Flabba Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Nei! sexprat ^^ neeeeeee jeg skal sjerpe meg. Hvis du vil sex prate må det være via PM eller msn heretter Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skype. Kun 80% sexprat. Være med? samebror er min skype Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Da har jeg flytta fra leiligheta og inn sammen med 4 andre mennesker jeg ikke har den ringeste anelse hvem er. Kun for en ukes tid vel og merke, skal bli interessant. Kjenner jeg savner PC-en og skjermen min allerede. Er hardt å gå fra 37 til 13 tommer. Og jeg må kjøpe meg nye t-skjorter også, da alle mine er infisert og skal gasses eller hva søren på onsdag og torsdag. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi har ikke så mye sexprat! Er bare Flabba som har litt lave standarder på dette. Skype. Kun 80% sexprat. Være med? samebror er min skype skal du addes? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Da har jeg flytta fra leiligheta og inn sammen med 4 andre mennesker jeg ikke har den ringeste anelse hvem er. Kun for en ukes tid vel og merke, skal bli interessant. Kjenner jeg savner PC-en og skjermen min allerede. Er hardt å gå fra 37 til 13 tommer. Og jeg må kjøpe meg nye t-skjorter også, da alle mine er infisert og skal gasses eller hva søren på onsdag og torsdag. Gratulerer med ny t-sjorte og nytt sted å bo Vi har ikke så mye sexprat! Er bare Flabba som har litt lave standarder på dette. Jeg har da ikke det. Vi snakker om sex nesten daglig. SÅ NÅ ER DET SLUTT! i alle fall fra min munn Morsomere å se hva dere sier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ikke kjøpt ny t-skjorte enda, må få overført noe cash fra sparekontoen først. Brukte opp alle pengene mine på ny dyne, pute, laken, putetrekk og sengetrekk. Må også ha en ny overmadrass, en ny kontorstol, nye tepper, nye pledd og nytt nattbord. Samt ny seng, men det spanderer samskibsnaden. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi har ikke så mye sexprat! Er bare Flabba som har litt lave standarder på dette. Jeg har da ikke det. Vi snakker om sex nesten daglig. SÅ NÅ ER DET SLUTT! i alle fall fra min munn Morsomere å se hva dere sier. Søte deg, du har snakka mer om sex enn meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 I wake up! And my mind's out,Never again will I sell out. Converting vegetarians. Into the midnight giving it to you. I don't know, it just feels right. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Converting vegetarians... Tar jeg helt feil om jeg tror det er Pendulum muligens? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi har ikke så mye sexprat! Er bare Flabba som har litt lave standarder på dette. Jeg har da ikke det. Vi snakker om sex nesten daglig. SÅ NÅ ER DET SLUTT! i alle fall fra min munn Morsomere å se hva dere sier. Søte deg, du har snakka mer om sex enn meg! Jeg vet. Derfor.. holder jeg kjeft om det fra nå Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) @Mchansern: Ja. Endret 28. mars 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Når burde hevelse i knær minske? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Mitt kne er fortsatt hovent og jeg har plenty med vann i kneet. Noen som er tørste? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Converting vegetarians... Tar jeg helt feil om jeg tror det er Pendulum muligens? Infisert sopp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Converting vegetarians... Tar jeg helt feil om jeg tror det er Pendulum muligens? Infisert sopp. Ah faen stemmer det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. [link til mordi] Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 SPAAAACE UNICORN! SOAARIN THRU THE STAARS! http://open.spotify.com/user/wheeelman/playlist/4sUqXhWrlIkNLyBL4nwrhs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg