Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb.

Lenke til kommentar

Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb.

Det er ikke dumt, nei. Søk på jobber som brannvakt eller ta vekterkurs, så vil det ikke være kjempevanskelig å finne seg en sånn jobb.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hadde passet meg veldig. ^^,

Trenger man utdanning til vekter/brannmann? :p

Man må det vel ha utdanning for å bli brannmann? hvis ikke blir jeg veldig overasket.

Og vekter må man ha kurs + plettfri vandel tror jeg.

Ville ikke hatt en sånn jobb for alltid, men for en stund.

Lenke til kommentar

Hadde passet meg veldig. ^^,

Trenger man utdanning til vekter/brannmann? :p

Får man jobb i et vekterselskap så betaler de for kursingen (ihvertfall mesteparten, mulig man må droppe en tussing fra første paycheck), hvis ikke er det vel 6k for første del. Man kan være vekter/brannvakt en stund uten kurs, så man får satt i gang med jobben tidlig.

Lenke til kommentar

Vi burde ha en Recent Vid Post, der man poster korte videoklipp av seg selv. Bilder er misvisende og enkelte er alltid uheldig på bilder, men en video er litt mer ærlig. Jeg håper å komme tilbake fra jobb til at tråden er laget og minst 20 videoer er postet. Noe annet blir for dumt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...