The Jester Race Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke skyt ut piggene da. Helt enig i det du sier om Skarstad. Du bare virker så sikker i din sak. Mye igjen å oppdage vet du. Ja, men det bare er noe med måten han skriver på. Han driter i smileyer, har perfekt orden på punktumer og kommaer osv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Underpants: Sang = Song. No føler eg meg dum. Xersess: Ikkje sant. Me er tøffe! TJR: Haha! :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvis du hadde tatt en titt på resten av forumet hadde du sett at det faktisk er flere som skriver slik. Har mange fine eksempler på det. Simen1, TWFA osv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke skyt ut piggene da. Helt enig i det du sier om Skarstad. Du bare virker så sikker i din sak. Mye igjen å oppdage vet du. Ja, men det bare er noe med måten han skriver på. Han driter i smileyer, har perfekt orden på punktumer og kommaer osv. Det er sånn de fleste av oss skriver det, tar litt tid å venne seg til kanskje . Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er ikkje direkte feil å skrive sang heller trur eg, men no er eg ingen nynorskekspert ettersom eg blander begge "språk" ufrivilleg. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vet at flere skriver sånn. Jeg klarer ikke å forklare måten han skriver på. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gnatt folkens! skal sove (prøve i alle fall) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vet at flere skriver sånn. Jeg klarer ikke å forklare måten han skriver på. Skarstad er en gud. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 No føler eg meg dum.Jøss da. Ingen grunn til det. Man lærer så lenge man lever. Og jeg har jo hele.. 2 (3?) år mer på ryggen enn deg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 God natt xersess. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vet at flere skriver sånn. Jeg klarer ikke å forklare måten han skriver på. Skarstad er en gud. sant! han har faktisk post nr 1337 i denne tråden Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Om det er mulig å bli bannet fra en tråd? Slik at man ikke kan lese tråden, liksom? oO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vet at flere skriver sånn. Jeg klarer ikke å forklare måten han skriver på. Skarstad er en gud. nå tar du hardt i.. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Om det er mulig å bli bannet fra en tråd? Slik at man ikke kan lese tråden, liksom? oONope, det er det ikke. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Fy faen, det er hardt å vere ein nynorsk-skrivar i Oslo. K***line sier:hvorfor snakker du bare nynorsk? herman sier: skrive* K***line sier: skriver da.. herman sier: Kvifor skrive du berre bokmål? K***line sier: fordi . herregud herman herman sier: Kva for ein grunn er det? K***line sier: orker ikke snakke med deg K***line sier: hade herman sier: *whine 'n' cry* God natt, Xersess og takk for motivasjonen, Eplefe. Endret 24. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Men. Underpants. Ein nynorsk-skribent skriv nynorsk. "Kvifor skriv du berre bokmål?" hadde vore det korrekte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hallo, Herman. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg vet at flere skriver sånn. Jeg klarer ikke å forklare måten han skriver på. Skarstad er en gud. Jeg holdt på med et langt innlegg om hvordan poster helt frie for skrivefeil har liten fornøyelsesverdi uten godt gjennomtenkte ordvalg, snedige formuleringer og morsomme vendinger, men du uttrykte det i grunn mye bedre, Loveless. Endret 24. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Takk, Eplefe. Eg spring og set "Rett meg!" i signaturen min. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Æsj. Tror den nye tråden min holder på å dø ut. Og jeg som trodde alle ville kaste seg over den som små barn. Eller kanskje det bare er jeg som er utålmodig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg