Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nochan, prøver du å bli den neste Kari Mills? :p

 

edit: Ser nå at du ikke eier alle selv, og at det er et sted du jobber.

Så ... Jobber du hos en person som prøver å bli den neste Kari Mills?

 

Hun hadde 269 katter elns sist jeg sjekka for et par år siden.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo hos dyrebeskyttelsen, som ledes av Kari Mills. De har 3 hus, Kari Mills sitt, hjelpesenteret og et 'ukjen'. Jeg er på hjelpesenteret :)

Ah, I see.

Da lærte jeg noe nytt i dag også.

 

Jeg har alltid trodd at Kari Mills var ei rar, gammel dame som bodde i et hus for seg selv i utkanten av Stavanger med skremmende mange katter. :p

Lenke til kommentar

Liker ikke emulatorer på mobil, mangler jo d-paden og skikkelige knapper. Jeg har DS XL, wii, xbox360. Skal nok finne noe å drive med.

 

Hail hail to england! Visste du at de har spilt inn Battle Hymns på nytt i år forresten?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Liker ikke emulatorer på mobil, mangler jo d-paden og skikkelige knapper. Jeg har DS XL, wii, xbox360. Skal nok finne noe å drive med.

 

Hail hail to england! Visste du at de har spilt inn Battle Hymns på nytt i år forresten?

Har de spilt inn hele albumet på nytt? Gammel Manowar er jo bare best da! Bortsett fra ett og annet albumcover ...

Lenke til kommentar

Jepp, fra første til siste note er alt spilt inn pånytt. Mye bedre lyd, da. Også er Orson Welles (RIP) erstattet med Christopher Lee på snakkepartiet i Dark Avenger.

 

Du kan faktisk kjøpe plata som digital download fra nettsida deres.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...