Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, før jeg glemmer det.

Coa sa så fint at vi trenger fler kvinnelige postere i Mote-delen. Kreften sprer seg og den kan kun kureres med kvinnelig kløkt.

Kreften er surmaget og hissig posting.

QFT! (:p)

Jeg har mine gullkorn. Det er jo noen jenter her, og minst en av dem må jo være ineresert i mote på et eller annet plan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Eg er så jævla nervøs.

Eg skal ha engelsk muntleg prøveeksamen i morgon. Eg har alt under kontroll, men eg er nervøs som faen for det.

Kommer ikkje til å få sove i natt. Men det gjer ikkje så mykje, skal ikkje opp til eksamen før kl. 13.05

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Eg er så jævla nervøs.

Eg skal ha engelsk muntleg prøveeksamen i morgon.

Prøve eksamen? Ehem, prøveeksamen

- AMO

Ja, det er det det står.

Lenke til kommentar

Forresten, før jeg glemmer det.

Coa sa så fint at vi trenger fler kvinnelige postere i Mote-delen. Kreften sprer seg og den kan kun kureres med kvinnelig kløkt.

Kreften er surmaget og hissig posting.

QFT! (:p)

Jeg har mine gullkorn. Det er jo noen jenter her, og minst en av dem må jo være ineresert i mote på et eller annet plan.

Jau! Du sier noe.

@pmrosvik:

Du blir ikke bedre av å ligge i senga å tenke. Man the fuck up! Jeg skal ha foredrag på torsdag foran 100stk. Blir noe skummelt, men håper og tror at alle har en promille på ca. 5.3 da det er åpen bar og jeg går på scenen relativt sent.

Lenke til kommentar

Brukes det faktisk, eller er det bare et typisk "norsk film" uttrykk fra Olsenbanden som ingen egentlig sier. Ala Wam & Wennerød sine liksom-oslo-dialekt setninger som alle ler av?

Jeg har lest det i tegneserier og i en bok om slang fra de siste hundre årene.

Samt at jeg har tatt det i bruk ved et par anledninger selv, men da har folk flest bare sett rart på meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...