipt. Fikk ikke sove i natt. Fikk diverse painkillers på resept hos den snille vakre unge legen, da. Må jo tygge mat med bare fortennene :p

Legene blir så utrolig mye vakrere og skjønnere når man får hjelp til vonde ting av de..tipper hun var i 20-årene og ganske nyutdannet. Og veldig sprudlende og blid.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer på hvor hjemmekoselig jeg skal gjøre det her. Skal jo bare bo her til fredag ca, jo mindre koselig jeg gjør det, jo mindre blir det å rydde og vaske når jeg flytter ut igjen. :p

Jeg klarte å dra med meg ca. 10 bæreposer med 'hjemmekoselig'-stuff når jeg var en plass i litt over en uke.. :)

Endret av Nochan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...