OlafG Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er sulten og jeg er alene på jobb :/ Kanskje jeg skal plage en vekter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 SPAAAACE UNICORN! SOAARIN THRU THE STAARS! http://open.spotify.com/user/wheeelman/playlist/4sUqXhWrlIkNLyBL4nwrhs Du er slem Adrian ... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Denne gangen var det ikke meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hørt en del på denne i helgen, er faktisk ikke gærn. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ærlighet og troskap er viktig, Føler jeg meg frem, å blir steminga riktig, Med levende lys har vi middag på min regning, Jeg kan føle det du føler nå på min beregning Haha! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg det er ikke akkurat Mark Twain eller Bjørnstjerne Bjørnson vi har med å gjøre, men sangen er akkurat passe lettbeint (dvs: veldig lettbeint). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Forresten, hørte Britney albumet her om dagen. Det var top class, virkelig. Vil rangere det over Cirkus. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 ... Hansemann, gikk du ned Karl Johan rundt kl. 8 imorges? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Koster det noe å opprette/ eie en google checkout-konto? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ok. Så lenge det ikke er høyre lilletå..... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 ... Hansemann, gikk du ned Karl Johan rundt kl. 8 imorges? Gikk ved en sidegate rundt 8.15 Hvordan det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gikk ved en sidegate rundt 8.15 Hvordan det? Hmm, hadde du på deg en blå peacoat og trillet på en koffert? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gikk ved en sidegate rundt 8.15 Hvordan det? Hmm, hadde du på deg en blå peacoat og trillet på en koffert? Hadde svart peacoat, men ingen koffert. Dessverre Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hadde svart peacoat, men ingen koffert. Dessverre Damn, trodde i et øyeblikk at jeg hadde sett deg og blitt frelst. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal ha til middag idaaag... Det kan ikke ha salt eller krydder eller noe. Edit: Jeg vet ikke hvorfor, men jeg lurer veldig på hvordan Mchansern ser ut. Endret 28. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Forresten, hørte Britney albumet her om dagen. Det var top class, virkelig. Vil rangere det over Cirkus. Nice! Jeg har bare gitt det to fulle rotasjoner, så det er fortsatt litt tidlig, men jeg synes det er litt "u-britney", samt preget av en del filler, men alt i alt solid. Og synd at det peaker så tidlig med Till the World Ends. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Lo litt da jeg så dette bildet på forsiden av Aftenposten.no. Trodde først det var Fabian Stang :!: Hadde svart peacoat, men ingen koffert. Dessverre Damn, trodde i et øyeblikk at jeg hadde sett deg og blitt frelst. Var han så kjekk, altså? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 multisync vet jeg har sett meg IRL. Forresten, hørte Britney albumet her om dagen. Det var top class, virkelig. Vil rangere det over Cirkus. Nice! Jeg har bare gitt det to fulle rotasjoner, så det er fortsatt litt tidlig, men jeg synes det er litt "u-britney", samt preget av en del filler, men alt i alt solid. Og synd at det peaker så tidlig med Till the World Ends. Enig enig. Det er faktisk veldig mye mer "club" inspirert enn hennes tidligere, ganske urbant vil jeg si. Enig i at etter Till the World Ends så går det sakte, men sikkert nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg