Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har professorgrad i nynoregsk ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kva er du vil no? Din austlending. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg endte opp med stekt ris btw, Fried rice? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tror jeg satser på lama Om jeg trener den riktig og ikke går opp i vekt kan jeg ri på den Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Forresten, før jeg glemmer det. Coa sa så fint at vi trenger fler kvinnelige postere i Mote-delen. Kreften sprer seg og den kan kun kureres med kvinnelig kløkt. Kreften er surmaget og hissig posting. QFT! () Jeg har mine gullkorn. Det er jo noen jenter her, og minst en av dem må jo være ineresert i mote på et eller annet plan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Eg er så jævla nervøs. Eg skal ha engelsk muntleg prøveeksamen i morgon. Eg har alt under kontroll, men eg er nervøs som faen for det. Kommer ikkje til å få sove i natt. Men det gjer ikkje så mykje, skal ikkje opp til eksamen før kl. 13.05 Endret 28. mars 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 . Hvem er egentlig duden på avateren din? Har alltid lurt på det.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Eg er så jævla nervøs. Eg skal ha engelsk muntleg prøve eksamen i morgon. Prøve eksamen? Ehem, prøveeksamen - AMO 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 . Hvem er egentlig duden på avateren din? Har alltid lurt på det.. Det er meg Nei, aner ikke, men hadde vært evig takknemlig om noen fant det ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tror jeg satser på lama Om jeg trener den riktig og ikke går opp i vekt kan jeg ri på den Det kan du ta på en alpakka også, og så har du god ull og et flott uttrykk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Eg er så jævla nervøs. Eg skal ha engelsk muntleg prøveeksamen i morgon. Prøve eksamen? Ehem, prøveeksamen - AMO Ja, det er det det står. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Forresten, før jeg glemmer det. Coa sa så fint at vi trenger fler kvinnelige postere i Mote-delen. Kreften sprer seg og den kan kun kureres med kvinnelig kløkt. Kreften er surmaget og hissig posting. QFT! () Jeg har mine gullkorn. Det er jo noen jenter her, og minst en av dem må jo være ineresert i mote på et eller annet plan. Jau! Du sier noe. @pmrosvik: Du blir ikke bedre av å ligge i senga å tenke. Man the fuck up! Jeg skal ha foredrag på torsdag foran 100stk. Blir noe skummelt, men håper og tror at alle har en promille på ca. 5.3 da det er åpen bar og jeg går på scenen relativt sent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Eg liggje ikkje i senga. Eg sit ved datamaskina Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tror jeg satser på lama Om jeg trener den riktig og ikke går opp i vekt kan jeg ri på den Det kan du ta på en alpakka også, og så har du god ull og et flott uttrykk. Hvor mye kan en alpakka bære..? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har ikke den ringeste anelse. Alt jeg kan om alpakkaer er uttrykket "Du store alpakka!" som brukes ved forskrekkelse, samt at de har god ull. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Brukes det faktisk, eller er det bare et typisk "norsk film" uttrykk fra Olsenbanden som ingen egentlig sier. Ala Wam & Wennerød sine liksom-oslo-dialekt setninger som alle ler av? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vet at lamaer kan bære ca. 40-50kg om de blir trent til det og at alpakkaer er mindre enn lamaer... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Brukes det faktisk, eller er det bare et typisk "norsk film" uttrykk fra Olsenbanden som ingen egentlig sier. Ala Wam & Wennerød sine liksom-oslo-dialekt setninger som alle ler av? Snurp igjen smella'ri du maser som et lokkmotiv! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skarru se på pikken eller, kjerringfaen?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Brukes det faktisk, eller er det bare et typisk "norsk film" uttrykk fra Olsenbanden som ingen egentlig sier. Ala Wam & Wennerød sine liksom-oslo-dialekt setninger som alle ler av? Jeg har lest det i tegneserier og i en bok om slang fra de siste hundre årene. Samt at jeg har tatt det i bruk ved et par anledninger selv, men da har folk flest bare sett rart på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg