dysfunctional Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Seriously though, hvis ingen foreslår noe annet enn kryssord (been there) så går jeg for The Wire. Spill Run. Du finner det på 123spill.no. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 The Wire høres ut som en plan. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Seriously though, hvis ingen foreslår noe annet enn kryssord (been there) så går jeg for The Wire. Spill Run. Du finner det på 123spill.no. Spill QWOP. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 I tried to play it, but my legs weren't qwoperating. 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 http://www.kongregate.com/games/sims5000/runner Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb. Det er ikke dumt, nei. Søk på jobber som brannvakt eller ta vekterkurs, så vil det ikke være kjempevanskelig å finne seg en sånn jobb. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb. Man dør av kjedsomhet etter 3mnd vil jeg tro. Er jo faen ingenting å gjøre... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jepp... jeg ville ikke likt det. Er utrolig kjedelig å jobbe når det ikke er noe som skjer. Nå har ikke jeg muligheten til å se på film, men det ser jeg nok av på fritiden, og ville nok hatt vansklig for å finne nok å se på jobb hvis jeg kunne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Noen passer sikkert bedre til det enn andre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Note to self: Ikke drikk når du er i ferd med å bli frisk(ere). Da blir du bare sjuk igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tull, alle vet da at etanol er synonymt med medisin. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb. Hadde passet meg veldig. ^^, Trenger man utdanning til vekter/brannmann? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Si det til halsen min. Logikk tilsier at du har rett. Etanol er jo bakteriedrepende. Men i praksis så blir man dårligere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb. Hadde passet meg veldig. ^^, Trenger man utdanning til vekter/brannmann? Man må det vel ha utdanning for å bli brannmann? hvis ikke blir jeg veldig overasket. Og vekter må man ha kurs + plettfri vandel tror jeg. Ville ikke hatt en sånn jobb for alltid, men for en stund. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 http://www.kongregate.com/games/sims5000/runner Spilte det i et minutt, så ble jeg lei. Det er trist at jeg kastet bort hele første og deler av andreklasse med på 123 spill og vg-nett. Nå kaster jeg bort tredjeklasse på diskusjon.no. Skjerpings! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Må være drømmen og ha en jobb der man kan sitte og se film og slappe av. Hadde passet meg utmerket hvertfall. Tror jeg må få meg en sånn jobb. Hadde passet meg veldig. ^^, Trenger man utdanning til vekter/brannmann? Får man jobb i et vekterselskap så betaler de for kursingen (ihvertfall mesteparten, mulig man må droppe en tussing fra første paycheck), hvis ikke er det vel 6k for første del. Man kan være vekter/brannvakt en stund uten kurs, så man får satt i gang med jobben tidlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Si det til halsen min. Logikk tilsier at du har rett. Etanol er jo bakteriedrepende. Men i praksis så blir man dårligere. Hvis du sier det har du ikke brukt nok etanol! Prøv til det går over Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi burde ha en Recent Vid Post, der man poster korte videoklipp av seg selv. Bilder er misvisende og enkelte er alltid uheldig på bilder, men en video er litt mer ærlig. Jeg håper å komme tilbake fra jobb til at tråden er laget og minst 20 videoer er postet. Noe annet blir for dumt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er allerede en slik tråd her en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg