Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva sier kafeen da?

 

Hove eller Roskilde?

Begge suger som konsertopplevelser, men Hove har dårlig line-up i år, med bare et par konserter verdt å se, så Roskilde er the lesser evil.

 

Jeg ville heller satset på All Tomorrow's Parties, i Somerset.

 

Hvis du har god råd er også Sasquatch et overlegent mye bedre alternativ.

 

Jeg kunne tenke meg på Glastonbury jeg ^^,

 

Men skal til andre steder som Asia dette året, så har ikke tid eller råd.

Lenke til kommentar

En engelsk komiker fortalte en festlig historie fra Glastonbury. Det er jo velkjent som en "røyke hasj og diverse andre hippiestoffer" festival. Og det var noen som hadde gravd en tunnel under gjerdet som kom opp i et telt.

 

Tenk dere den gamle syregubben som sitter og kikker på en uendelig strøm folk som kommer ut av samme teltet. Maaaaaaaaaaan this stuff was heavy..

Lenke til kommentar

Roskilde har stemingen! Trenger ikke konserter.

En stemning preget av fjortisfyll, brautende Maiden-fans og søle til knærne, og som ødelegger de få konsertene som har potensiale til å være noe stort. De fleste festivaler suger for både artister og publikum, og de som liker det er de samme som synes russefeiringen var en milepæl i livet.

 

Bytex: Bill Bailey!

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Roskilde har stemingen! Trenger ikke konserter.

En stemning preget av fjortisfyll, brautende Maiden-fans og søle til knærne, og som ødelegger de få konsertene som har potensiale til å være noe stort. De fleste festivaler suger for både artister og publikum, og de som liker det er de samme som synes russefeiringen var en milepæl i livet.

 

Bytex: Bill Bailey!

Skal vel sies at jeg går under kategorien Brautende Maiden fan så plager meg ikke så veldig :)

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt lei av at du må registrere deg på gamer.no sitt innlegg.no for å skrive i forumet når du har lest artikler på gamer.no etter spillverket og gamer gikk sammen.

 

For min del er ikke det noe jeg ønsker å gjøre, eller kommer til å gjøre med det første.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...