Abnormaxie Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Barnacle er misunnelig på deg, og din sunnmørske sjarm dialekt. Skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva sier kafeen da? Hove eller Roskilde? Begge suger som konsertopplevelser, men Hove har dårlig line-up i år, med bare et par konserter verdt å se, så Roskilde er the lesser evil. Jeg ville heller satset på All Tomorrow's Parties, i Somerset. Hvis du har god råd er også Sasquatch et overlegent mye bedre alternativ. Jeg kunne tenke meg på Glastonbury jeg ^^, Men skal til andre steder som Asia dette året, så har ikke tid eller råd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 En engelsk komiker fortalte en festlig historie fra Glastonbury. Det er jo velkjent som en "røyke hasj og diverse andre hippiestoffer" festival. Og det var noen som hadde gravd en tunnel under gjerdet som kom opp i et telt. Tenk dere den gamle syregubben som sitter og kikker på en uendelig strøm folk som kommer ut av samme teltet. Maaaaaaaaaaan this stuff was heavy.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Roskilde har stemingen! Trenger ikke konserter. En stemning preget av fjortisfyll, brautende Maiden-fans og søle til knærne, og som ødelegger de få konsertene som har potensiale til å være noe stort. De fleste festivaler suger for både artister og publikum, og de som liker det er de samme som synes russefeiringen var en milepæl i livet. Bytex: Bill Bailey! Endret 28. mars 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Roskilde har stemingen! Trenger ikke konserter. En stemning preget av fjortisfyll, brautende Maiden-fans og søle til knærne, og som ødelegger de få konsertene som har potensiale til å være noe stort. De fleste festivaler suger for både artister og publikum, og de som liker det er de samme som synes russefeiringen var en milepæl i livet. Bytex: Bill Bailey! Skal vel sies at jeg går under kategorien Brautende Maiden fan så plager meg ikke så veldig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jepp det var Bill Bailey, jeg tenkte ingen vet hvem det er likevel. Har alt han har gitt ut, tilogmed tv-serien fra skotsk tv Genial mann. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Begynner å bli litt lei av at du må registrere deg på gamer.no sitt innlegg.no for å skrive i forumet når du har lest artikler på gamer.no etter spillverket og gamer gikk sammen. For min del er ikke det noe jeg ønsker å gjøre, eller kommer til å gjøre med det første. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Barnacle er misunnelig på deg, og din sunnmørske sjarm dialekt. Hva sa du nå, Geiren? Remi er forresten enig med meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jaha? Det er ikke et spørsmål, og ingen gadd å kommentere det så derfor må du selfbumpe. Hvorfor? e: Tenk om jeg het Geir, det hadde vært rart. Endret 28. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Barnacle er misunnelig på deg, og din sunnmørske sjarm dialekt. Hva sa du nå, Geiren? Remi er forresten enig med meg. Internhumor Jeg vil også være med! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hmm... Labbe ned til byen og lese Jack London i 4 timer eller sitte her og gjøre ingenting i 3? Jack London er awesome! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Barnacle er misunnelig på deg, og din sunnmørske sjarm dialekt. Hva sa du nå, Geiren? Remi er forresten enig med meg. Internhumor Jeg vil også være med! Vi er outsiders og kan enkelt og greit konkludere med at vi er for kule for å henge med de andre. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skype. Kun 80% sexprat. Være med? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvis dere vil er det bare og sende en PM så kan dere få være med Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Barnacle er misunnelig på deg, og din sunnmørske sjarm dialekt. Hva sa du nå, Geiren? Remi er forresten enig med meg. Internhumor Jeg vil også være med! Remi var ikke enig! Han bare... sa ikke imot. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg må få innstalert Skype, men vil være med Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 E du på bærtur? Han sa, and I quote, " Jaaa AM" Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 "Jaaa" fordi du sa det han ville ha frem. ...ok. I see your point. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det frister å skype med dere, vi faur sjau. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Skype. Kun 80% sexprat. Være med? Vi snakker jo ikke såååååååå mye om sex... ok vi gjør kanskje det. Men jeg skal slutte med det! Bare snakke om andre koselige ting... som deg Endret 28. mars 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg