Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg flytta fra leiligheta og inn sammen med 4 andre mennesker jeg ikke har den ringeste anelse hvem er.

Kun for en ukes tid vel og merke, skal bli interessant. Kjenner jeg savner PC-en og skjermen min allerede. Er hardt å gå fra 37 til 13 tommer. :p

Og jeg må kjøpe meg nye t-skjorter også, da alle mine er infisert og skal gasses eller hva søren på onsdag og torsdag. :w00t:

Lenke til kommentar

Da har jeg flytta fra leiligheta og inn sammen med 4 andre mennesker jeg ikke har den ringeste anelse hvem er.

Kun for en ukes tid vel og merke, skal bli interessant. Kjenner jeg savner PC-en og skjermen min allerede. Er hardt å gå fra 37 til 13 tommer. :p

Og jeg må kjøpe meg nye t-skjorter også, da alle mine er infisert og skal gasses eller hva søren på onsdag og torsdag. :w00t:

Gratulerer med ny t-sjorte og nytt sted å bo :)

Vi har ikke så mye sexprat! Er bare Flabba som har litt lave standarder på dette.

Jeg har da ikke det. Vi snakker om sex nesten daglig.

SÅ NÅ ER DET SLUTT! i alle fall fra min munn :p

Morsomere å se hva dere sier.

Lenke til kommentar

Ikke kjøpt ny t-skjorte enda, må få overført noe cash fra sparekontoen først. Brukte opp alle pengene mine på ny dyne, pute, laken, putetrekk og sengetrekk. Må også ha en ny overmadrass, en ny kontorstol, nye tepper, nye pledd og nytt nattbord. Samt ny seng, men det spanderer samskibsnaden.

Lenke til kommentar

Vi har ikke så mye sexprat! Er bare Flabba som har litt lave standarder på dette.

Søte deg, du har snakka mer om sex enn meg! :D

Lenke til kommentar

Søte deg, du har snakka mer om sex enn meg! :D

Jeg vet. Derfor.. holder jeg kjeft om det fra nå :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...