Romis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Begynner å bli litt lei av at du må registrere deg på gamer.no sitt innlegg.no for å skrive i forumet når du har lest artikler på gamer.no etter spillverket og gamer gikk sammen. For min del er ikke det noe jeg ønsker å gjøre, eller kommer til å gjøre med det første. Endret 28. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ah. I see, I see. Det skjer aldri når folk drikker opp matvinen min. Tror jeg skal begynne å merke de flaskene som er matvin med "MATVIN. IKKE DRIKK", men vet ikke hvor sikre de er av den grunn uansett. Har nok større effekt å merke de "NB: Alkoholfri vin". Kan noen komme og holde rundt meg? Er i så crap form nå at jeg bare vil dø :'D Ha-ha, point taken. *holde rundt* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gute morgen. Trøtt som faen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gute morgen. Trøtt som faen. Du er seint oppe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gute morgen. Trøtt som faen. Du er seint oppe. Nei. Jeg har allerede vært på kontoret en time Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Står vel vanligvis opp rundt 0710-0720. Det er tidlig nok for meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Sto opp klokken syv og skal ikke på jobb før tre. Akkurat nå føles det litt unødvendig. Gøyalt å se deg tilbake Hansern, moro på hyttetur? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Moro er bare fornavnet. Det var ekstremt gøy faktisk. Ingenting er som en hyttetur med god drikke, god stemning og gode folk. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobb 8:30 til 20:30 i dag. YEEEEEEEEEEEE-HAAAAAAAAAAAAAW. Varetelling -.- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har ca 8 timer å slå ihjel på jobb i dag og ingenting å finne på. Får ta med meg laptop men har brukt opp kvoten på mobilt bredbånd for måneden. Skal også ta med Kindle, men vil gjerne ha variasjon. Noen tips? Det er fint hvis det ikke er totalt meningsløst, men gjerne litt nyttig bruk av tiden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobb 8:30 til 20:30 i dag. YEEEEEEEEEEEE-HAAAAAAAAAAAAAW. Varetelling -.- Ekstra penger, da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har ca 8 timer å slå ihjel på jobb i dag og ingenting å finne på. Får ta med meg laptop men har brukt opp kvoten på mobilt bredbånd for måneden. Skal også ta med Kindle, men vil gjerne ha variasjon. Noen tips? Det er fint hvis det ikke er totalt meningsløst, men gjerne litt nyttig bruk av tiden. Hva jobber du som? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tipper han jobber i hallikbransjen. Eller hva Dorian? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobber som vekter. Mye dødtid i vaktboden. Trenger shit å finne på. Kan evt vandre rundt og leke politi, men det er litt tafatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobber som vekter. Mye dødtid i vaktboden. Trenger shit å finne på. Kan evt vandre rundt og leke politi, men det er litt tafatt. Aaaahhh. Husker de vekterne på Gardermoen når jeg hadde kontor der. De satt i hver sin stressless med PC & TV. Må være litt kjipt i grunn. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobber som vekter. Mye dødtid i vaktboden. Trenger shit å finne på. Kan evt vandre rundt og leke politi, men det er litt tafatt. Leke politi. Lett. Eventuelt løse kryssord, men det er ikke like morsomt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvordan har vi det i dag, godtfolk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobber som vekter. Mye dødtid i vaktboden. Trenger shit å finne på. Kan evt vandre rundt og leke politi, men det er litt tafatt. Aaaahhh. Husker de vekterne på Gardermoen når jeg hadde kontor der. De satt i hver sin stressless med PC & TV. Må være litt kjipt i grunn. Helt jævlig. Innimellom må vi jobbe midt på natten og få natt-tillegg, selv om det er mindre å gjøre. Seriously though, hvis ingen foreslår noe annet enn kryssord (been there) så går jeg for The Wire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg